Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Isgranur |
19-10-2005, 14:10
Bericht
|
|
Nieuwe Eilander ![]() Groep: Kanjers Berichten: 10 Sinds: 19-01-04 Gebruiker Nr.: 41 |
Hmm . Die schortjes en handschoenen is niet wat. Niet erg , ik probeer het gewoon ergens anders. bedankt voor de moeite en tot ziens als ik normale kleding nodig heb
|
| Kris |
19-10-2005, 14:12
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
"Tot ziens meneer!"
Kris kijkt de winkel rond en besluit dat ze de man met de andere spullen wel even in z'n eentje achter kan laten om een broodje te gaan halen bij Faat. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| van Hellsing |
19-10-2005, 14:15
Bericht
|
![]() Eiland-Volgeling ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 100 Sinds: 16-11-04 Gebruiker Nr.: 200 |
Hmm die mooie tweede niet vintage hoed staat perfect. Die neem ik.
Hmm de verkoopster is even weg. Nu ja ik pak die stoel daar wel en wacht tot ze terug is om af te rekenen. Veel beters heb ik toch niet te doen. -------------------- Killin' the dark creatures is my way of life
|
| Kris |
19-10-2005, 15:12
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
QUOTE(van Hellsing @ wo 19 oktober 2005, 16:16) Hmm die mooie tweede niet vintage hoed staat perfect. Die neem ik. Hmm de verkoopster is even weg. Nu ja ik pak die stoel daar wel en wacht tot ze terug is om af te rekenen. Veel beters heb ik toch niet te doen. Kris komt met haar broodje de winkel weer inlopen en ziet dat de man staat te wachten om af te rekenen. "Sorry dat ik u zo laat wachten meneer, ik was even een broodje halen. Van de hele dag werken krijg je honger hé. Die hoed is inderdaad erg mooi." Kris stopt de hoed in een mooie doos en pakt de schoenen ook weer in. De jas zat al in een tasje en ze stopt de dozen ook in tasjes. "Alstublieft meneer, kijkt u eens aan, dat wordt dan, even kijken,.. 50 goudstukken voor de jas, 40 voor de schoenen en 25 voor de hoed. Dat maakt in mijn hoofd 115 dus u mag ze voor 60 goudstukken van me meenemen!" -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| bellefire |
19-10-2005, 15:25
Bericht
|
![]() kroonluchtertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 5806 Sinds: 28-09-04 Van: Den Helder Gebruiker Nr.: 186 |
Belle komt rustig de winkel binnen, en zoekt naar de vriendelijke verkoopster.
Ondertussen kijkt ze even bij de mooie galajurken en de nieuwe spijkerbroeken. -------------------- ~ In my field of paper flowers
Under the cotton candy clouds I lay inside myself for hours And watch the bubble sky flow above me ~ |
| Kris |
19-10-2005, 15:33
Bericht
|
Kris ziet dat ze nog een klant heeft en loopt er naartoe.
"Kunt u het vinden mevrouw?" -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Kris |
19-10-2005, 16:08
Bericht
|
De klaten zijn rustig weggestroomd en Kris kijkt op de klok. Het is zes uur geweest, tijd op te sluiten. Kris loopt naar het magazijn, pakt haar spullen en doet de lichten uit. Wanneer ze bij de deur is draait ze het bordje dat er hangt om.
![]() Kris trekt de deur achter zich dicht en doet de deur op slot, je weet namelijk maar nooit wat voor een idioten er rondlopen. Ze begint aan een wandeling naar het strand. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
20-10-2005, 13:13
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Vol enthousiasme vertrekt Ilantir met Yang naar zijn tweede nieuwe klant... maar komt voor een gesloten deur te staan.
