Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Amethist |
17-01-2006, 12:50
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Jep het is een feit ik ben weer kind geworden. Ik heb sinds een tijdje een Nintendo DS. heb altijd al een Gameboy gehad (ja verwend enigskind, moet toch wat doen op vakantie, nu ze niet meer met poppen kan spelen), later werd dat een gameboy advance en nu dan een nintendo DS. Het blijft leuk speelgoed en ik moest natuurlijk met de rage meedoen en heb gelijk nintendogs erbij gekocht. Erg leuk spel en hoewel het er kinderlijk uitziet, moet je eens kijken hoeveel volwassenen zich in ene om je heen verzamelen om ook met je hondjes te kunnen spelen.
Het leuke is dat het er levensecht uitziet, ze reageren helemaal op de commando´s die je geeft of zoals een hond ook vaak doet, gewoon niet luisteren. Verder kan je ze trainen, in gehoorzaamheid, in behendigheid en in frisbee vangen. In het begin heb je keuze uit iets van 6 of 8 honden (weet het even niet uit mijn hoofd), maar hoe meer trainers punten je verdient en dat verdien je natuurlijk door zo goed mogelijk voor je hond te zorgen, hoe meer dingen, honden en interieurinrichtingen je vrij kan spelen, dus je doet het ook nog ergens voor. Door aan wedstrijden mee te doen en dan natuurlijk wel winnen, verdien je geld. Makkelijk zat dus. Verder heb ik ook another code. Ook een leuk, maar toch wel iets te kort spel. Als 13 jarig meisje ga je op zoek naar je vader, waarvan je dacht dat hij dood was. Je moet hem zoeken op een eiland, waar je samen met een spook op zoek gaat naar de sleutel van je verleden en daarbij help je de spook ook zijn verleden te herinneren. Mooi in elkaar gezet, maar vaak zijn de puzzels erg makkelijk op te lossen. -------------------- |
| joda |
17-01-2006, 13:02
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Typische nintendo-game. (en dat bedoel ik dan in de goede zin van het woord)
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Ilantir |
17-01-2006, 13:20
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Ik heb er heel even mee gespeeld in de winkel, maar ik ben niet zo'n sim speler. Mijn neopets periode ligt toch alweer achter me
-------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Amethist |
17-01-2006, 16:12
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Nou moet ik eerlijk toegeven, dat ik nu wel speel, maar dan hem weer even laat liggen. Is ook echt een vakantie ding en vooral met de Dutch Open, waarbij we met meerdere in een huisje zitten, word hij veel gebruikt en dan voornamelijk het spel Lotto weekend millionairs
-------------------- |
| Ilantir |
17-01-2006, 16:20
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
QUOTE(Amethist @ 17-01-2006, 17:12 ) Nou moet ik eerlijk toegeven, dat ik nu wel speel, maar dan hem weer even laat liggen. Is ook echt een vakantie ding en vooral met de Dutch Open, waarbij we met meerdere in een huisje zitten, word hij veel gebruikt en dan voornamelijk het spel Lotto weekend millionairs De DVD versie is ook leuk -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Amethist |
17-01-2006, 17:30
Bericht
|
QUOTE(Ilantir @ 17-01-2006, 17:20 ) Weet ik, die heb ik ook en gaat ook mee naar de Dutch open net zoals Buzz en dus ook de playstation2. Verwend? nee hoor -------------------- |
| joda |
18-01-2006, 07:57
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
|
| Amethist |
18-01-2006, 09:47
Bericht
|
Even wat plaatjes van Nintendogs en Another Code:
Etenstijd: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/5738/nintendogslabfriends2005082108.jpg');}" /> Tijd voor een wandeling: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/4818/nintendogs21fs.jpg');}" /> Af en toe krijg je een kadootje: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/9713/nintendogs6ih.jpg');}" /> Mee doen aan een behendigheid wedstrijd: screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/3823/ndogs07full5yp.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/8851/230pxanothercodeboxart9jl.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/6185/ss0012jr.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/8247/ss0038mb.jpg');}" /> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://img4.imageshack.us/img4/4172/buycheapanothercodeds20yb.jpg');}" />-------------------- |
| AirRaid |
6-05-2007, 13:14
Bericht
|
![]() prettig gestoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 5537 Sinds: 17-01-04 Van: Elsloo Gebruiker Nr.: 12 |
heb sinds vorige week ook een DS
huidig games zijn: new super mario bros mario kart DS dragonballz supersonic warrior 2 -------------------- |
| johan |
6-05-2007, 13:19
Bericht
|
![]() Eiland-Discipel ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 585 Sinds: 18-12-06 Van: Culemborg Gebruiker Nr.: 603 |
ik zit er ook steeds meer aan te denken om er 1 te kopen, kzou dan dat brain training, DBZ, en star wars: lethal alliance halen
|
| joda |
6-05-2007, 20:11
Bericht
|
heb sinds vorige week ook een DS huidig games zijn: new super mario bros mario kart DS dragonballz supersonic warrior 2 De 3-2 nederlaag kwam niet al te hard aan met mario kart he? -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| joda |
6-05-2007, 20:11
Bericht
|
ik zit er ook steeds meer aan te denken om er 1 te kopen, kzou dan dat brain training, DBZ, en star wars: lethal alliance halen Brain training en lethal alliance heb ik ook. Zijn erg leuke games. (New mario brothers is ook erg leuk.) -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| AirRaid |
6-05-2007, 20:14
Bericht
|
![]() prettig gestoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 5537 Sinds: 17-01-04 Van: Elsloo Gebruiker Nr.: 12 |
ik zit er ook steeds meer aan te denken om er 1 te kopen, kzou dan dat brain training, DBZ, en star wars: lethal alliance halen in oktober komt ook de nieuwe zelda uit dus. -------------------- |
| joda |
6-05-2007, 20:23
Bericht
|
Zelda is nu al een must-have.
|
| AirRaid |
6-05-2007, 20:45
Bericht
|
Castlevania Dawn of Sorrow en Zelda staan hier op de wishlist
Dit bericht is bewerkt door AirRaid: 6-05-2007, 20:46 -------------------- |
| joda |
6-05-2007, 20:59
Bericht
|
Castlevania Dawn of Sorrow en Zelda staan hier op de wishlist Castlevania heb ik. -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| joda |
7-05-2007, 14:22
Bericht
|
Voor degene met mario kort ds....wat zijn jullie friend codes?
|
| AirRaid |
17-05-2007, 21:14
Bericht
|
zelda staat inmiddels in de pre-order
-------------------- |
| joda |
6-08-2007, 15:59
Bericht
|
Ik heb me van de week dit dingetje gekocht voor de ds:
http://cgi.ebay.nl/R4-R4DS-Revolution-DS-D...7QQcmdZViewItem Hier kun je dus een aantal ds-spelletjes opzetten zodat je niet steeds met de originele hoeft te slepen. Ook geschikt voor gedownloade rom`s btw -------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 9-9-2010 - 19:15 |