Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Lord Dreamer |
11-10-2007, 10:43
Bericht
|
![]() Grand Lord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 15709 Sinds: 16-01-04 Gebruiker Nr.: 6 |
Hmm Assie zit zeker bij de buren van de Dierenarts praktijk daar foto's van uijers te nemen.
Ik doe geen moer volgende week , uitrusten en relaxen -------------------- It is going to be a black day for the enemy. When the Golden Dragon awakes ....... Death is what you make of it. Groot Inquisiteur tot uwer dienst. |
| Asschen Sukar |
11-10-2007, 10:50
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Gelukkig komt dat er automatisch bij te staan
|
| Jan Jaap |
11-10-2007, 11:10
Bericht
|
![]() gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 14495 Sinds: 17-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 11 |
middag mensen
zo ook weer even pauze heeft op het werk, nog een paar uur en dan is de dag weer voorbij -------------------- back
|
| TheScienceMan |
11-10-2007, 11:50
Bericht
|
![]() Officieel Eilandjurist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1874 Sinds: 18-01-04 Gebruiker Nr.: 25 |
Vinden jullie het ook al weer van dat lekkere Sinterklaasweer? Ik mis de pepernoten een beetje. Pepernoten, die hebben we hier op het werk 3 weken geleden al gehad. We zijn hier voor Sinterklaas aan het spelen met operatie Pepernoot. -------------------- Belle: "TSM hoort bij melk, en ik heb een TSM fetish" It's like pre-recorded, "this programme was pre-recorded" well of course it was, when else are you going to record it, afterwards? That's the whole point of recording, to do it beforehand. Otherwise it doesn't really work, does it?" |
| Kris |
11-10-2007, 12:04
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Pepernoten, die hebben we hier op het werk 3 weken geleden al gehad. We zijn hier voor Sinterklaas aan het spelen met operatie Pepernoot. D'r komen alleen vast niet zomaar pepernoten mijn kant op? -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Kris |
11-10-2007, 12:04
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
middag mensen zo ook weer even pauze heeft op het werk, nog een paar uur en dan is de dag weer voorbij Go Japie! Hoe staat het met mysterie TomTom? -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| TheScienceMan |
11-10-2007, 12:56
Bericht
|
![]() Officieel Eilandjurist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1874 Sinds: 18-01-04 Gebruiker Nr.: 25 |
D'r komen alleen vast niet zomaar pepernoten mijn kant op? Die passen niet zo makkelijk in de enveloppen van de Dienst -------------------- Belle: "TSM hoort bij melk, en ik heb een TSM fetish" It's like pre-recorded, "this programme was pre-recorded" well of course it was, when else are you going to record it, afterwards? That's the whole point of recording, to do it beforehand. Otherwise it doesn't really work, does it?" |
| Jan Jaap |
11-10-2007, 18:48
Bericht
|
![]() gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 14495 Sinds: 17-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 11 |
Go Japie! Hoe staat het met mysterie TomTom? mijn Baas heeft het onderzoek stop laten zetten, omdat het toch niet zou helpen om verder te onderzoeken, maar is er nog wel van overtuigt dat iemand binnen in het bedrijf het gedaan heeft en dat verpest best wel de sfeer. maar Goed, iedereen een goede avond -------------------- back
|
| Olympias |
12-10-2007, 05:00
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
Goedemorgen mensen
Ben moe en moet werken. Sinds ik fulltime aan de slag ben ziet het leven er anders uit. Kweetniet hoe en waarom precies, want voorheen werkte ik soms nog wel langer, maar toen redde ik het omdat het meestal maar tijdelijk was. Nu is het echt Een lange hete douche biedt wellicht uitkomst. Später vriendjes en vriendinnetjes -------------------- There is nothing impossible to him who will try
~ Alexander the Great ~ |
| Ilantir |
12-10-2007, 07:44
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Goedemorgen mensen Ben moe en moet werken. Sinds ik fulltime aan de slag ben ziet het leven er anders uit. Kweetniet hoe en waarom precies, want voorheen werkte ik soms nog wel langer, maar toen redde ik het omdat het meestal maar tijdelijk was. Nu is het echt Een lange hete douche biedt wellicht uitkomst. Später vriendjes en vriendinnetjes Succes, want zo is het toch een beetje minder gezellig -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Asschen Sukar |
12-10-2007, 08:29
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18566 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Kreeg gisteravond te horen dat de dokters mijn oma opgegeven hebben.
