Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Simon Carnagy |
28-10-2005, 22:21
Bericht
|
![]() 1e Luitenant ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 162 Sinds: 30-07-04 Van: SDF1 (Super dimensional Fortress) Gebruiker Nr.: 158 |
-------------------- 1e Luitenant van het 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team
|
| Aurora |
28-10-2005, 22:25
Bericht
|
![]() Lieftallig heksje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 2381 Sinds: 19-08-04 Van: Eindhoven Gebruiker Nr.: 170 |
Kun je me nog even de whiskey aangeven?
Het geeft wel een bevrijdend gevoel zo dansend met andere heksen, het geeft je een euforisch gevoel. Helaas verdwijnen tradities erg snel. Slok whiskey neemt... Maar kun je jouw ruimtestation aanwijzen, of is deze niet te zien vanaf hier? -------------------- Do the androids dream of electric sheep?
|
| Simon Carnagy |
28-10-2005, 22:38
Bericht
|
![]() 1e Luitenant ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 162 Sinds: 30-07-04 Van: SDF1 (Super dimensional Fortress) Gebruiker Nr.: 158 |
Mijn ruimtestation is niet te zien, het is sowieso niet te zien. Het ruimteschip is al tijden geleden vertrokken en zwerft ergens rond. Ik kan je wel de basis laten zien die ik hier op heb gebouwd en welke voorzien is van alle luxe die je maa kan wensen. inclusief een ruimte telescoop zodat je de maan van dichtbij kan aanschouwen.
-------------------- 1e Luitenant van het 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team
|
| Aurora |
28-10-2005, 22:43
Bericht
|
![]() Lieftallig heksje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 2381 Sinds: 19-08-04 Van: Eindhoven Gebruiker Nr.: 170 |
Dat lijkt me geweldig!
*probeert op te staan, maar door de whiskey een beetje waggelig is. -------------------- Do the androids dream of electric sheep?
|
| Simon Carnagy |
28-10-2005, 22:48
Bericht
|
Ik ben wel draaierig , maar tot de auto kan ik je met gemak wel dragen en dan op de autopilot komen we wel naar De basis van Simon
Samen lopen ze naar de auto en met een paar drukken op de knop rijden ze naar de basis. -------------------- 1e Luitenant van het 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team
|
| Kris |
5-07-2006, 11:49
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Kris komt vrolijk het strand op stappen in haar bikini die ze net uit haar winkeltje heeft meegenomen. Het is een beetje doods op het strand, waar iedereen is weet ze niet precies. Het is eigenlijk ook veel te warm om op het strand te liggen, maar hee, je kan maar één periode per jaar mooi bruin worden hoor! Het zweet breekt haar uit van de hitte en ze loopt naar een tentje toe.
"Hee, één raketje graag!" -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| AirRaid |
19-07-2006, 22:30
Bericht
|
![]() prettig gestoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 5537 Sinds: 17-01-04 Van: Elsloo Gebruiker Nr.: 12 |
AirRaid legt zijn handdoek neer op het strand en gaat lekker en de zon liggen bakken.
-------------------- |
| joda |
20-07-2006, 18:01
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
...komt met spatel aangelopen om airraid om te draaien.
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| AirRaid |
21-07-2006, 23:13
Bericht
|
![]() prettig gestoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 5537 Sinds: 17-01-04 Van: Elsloo Gebruiker Nr.: 12 |
-------------------- |
| Babs |
6-11-2006, 15:23
Bericht
|
|
Eilander in opleiding ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 65 Sinds: 19-10-05 Gebruiker Nr.: 269 |
De wind waaide door Babs haren. Huilend liep ze over het verlaten strand. Verlaten dacht ze, net zo verlaten als haar kuuroordje! Alsof het nog niet genoeg was begon het ook nog eens te regenen. Getverrederrie! Plots zag ze een man op het strand liggen, op zijn rug.
Aangekomen bij de man sprak ze de man aan. "Maar meneer, waarom liggu hier zo in de kou in uw zwembroekkie?" De man keek even verdrietig op. "Joda kwam me wel omdraaien, maar heeft me daarna niet meer opgehaald!" -------------------- Kannik u hellepùùùùùh?
|
| Kane |
12-04-2007, 17:37
Bericht
|
|
Nieuwe Eilander ![]() Groep: Eilander Berichten: 1 Sinds: 12-04-07 Gebruiker Nr.: 730 |
De winter begon weg te trekken, en de lente zijn entree weer maakte, kon zijn campagne dan eindelijk van start gaan.
