Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Lord Dreamer |
18-09-2007, 10:43
Bericht
|
![]() Grand Lord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 15709 Sinds: 16-01-04 Gebruiker Nr.: 6 |
De zon doet het
-------------------- It is going to be a black day for the enemy. When the Golden Dragon awakes ....... Death is what you make of it. Groot Inquisiteur tot uwer dienst. |
| Asschen Sukar |
18-09-2007, 10:58
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Zon komt hier inderdaad ook een beetje door.
Tis nog wel koud buiten, dankzij die zeewind. Brr. Had net even de balkondeuren open staan, maar dat was toch echt teveel van het goede. |
| Olympias |
18-09-2007, 11:07
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
Ik heb het gewoon koud, maar voel me ook niet zo heel lekker
-------------------- There is nothing impossible to him who will try
~ Alexander the Great ~ |
| Lord Dreamer |
18-09-2007, 11:35
Bericht
|
![]() Grand Lord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 15709 Sinds: 16-01-04 Gebruiker Nr.: 6 |
15 graden , en pas op voor de herfst en winter depressies
-------------------- It is going to be a black day for the enemy. When the Golden Dragon awakes ....... Death is what you make of it. Groot Inquisiteur tot uwer dienst. |
| Jan Jaap |
18-09-2007, 12:35
Bericht
|
![]() gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 14495 Sinds: 17-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 11 |
ja
-------------------- back
|
| Kris |
18-09-2007, 14:22
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Goedenmiddag!
Ik viel bijna in slaap tijdens college. En hier regende het gewoon heel hard. Niks zon en wind, gewoon keiharde regen. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Ilantir |
18-09-2007, 16:36
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Hey Kris, rij jij soms stiekem in een Suzuki Vitara JLX? Of kom ik look-a-likes van jou tegen?
-------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
18-09-2007, 16:54
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Hey Kris, rij jij soms stiekem in een Suzuki Vitara JLX? Of kom ik look-a-likes van jou tegen? Ik heb geen flauw idee waar ik ik in rij, maar daar in ieder geval niet in. Kennelijk kom je look-a-likes van me tegen. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| ManoWar |
18-09-2007, 21:14
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Ello! Lekker rustig weer op het werk
Hey Kris, rij jij soms stiekem in een Suzuki Vitara JLX? Of kom ik look-a-likes van jou tegen? Een Vitara als lesauto? -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| Asschen Sukar |
19-09-2007, 05:09
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Moguh
Eens kijken wat we vandaag op het werk gaan beleven |
| Kris |
19-09-2007, 07:39
Bericht
|
Een gutenmorgen!
De wereld ziet er veel zonniger uit als je hebt geslapen. Okee, het is nog steeds donker en vies buiten, maar toch he. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
19-09-2007, 07:54
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Ello! Lekker rustig weer op het werk Een Vitara als lesauto? Nee man, ik zeg toch: Stiekem -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
19-09-2007, 07:56
Bericht
|
Tsk, ik ben toch heel braaf, dan doe je nooit stiekem dingen.
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Jan Jaap |
19-09-2007, 13:39
Bericht
|
![]() gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 14495 Sinds: 17-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 11 |
-------------------- back
|
| Kris |
19-09-2007, 14:13
Bericht
|
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Lord Dreamer |
19-09-2007, 14:44
Bericht
|
| Asschen Sukar |
19-09-2007, 14:47
Bericht
|
|
|
| Kris |
19-09-2007, 14:55
Bericht
|
Ik zie 'm eigenlijk ook voor 't eerst goed. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Aglaranna |
20-09-2007, 05:46
Bericht
|
![]() IJsprinsesje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 1466 Sinds: 4-04-04 Van: Schagen Gebruiker Nr.: 134 |
-------------------- Orange?
|
| Lord Dreamer |
20-09-2007, 07:16
Bericht
|
regen ... regen en meer regen..
en met de regen komen de files en idioten die gewoon hun rijbewijs niet mogen hebben. -------------------- It is going to be a black day for the enemy. When the Golden Dragon awakes ....... Death is what you make of it. Groot Inquisiteur tot uwer dienst. |
| johan |
20-09-2007, 07:36
Bericht
|
![]() Eiland-Discipel ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 585 Sinds: 18-12-06 Van: Culemborg Gebruiker Nr.: 603 |
ik moet echt minder gaan WoW-en
half 4 ... moet niet veel gekker worden XD |
| TheScienceMan |
20-09-2007, 09:03
Bericht
|
![]() Officieel Eilandjurist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1874 Sinds: 18-01-04 Gebruiker Nr.: 25 |
Zijn er ook nog leuke dingen in Amsterdam... -------------------- Belle: "TSM hoort bij melk, en ik heb een TSM fetish" It's like pre-recorded, "this programme was pre-recorded" well of course it was, when else are you going to record it, afterwards? That's the whole point of recording, to do it beforehand. Otherwise it doesn't really work, does it?" |
| Kris |
20-09-2007, 09:18
Bericht
|
Zijn er ook nog leuke dingen in Amsterdam... Wat is dat nou voor vraag, Faat en LD natuurlijk! -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Kris |
20-09-2007, 09:19
Bericht
|
regen ... regen en meer regen.. en met de regen komen de files en idioten die gewoon hun rijbewijs niet mogen hebben. Ik beloof plechtig nooit voor je in de file te gaan staan naar Amsterdam mocht ik dan toch ooit m\n rijbewijs bemachtigen. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Kris |
20-09-2007, 09:20
Bericht
|
ik moet echt minder gaan WoW-en half 4 ... moet niet veel gekker worden XD En dat zijn de eerste tekenen van een verslaving. Vuil WoW junkie. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 7-9-2010 - 11:51 |