Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Kris |
4-06-2009, 10:59
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Is Salvation ook goed te kijken zonder de eerdere delen gezien te hebben? Ik heb me namelijk nog nooit aan de oudere Terminatorfilms gewaagd en heb daar ook absoluut geen behoefte aan, maar Assie wilde wel naar deze in de bios.
Overigens kan ik niet wachten tot Transformers 2 uitkomt. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Ilantir |
4-06-2009, 12:48
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Is Salvation ook goed te kijken zonder de eerdere delen gezien te hebben? Ik heb me namelijk nog nooit aan de oudere Terminatorfilms gewaagd en heb daar ook absoluut geen behoefte aan, maar Assie wilde wel naar deze in de bios. Overigens kan ik niet wachten tot Transformers 2 uitkomt. Ehm, ja, het is wel te volgens. Het is duidelijk dat mensen tegen the machines vechten en waarom, maar er wordt redelijk wat terug gegrepen naar oudere delen. Hints zoals muziekstukjes, 'I'll be back', Sarah 'O Connor en Swarzie als Terminator zijn natuurlijk leuker als je de vorige delen hebt gezien. Er zat nog net geen zonnebril in -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| joda |
23-06-2009, 20:14
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Ik heb angels and demons (het bernini misterie) gezien.
Een 7 is wel een mooi cijfer. -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Ilantir |
27-07-2009, 13:17
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Gister 2 films: Harry Potter 6 en Transformers 2
Harry Potter 6: Dat was vanouds magisch. Niet gehinderd door enige kennis van het boek vond ik de film goed te volgen, goed opgebouwd en leuk. Het kan altijd beter, maar 4 palmboompjes mag toch wel. Transformers 2: Dit was even slikken. Na het eerste deel had ik mijn standaard al wat verlaagd als transformers-fan, maar dit... eerst een uur tegen alleen maar hitsige wijven aankijken en in de tweede helft komt het voltallige Amerikaanse leger opdraven om alles aan gort te schieten. De autobots lijken wel iets leuks voor tussendoor. De decepticons hadden als vijand natuurlijk wel een grote rol, maar ik ben toch wel een good guy. 2 palmboompjes en nu een beter 3e deel. -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
27-07-2009, 14:27
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Ik vond Transformers 3 te gek. Gave beelden, ontzettend goed gekozen muziek. Actie afgewisseld met een portie humor. Maar het scheelt misschien dat ik verder nooit iets van Transformers mee heb gekregen.
Vlak voor het einde zei ik nog zacht tegen Assie dat ik het belachelijk vond dat zij al 3 dagen rondliep in een witte broek, rennend voor de vijand in vieze schuren en de woestijn, maar dat er geen enkel vlekje op d'r broek zat. Zelfs dat wisten ze op het einde goed te maken. That's enough for me. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Ilantir |
27-07-2009, 14:35
Bericht
|
|
Ik vond Transformers 3 te gek. Gave beelden, ontzettend goed gekozen muziek. Actie afgewisseld met een portie humor. Maar het scheelt misschien dat ik verder nooit iets van Transformers mee heb gekregen. Vlak voor het einde zei ik nog zacht tegen Assie dat ik het belachelijk vond dat zij al 3 dagen rondliep in een witte broek, rennend voor de vijand in vieze schuren en de woestijn, maar dat er geen enkel vlekje op d'r broek zat. Zelfs dat wisten ze op het einde goed te maken. That's enough for me. Ow, en ik wil ook de shampoo van Megan Fox. Haar haar zat nog steeds in model, glanzend en wel! -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| joda |
18-05-2010, 20:30
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Paar dagen terug heb ik pineapple expres en superbad gezien. Die zijn echt goed!!
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 4-9-2010 - 09:22 |