De hele winter had hij zijn strijdkrachten op het strand verzameld, en daar zijn eerste uitvalsbasis gebouwd. Als eerste hadden zijn genie troepen een van de legendarische NOD barakken opgetrokken. The Hand of NOD stond binnen enkele dagen op zijn plaats, en al snel werden de eerste soldaten door hun sergeants gedrilled. ![]() Tanks rolden van de schepen af, het strand op. Nog even en zijn leger was groot genoeg om het hele Eiland in een stormvloed van geweld in te nemen. Dit slaperige stukje zand in de zee was al lang geleden ingedut, dus het zou hem geen moeite kosten om de bewoners onder de duim te krijgen. Kane trok zich terug in zijn tempel, biddend tot zichzelf (God was maar een nietig wezen vergeleken bij hem), dat dit eiland inderdaad zo zwak was als het leek. ![]() |
| Kris |
12-04-2007, 17:44
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Kris die net een poging deed om over het strand te wandelen schrok zich rot toen ze in de verte een groot gevaarte zag landen. Toen de deuren open gingen en ze een soort van machines die op tanks leken eruit zag komen werd ze bang. Ze was nooit een echte held geweest en wist liever niets van enge dingen af. Toch stonden deze dingen ineens plomp voor haar neus. Bang als ze was ging ze er niet op af, maar keerde ze zich vluchtig om, om alarm te slaan.
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Gaia |
14-04-2007, 20:01
Bericht
|
|
Nieuwe Eilander ![]() Groep: Kanjers Berichten: 12 Sinds: 21-01-04 Gebruiker Nr.: 82 |
Doelloos en verlaten liep hij over het strand. Het laatste restje zelfrespect sijpelde weg samen met het zweet op zijn voorhoofd. Het enige wat hij nog kon was mijmeren over zijn allang vergane glorie. Hoe hij en zijn mede-krijgers de grootste schatten veroverden en complete landen onderwierpen aan hun bewind. Hij voelde een koud briesje langs zijn lange haren strelen. Zelfs de warmte deed hem niets meer dacht hij.
Gaia stond eventjes voor zich uit te kijken en liep daarna in langzame pas verder. Op de achtergrond hoorde hij het zoemen van helicopters. Het zachte briesje was verdwenen en maakte nu plaats voor sterkere wind... Toen hij een paar meter verder was en het mulle zand bijna doorgedrongen was tot zijn versleten sandalen zag hij het kampement staan van K.A.N.E. Hij groete wat soldaten en bekeek eens rustig de gebouwen. Vreemd....deze mensen leken hem ergens van te kennen. Hij liep achter het hoofdkwartier door toen een klein ijzer deurtje openging en een stem fluisterde of hij even naar binnen wou komen. Normaal zou hij meteen zijn zwaard trekken en deze vreemdeling een kopje kleiner maken, maar op de toon zoals deze stem sprak moest hij wel de stem volgen. Tijdens de korte wandeling door het gebouw waarbij hij diverse zalen en gangen even kon zien zei de stem verder alleen maar *naar links* of *naar rechts*. Totdat ze bij een grote statige bijna middeleeuws aandoende deur kwamen. De stem sprak een paar woorden en de deur ging met veel kabaal open. Het donker dat er was het nu plaats gemaakt voor het licht en hij zag dat hij door een soort lakei was rondgeleid. "He Gaia ouwe vriend herken je me niet meer?" kwam er achter een grote zuil vandaan. Die stem....die.....die ken ik. Dacht gaia. De zuil die eerst rood oplichtte doofde en er kwam een grote statige man achter vandaan. "Weet je nog toen wij samen diende in het leger van de twaalfde dynastie?" Gaia stond even verbaast te kijken....langzaam verscheen een glimlach op zijn gezicht. Tuurlijk weet ik dat nog mede-opperbevelhebber! Bij dit weerzien vielen de twee mekaar in de armen en vertelden urenlang over wat ze allemaal hadden meegemaakt. En dat zij beide een gezamelijke vijand hadden. joda heeft mij helemaal kapot gemaakt ik had alles geld macht roem! riep Gaia. Hij heeft mij keer op keer mijn complete leger gekost! riep kane. Maar.....ik heb goed nieuws mijn vriend....zei hij terwijl er een kwaadaardige glimlach vormde. Ik heb hem gevangen gekregen.....en geassimileerd. Hij volgt nu trouw het nod gedachten goed. De beide heren stonden even tegenoverelkaar....de een met een nog kwaadaardiger lachje dan de ander. Dit is goed om te weten mijn vriend. Misschien is het dan ook tijd om onze oude bloedbroederband weer op te halen en deze eilanders eens een lesje te leren dat er niet met ons te spotten valt. Beide heren liepen naar een geheime kamer en bespraken daar wat ze gingen doen. Wel voorlopig moeten we even wachten mijn leger is helaas nog niet op volle sterkte en ik kan maar de helft van mijn magie gebruiken. zei K.A.N.E. Maakt niet uit mijn vriend ik heb mijn volledige krachten nog en zodra ik op bij de tempel van de god van het duister ons oude leger heb opgeroepen hebben wij zo`n groot leger dat wij de hele wereld kunnen veroveren..... grinnikte Gaia..... |
| Asschen Sukar |
21-06-2010, 20:16
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Zo, koud biertje erbij, en mij hoor je vanavond niet meer! |
| Kris |
24-06-2010, 08:43
Bericht
|
On my island in the sun, we'll be playing and having fuuuuun.
![]() And it makes me feel so fine I can't controll my brain -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 4-9-2010 - 09:23 |