Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Asschen Sukar |
19-01-2006, 10:07
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
|
| Kris |
19-01-2006, 10:18
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Ja maar weet je wat het is. Iedereen wil nu dat DIG open blijft, oke, prima, kan ik best inkomen. Dus iedereen gaat nu in deze 6 weken keihard z'n best doen om 't levendig te houden... Dus dan blijft 't open. En dan? Blijven we dan nog allemaal keihard ons best doen? Kan iedereen wel ja zeggen, dat blijf ik doen, maar ik ben d'r een van eerst zien en dan geloven.
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Asschen Sukar |
19-01-2006, 10:24
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
QUOTE(Kris @ 19-01-2006, 11:18 ) Ja maar weet je wat het is. Iedereen wil nu dat DIG open blijft, oke, prima, kan ik best inkomen. Dus iedereen gaat nu in deze 6 weken keihard z'n best doen om 't levendig te houden... Dus dan blijft 't open. En dan? Blijven we dan nog allemaal keihard ons best doen? Kan iedereen wel ja zeggen, dat blijf ik doen, maar ik ben d'r een van eerst zien en dan geloven. Als ik kijk hoe iedereen wakker lag van het feit dat we het dicht wilden gooien, ga ik er even vanuit dat het nu altijd actief zal blijven. Anders bewijst het maar weer hoe serieus ze ermee bezig zijn |
| ManoWar |
19-01-2006, 16:08
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Ik stel de vraag nog maar eens: waarom heeft DIG volgens jullie geen bestaansrecht? Alleen omdat het niet zo actief is als jullie graag zouden zien? Gaat het op het Eiland om DIG of om verhalen schrijven, fantasy-posts maken en gezellig babbelen? Ik zie gewoon niet in waarom het in de weg staat.
En Phoentje, in je uitleg van de 6 weken (mooie middenweg moet ik zeggen) zeg je dat DIG niet in het toekomstbeeld van het Eiland past wat jullie hebben. Ik ben bang voor het toekomstbeeld als zoiets kleins en onschadelijks als DIG daar koste wat kost voor weg moet.. -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| Phoenixx |
19-01-2006, 17:32
Bericht
|
![]() Eiland Vogeltje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 3050 Sinds: 11-06-04 Van: Rotterdam Gebruiker Nr.: 146 |
QUOTE(ManoWar @ 19-01-2006, 17:08 ) Ik stel de vraag nog maar eens: waarom heeft DIG volgens jullie geen bestaansrecht? Alleen omdat het niet zo actief is als jullie graag zouden zien? Gaat het op het Eiland om DIG of om verhalen schrijven, fantasy-posts maken en gezellig babbelen? Ik zie gewoon niet in waarom het in de weg staat. En Phoentje, in je uitleg van de 6 weken (mooie middenweg moet ik zeggen) zeg je dat DIG niet in het toekomstbeeld van het Eiland past wat jullie hebben. Ik ben bang voor het toekomstbeeld als zoiets kleins en onschadelijks als DIG daar koste wat kost voor weg moet.. Zoals we zaterdag uitgebreid besproken hebben - dat jullie iig niet denken dat het alleen maar even ter loops ter sprake is gekomen - is een forum waar vijf keer per maand gepost wordt gewoon een enorme sta-in-de-weg. Simpel. Kijk: stel je nu eens eventjes voor dat je voor het eerst in een nieuwe stad komt wonen. In die stad is een gemeenschapshuis. Ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, niet waar? Dus je gaat er naar toe. Dan kom je in een enorme hal met 5 deuren. De eerste deur doe je open: gigantische balzaal, en geen hond te bekennen. De tweede deur: daar zie je ergens in de verte wel wat mensen gezellig babbelen en lachen, net als bij de derde deur. De vierde deur leidt naar een grote zaal waar zo nu en dan ook wel een paar mensen komen, maar de vijfde deur. Sja. Lijkt wel een supergrote bezemkast? Heel af en toe komt er iemand langs... Zal wel personeel zijn... De andere mogelijkheid is dat je het buurthuis binnenstapt. Een halletje met een mededelingenbord, links een Lounge waar mensen lachen, kletsen en maf doen, rechts een deur naar een ruimte waar mensen de meest fantastische avonturen beleven en tussenin nog een deur naar een zaaltje waar mensen film kijken, boeken lezen, een game spelen of Idols bekritiseren. Snap je een klein beetje wat ik bedoel? -------------------- De overtuiging dat de vrije wil niet bestaat kan nooit je eigen mening zijn.
|
| Kris |
19-01-2006, 17:52
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
En als je het nou eens omdraait. Zou je een subforum openen als je weet dat niemand er post?
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Shicomm |
20-01-2006, 08:30
Bericht
|
![]() Eiland-Acoliet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1191 Sinds: 18-01-04 Gebruiker Nr.: 39 |
Omdat alle gewone feedback over deze beslissing inmiddels al is gepost gooi ik het even over een andere boeg ; waarom moet het hier een 2e fok worden?