-------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
5-01-2006, 15:08
Bericht
|
Na een lange vakantie gaat Kris weer naar haar winkeltje en stoft ze alles eens lekker af. Het is maar weer eens tijd om open te gaan.
screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://venture2.typepad.com/photos/uncategorized/open_sign_1.jpg');}" />Net kerst geweest, de wintermode is alweer zo goed als uit. Het is tijd voor aanbiedingen en uitverkoop! screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.lyonsbagpipes.com/specialsphotos/Sale-Sign.jpg');}" />Vandaar dat we nu producten tot wel 75% korting hebben! Mis het niet, voor je het weet is het weg! screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.bastas.nl/images/aanbieding_sjaals.jpg');}" />Alle sjaals voor maar 5 goudstukken! screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.bastas.nl/images/riemen.jpg');}" />Riemen voor 7 goudstukken! screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.cleopatrasbazaar.com/mainSite/catalogue/skirts/imagesSkirts/MSK01.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.cleopatrasbazaar.com/mainSite/catalogue/skirts/imagesSkirts/SK01.jpg');}" />Rokken in alle soorten en maten voor de helft van de prijs! En nog veel meer! Wees er snel bij, mis het niet![COLOR=red] -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Amethist |
5-01-2006, 18:25
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Sale, kijk dat is altijd leuk.
*Amethist komt de winkel binnen en ziet een prachtige paarse rok. Wauw deze is mooi, kan ik deze passen?? Heb je er toevallig ook een topje bij? -------------------- |
| Kris |
5-01-2006, 18:32
Bericht
|
Kris ziet dat Amethist binnen komt lopen en wat rondsnuffelt. Ze blijft staan bij de paarsse rok en vraagt of er ook nog een topje bij is. Kris gaat meteen op weg en zoekt of ze er nog een leuk passend topje bij heeft.
Na een tijdje komt Kris terug lopen. "Kijkt u eens, dit hebben we: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.utter-chaos.net/meghanm/garb/purple-top.jpg');}" />Let u astublieft niet op het model. En anders hebben we dit nog screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.uniquelyme.com/images_sizeappeal/December/purple_top.jpg');}" />Of deze: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.ssb2.net/users/6104/dsp_picture_285_1.jpg');}" />Kijk maar even rustig of er iets tussen zit. Anders kan ik nog wel verder zoeken voor je." -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| joda |
5-01-2006, 18:33
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Heeft u toevallig iets modieus?
De hele tijd in je cape staan in de videotheek is ook niet zo leuk. -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Kris |
5-01-2006, 18:34
Bericht
|
Jahoor, natuurlijk hebben we ook iets modieus. Heb je iets in gedachten dat je wilt hebben?
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| joda |
5-01-2006, 18:39
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Niet echt. Ben niet zo modieus aangelegd.
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Kris |
5-01-2006, 18:45
Bericht
|
"Dan zal ik eens voor u rondkijken meneer!"
Kris vliegt weg en zoeft door de winkel om een paar kledingstukken uit te zoeken. Na een tijdje komt Kris met een stapel kleding terug. screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://imgs.yoox.com/42/42013949_2.jpg');}" />"De gewone spijkerbroeken zijn nog steeds helemaal hip meneer. En daarbij komt dat ze ook comfortabel zitten als je de hele dag nog moet werken!" screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://i.walmart.com/i/p/00/76/78/98/43/0076789843087_150X150.jpg');}" />"Een gewone zwarte trui, past overal bij, zit lekker en staat iedereen!" screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.raffaello-network.com/item_images/verabb-jucpzl9u314008t.jpg');}" />"Het moet je staan, maar als het je staat dan is deze seater van Versace het hélemaal. Maar niet elke man kan roze hebben." screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://origin.www.saksfifthavenue.com/media/images/products/array/A0406225388969_v1_m56577569831122530.jpg');}" />"Een simpel wit shirtje, mits goed gedragen altijd érg mooi! Nou, ik weet niet of er iets bij zit, anders zoek ik nog even verder hoor!" -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| joda |
5-01-2006, 19:04
Bericht
|
Doet u maar alles.