Na haar herseninfarct ging alles wel weer oke, en mocht ze een verpleegtehuis in. Daar kreeg ze waarschijnlijk een longonsteking. De zware antibiotica die ze ervoor kreeg slaat niet aan. En zelfs het vocht uit het infuus wordt niet meer opgenomen. Waarschijnlijk een kwestie van dagen, en dan is ze er niet meer. Ik weet nog niet helemaal hoe ik me eronder moet voelen. Kan niet zeggen dat ik me er klote of verdrietig om voel op dit moment. Zou me er bijna schuldig door gaan voelen. Ga er vanavond nog even langs. Misschien dat het dan pas doordringt. Vage shit weer allemaal. |
| Ilantir |
12-10-2007, 14:05
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Kreeg gisteravond te horen dat de dokters mijn oma opgegeven hebben. Na haar herseninfarct ging alles wel weer oke, en mocht ze een verpleegtehuis in. Daar kreeg ze waarschijnlijk een longonsteking. De zware antibiotica die ze ervoor kreeg slaat niet aan. En zelfs het vocht uit het infuus wordt niet meer opgenomen. Waarschijnlijk een kwestie van dagen, en dan is ze er niet meer. Ik weet nog niet helemaal hoe ik me eronder moet voelen. Kan niet zeggen dat ik me er klote of verdrietig om voel op dit moment. Zou me er bijna schuldig door gaan voelen. Ga er vanavond nog even langs. Misschien dat het dan pas doordringt. Vage shit weer allemaal. Mjah, hopelijk heeft ze een goed leven gehad -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| ManoWar |
12-10-2007, 14:38
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Kreeg gisteravond te horen dat de dokters mijn oma opgegeven hebben. Na haar herseninfarct ging alles wel weer oke, en mocht ze een verpleegtehuis in. Daar kreeg ze waarschijnlijk een longonsteking. De zware antibiotica die ze ervoor kreeg slaat niet aan. En zelfs het vocht uit het infuus wordt niet meer opgenomen. Waarschijnlijk een kwestie van dagen, en dan is ze er niet meer. Ik weet nog niet helemaal hoe ik me eronder moet voelen. Kan niet zeggen dat ik me er klote of verdrietig om voel op dit moment. Zou me er bijna schuldig door gaan voelen. Ga er vanavond nog even langs. Misschien dat het dan pas doordringt. Vage shit weer allemaal. Mja, lijkt me ook een vreemde situatie. Ik zou ook niet weten hoe ik me zou voelen in zo'n geval. Sterkte iig, mocht het nodig zijn. -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| Asschen Sukar |
12-10-2007, 21:25
Bericht
|
|
Vanavond (waarschijnlijk) definitief afscheid genomen van haar. Erg raar gevoel.
Raakt je dan ineens toch wel heel erg. |
| Asschen Sukar |
13-10-2007, 05:49
Bericht
|
|
Zij die gaan werken, groeten u
|
| Kris |
13-10-2007, 08:26
Bericht
|
Zij die de hele zaterdag in Assies appartement opgesloten zitten en hebben besloten geen fuck uit te gaan voeren groeten u ook!
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| ManoWar |
13-10-2007, 12:44
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Vanavond (waarschijnlijk) definitief afscheid genomen van haar. Erg raar gevoel. Raakt je dan ineens toch wel heel erg. Nogmaals sterkte dude, ik hoop dat ze goed geleefd heeft en (relatief) pijnloos kan gaan -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| fluffy |
13-10-2007, 15:19
Bericht
|
![]() Heinz Lover ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 193 Sinds: 24-03-06 Van: lommel.be Gebruiker Nr.: 315 |
Zullen de patienten op je werk leuk vinden... Wat denk je, heb je Fluffy nu helemaal uit 't PG weggejaagd? Nee hoor, die praat weet ik zelfs te apprecieren -------------------- don't damn me when I speak a piece of my mind
|
| Asschen Sukar |
13-10-2007, 15:45
Bericht
|
|
Mjah, hopelijk heeft ze een goed leven gehad Mja, lijkt me ook een vreemde situatie. Ik zou ook niet weten hoe ik me zou voelen in zo'n geval. Sterkte iig, mocht het nodig zijn. Nogmaals sterkte dude, ik hoop dat ze goed geleefd heeft en (relatief) pijnloos kan gaan Thanks |
| Ilantir |
13-10-2007, 16:34
Bericht
|
|
Zij die ff gaan bijlezen en daarna stappen groeten u
-------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
13-10-2007, 17:29
Bericht
|
-------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Olympias |
14-10-2007, 08:00
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
Goedemorgen allemaal
Ik zit hier in een chaos van jewelste. Ben begonnen met mijn boekenkasten leeg te halen, zodat het hier opnieuw ingericht kan worden. Maar ja, moest "effe" werken in Amsterdam tussendoor en het werk hier gewoon blijven liggen. Wat een puinhoop En om echt heel motiverend aan de slag te gaan roept Edsel net dat alle films van Torrent binnen zijn. Euh tja....wat gaan we doen Films kijken of met boeken en kasten slepen....Moeilijk hoor Oké ik ben eruit, ik ga films kijken. Kom zo nu en dan wel even langswaaien En Assie nog een dikke kus en sterkte met oma -------------------- There is nothing impossible to him who will try
| Olympias |
14-10-2007, 08:02
Bericht
|
Koffie pruttelt.......gaan beginnen met 1408
![]() -------------------- There is nothing impossible to him who will try
| Jan Jaap |
14-10-2007, 10:10
Bericht
|
Koffie pruttelt.......gaan beginnen met 1408 ![]() niet schrikken he middag mensen, welke gek heeft verzonnnen dat ik nu al wakker ben -------------------- back
|
| Sitethief |
14-10-2007, 13:35
Bericht
|
![]() Koning Flapdrol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Flapdrollen Berichten: 2246 Sinds: 17-01-04 Van: Zwollywood Gebruiker Nr.: 20 |
Vanavond (waarschijnlijk) definitief afscheid genomen van haar. Erg raar gevoel. Raakt je dan ineens toch wel heel erg. Sterkte ermee -------------------- Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
De Mir Olympias: Sitethief is ook cool. Op zijn tijd. |
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 9-9-2010 - 19:25 |