Ik heb me al vaker afgevraagd waarom een leuk en klein forum als dit nou een echte "crew"nodig heeft. Een admin en 1 , hooguit 2 , moderator(s) zouden de zaak prima kunnen rooien. Al eerder was hier herrie om fora en de toepassing van "personeel" daarin. Dit forum is er toch gekomen omdat we waren gedumpt van fok? Het beleid en de mensen daar begrepen het nut/belang van het eiland schijnbaar niet zo goed en dat is jammer want het eiland forum is gewoon hardstikke leuk De opzet maakt op zich niet zoveel uit maar laten we het alsjeblieft leuk houden voor iedereen ; op een crisis zit niemand te wachten toch ? -------------------- ![]() |
| Olympias |
20-01-2006, 09:20
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
QUOTE(Shicomm @ 20-01-2006, 09:30 ) Ik heb me al vaker afgevraagd waarom een leuk en klein forum als dit nou een echte "crew"nodig heeft. Een admin en 1 , hooguit 2 , moderator(s) zouden de zaak prima kunnen rooien. Al eerder was hier herrie om fora en de toepassing van "personeel" daarin. Hebben we ook besproken in de vergadering. Aangezien de meningen zelfs onder admins nog weleens kunnen verschillen is het wel zo handig om er meerdere te hebben, zodat je wat meer diversiteit in de beslissingen die het forum aangaan krijgt. Niet alleen dat is belangrijk, maar elke admin heeft ook zo zijn of haar kwaliteiten die de ander weer niet heeft en zo vullen we elkaar heel goed aan. Admin zijn is niet echt extreem veel werk, maar als je het helemaal alleen moet doen dan is de lol er echt snel af hoor!! Wat betreft moderators, mijn idee van een goede moderator is een actief betrokken persoon die geïnteresseerd is in zijn of haar forum, daar tijd in wil steken om alles te lezen en mensen motiveert om daarmee door te gaan. Zou je dit ook weer op de nek van 1 of 2 moderators schuiven krijg je voor sommige onderdelen minder betrokkenheid en belast je de mod met teveel "leeswerk" vooral in drukke tijden. Nu is het wel niet zo druk en kun je alles makkelijk bijhouden, maar het is weleens anders geweest. Als er een topic in een forum staat dat jij niet hoeft te modden heb je wel de vrijheid om het lezen of om te laten en ik moet zeggen dat dat wel zo lekker voelt. Bepaalde dingen interesseren mij gewoon niet. QUOTE(Shicomm @ 20-01-2006, 09:30 ) Dit forum is er toch gekomen omdat we waren gedumpt van fok? Het beleid en de mensen daar begrepen het nut/belang van het eiland schijnbaar niet zo goed en dat is jammer want het eiland forum is gewoon hardstikke leuk De opzet maakt op zich niet zoveel uit maar laten we het alsjeblieft leuk houden voor iedereen ; op een crisis zit niemand te wachten toch ? Ik schreef op de eerste pagina al dat ik old memories van Atlantis kreeg!! Natuurlijk zijn we hier geen Fok en zullen dat ook nooit worden ook. Als het goed is is de crisistijd nu voorbij. Laten we proberen Games & Hardware een verdiend plekje op het Eiland te laten behouden en er over het gehele Eiland iets moois en vooral positiefs van te maken. Dat is ons al eerder gelukt dus moet nu ook kunnen -------------------- There is nothing impossible to him who will try
~ Alexander the Great ~ |
| Ilantir |
20-01-2006, 09:24
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
QUOTE(Olympias @ 20-01-2006, 10:20 ) Hebben we ook besproken in de vergadering. Aangezien de meningen zelfs onder admins nog weleens kunnen verschillen is het wel zo handig om er meerdere te hebben, zodat je wat meer diversiteit in de beslissingen die het forum aangaan krijgt. Niet alleen dat is belangrijk, maar elke admin heeft ook zo zijn of haar kwaliteiten die de ander weer niet heeft en zo vullen we elkaar heel goed aan. Admin zijn is niet echt extreem veel werk, maar als je het helemaal alleen moet doen dan is de lol er echt snel af hoor!! Wat betreft moderators, mijn idee van een goede moderator is een actief betrokken persoon die geïnteresseerd is in zijn of haar forum, daar tijd in wil steken om alles te lezen en mensen motiveert om daarmee door te gaan. Zou je dit ook weer op de nek van 1 of 2 moderators schuiven krijg je voor sommige onderdelen minder betrokkenheid en belast je de mod met teveel "leeswerk" vooral in drukke tijden. Nu is het wel niet zo druk en kun je alles makkelijk bijhouden, maar het is weleens anders geweest. Als er een topic in een forum staat dat jij niet hoeft te modden heb je wel de vrijheid om het lezen of om te laten en ik moet zeggen dat dat wel zo lekker voelt. Bepaalde dingen interesseren mij gewoon niet. Eens is -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Bar the Grey |
24-05-2006, 09:33
Bericht
|
|
Questor and Servant ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 3027 Sinds: 18-01-04 Van: Den Bosch Gebruiker Nr.: 27 |
even een huishoudelijke mededeling.