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Kris |
5-01-2006, 20:30
Bericht
|
Kris pakt alles in.
"Dat wordt dan 65 goudstukken meneer." -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| joda |
5-01-2006, 21:10
Bericht
|
*65 goudstukken geeft*
Mag ik ook het bonnetje? -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Kris |
5-01-2006, 21:14
Bericht
|
"Maar natuurlijk!"
Kris doet alle kleding in een tasje en scheurt het bonnetje af. "Kijkt u eens aan meneer. Als er iets niet goed is kunt u het nog binnen 14 dagen ruilen." -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Amethist |
6-01-2006, 07:07
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Ziet er goed uit, neem ze alle drie. Heb je toevallig ook nog een mooie top en rok in het zwart?
-------------------- |
| Kris |
6-01-2006, 10:05
Bericht
|
"Ik zal even voor je rondkijken, we hebben nog wel wat denk ik."
Kris stormt door de winkel en zoekt verschillende kledingstukken uit. "Deze vond ik wel wat hebben, ik weet niet of het je smaak is, anders moet je maar even verder neuzen, er hangt genoeg." screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.vidalatina.com.au/vlPhotos/Dancewear/Salsa%20Flair%20Skirt-Black.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.babygirl-inc.com/images/Black_metal_skirt2.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.ssb2.net/users/6104/dsp_picture_399.jpg');}" />"Deze vond ik erg leuk, past goed bij de eerste rok." screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://pacificplex.com/ebay/1015b.jpg');}" />-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Amethist |
6-01-2006, 10:28
Bericht
|
Wauw dat ziet er goed uit, die laatste heb ik ook in het rood, dus een zwarte erbij is helemaal mooi. Ik neem het allemaal. Heb je toevallig hier ook wat schoenen? Zoek nog een paar elegante schoentjes erbij. Ben geloof ik wel lastig.
-------------------- |
| Kris |
6-01-2006, 10:35
Bericht
|
"Nee hoor mevrouw, u bent absoluut niet lastig, de klant is toch koning?
Kris komt even later aanlopen met eens tapel schoenendozen. "Ik weet dat ze ontzettend truttig zijn mevrouw, maar ik kan er niets aan doen, ik vind ze helemaal geweldig. Misschien dat ik nog wel een paar voor mezelf koop!" screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://images.amazon.com/images/P/B00061RONE.16._AA260_SCLZZZZZZZ_.jpg');}" />"Deze zijn al wat eleganter. Kunt u goed op hoge hakken lopen?" "Of misschien laarzen, die staan ook prachtig onder een rok! Deze zijn wat stoerder, maar daardoor ook goed te dragen onder een mooie spijkerbroek." screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.womens-fashion-boots-shoes.com/images/high%20ankle%20boots/ankleboot5.jpg');}" />"Ik weet niet wat u ervan vindt, maar ik vind ze afschuwelijk, de cowboylaarzen. Misscien dat u ze wel mooi vindt." screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.alternativeoutfitters.com/ProductImages/shoes/jnl/BlkCowboyBoot.jpg');}" />-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Amethist |
6-01-2006, 10:36
Bericht
|
Die eerste vind ik wel mooi, heb je toevallig ook nog wat opener schoentjes, iets met bandjes ofzo en hoge hakjes zijn geen bezwaar
-------------------- |
| Kris |
6-01-2006, 10:42
Bericht
|
"Als u een beetje van glimmertjes houdt is dit het helemaal!"
screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.designerexposure.com/images/products/17232_1_large.jpg');}" />"Deze zijn van dezelfde lijn, ik vind ze wel wat hebben. Simpel, maar toch chique!" screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.designerexposure.com/images/products/17490_1_large.jpg');}" />"Deze schoenen van Dolce en Gabbana zijn ook práchtig!" screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.designerexposure.com/images/products/15388_1_large.jpg');}" />-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 7-9-2010 - 10:51 |