Ik ben de afgelopen weken weinig online geweest in verband met geklooi op het werk maar nog belangrijker door prive sores, ik ben dus even met hele andere dingen bezig dan internet. Ik vond dat ik dat wel even moest melden als mod. Ik doe wel lurken zo nu en dan maar weinig posten. Vreemd genoeg krijg ik wel bergen inspiratie bij slechte dingen/tegenvallers, die schrijf ik op dus worden in de toekomst zeker gepost. Bar -------------------- Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden.
Ook een wijze vergist zich wel eens, maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. (joodse wijsheden) |
| Bar the Grey |
17-11-2006, 09:36
Bericht
|
|
Questor and Servant ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 3027 Sinds: 18-01-04 Van: Den Bosch Gebruiker Nr.: 27 |
Huishoudelijke mededeling:
Ik ben niet langer Mod op fantasy, de officiele communicatie zal later volgen. Ik trek me volledig terug als crewlid. ik wens Ilantir en Kris veel plezier in hun rol als nieuwe moderators. Meer info volgt later door de crew. Ik wil iedereen bedanken voor het gestelde vertrouwen en de mensen die mee hebben geschreven aan de diverse verhalen, waardoor het fantasy gedeelte is zoals het is. Bar the Grey Dala Max Schreck Zarr 17 november 2006 -------------------- Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden.
Ook een wijze vergist zich wel eens, maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. (joodse wijsheden) |
| Sitethief |
17-11-2006, 10:02
Bericht
|
![]() Koning Flapdrol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Flapdrollen Berichten: 2246 Sinds: 17-01-04 Van: Zwollywood Gebruiker Nr.: 20 |
Bar
-------------------- Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
De Mir Olympias: Sitethief is ook cool. Op zijn tijd. |
| Kris |
20-11-2006, 18:38
Bericht
|
Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben, of uit de post van Bar op hebben gemaakt, hebben we de laatste tijd nogal wat veranderingen doorgevoerd. Deze veranderingen hebben we doorgevoerd omdat het Eiland op dit moment rustig is, en als crew vinden wij; te rustig. Dat willen we graag anders zien en daarom hebben we 't een en ander veranderd.
Zoals jullie onder de fora kunnen zien, zijn Ilantir en ik in bijna alle fora mod. Ilantir en ik zijn Global mods geworden, die ervoor zijn bedoeld om het forum actief te houden, topics te verzinnen en zo nu en dan het één en ander te omhoog te schoppen. Hiernaast zal Ilantir ook nog helpen met de technische kant, waar ik als blondje natuurlijk niets van snap. Dat betekent dat er ook wat met de andere mods is gebeurd. Helaas hebben we besloten dat het beter was om voor Bar een andere mod neer te zetten. Dit niet omdat Bar geen goede mod was, absoluut niet, maar eigenlijk vooral omdat Bar de laatste tijd veel afwezig is geweest. Dit is niet eens zo'n groot probleem, maar we willen alles graag weer actief krijgen. Helaas gaat dit niet makkelijk wanneer je veel afwezig bent. Hierbij wil ik Bar hartelijk bedanken voor alles wat hij in zijn tijd als mod gedaan heeft! Phoenixx is ook geen mod meer van FAN en DIG. Zij is nog steeds Admin en werkt nog steeds mee aan het Eiland. Dit misschien niet per se zichtbaar als mod zijnde, maar wel achter de schermen. Ook Phoentje hartelijk bedankt voor alle inzet als mod! Verder is Asschen uit de modlijst verdwenen. We dachten eindelijk van 'm af te zijn, maar helaas, hij gaat zich bezig houiden met technische dingetjes. Net zoals LD, die zich, zoals hij al die tijd al gedaan heeft, vooral op de forumsoftware gaan richten. However, wij als crew kunnen dit niet alleen. Het eiland is niet actief door zijn crewleden, maar door de leden. Het enige wat de crew doet is het Eiland een duwtje in de goede richting geven. Vandaar dat we jullie dan ook nodig hebben om weer gezellig actief mee te komen posten. Heb je misschien leuke ideeën of andere inbreng, schroom het je niet het te melden, ideeën zijn altijd welkom! -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Sitethief |
20-11-2006, 19:50
Bericht
|
![]() Koning Flapdrol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Flapdrollen Berichten: 2246 Sinds: 17-01-04 Van: Zwollywood Gebruiker Nr.: 20 |
Gelijk hebben julie
Wij samen zijn Het Eiland! -------------------- Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
De Mir Olympias: Sitethief is ook cool. Op zijn tijd. |
| Olympias |
2-01-2007, 20:29
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
-------------------- There is nothing impossible to him who will try
~ Alexander the Great ~ |
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 7-9-2010 - 11:11 |