Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Kris |
5-04-2009, 17:46
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Zoals jullie allemaal vast en zeker hebben gezien was het Eiland een hele tijd niet te bereiken. Maar, Atlantis is wederom boven water gekomen en we zijn er weer. De reden dat we zo'n lange tijd offline zijn geweest is dat we moesten verhuizen. Omdat we nu gratis op de webspace van een vriend staan, moest onze database daar ook naartoe.
Waarom dat zo lang duurde? Tja. Ik heb een heel verhaal te horen gekregen over de database die te groot was voor de msqnogwattes en problemen met knippen, scripts, bugs en allerlei dingen die mijn alarmbellen af laten gaan. Wie daar meer over wilt weten zal toch echt bij iemand anders een antwoord moeten zoeken. De enige conclusie die ik kon trekken was dat het allemaal bijzonder ingewikkeld was. Hoe dan ook; we zijn weer online! We kunnen weer volop gaan posten. De oplettende Eilander (Zijn er ook niet oplettende Eilanders dan? Wat er de komende tijd allemaal precies gaat gebeuren weet ik niet. Daar ga ik met de stemmetjes in mijn hoofd eens grondig over overleggen. Tot die tijd hoop ik dat we het gewoon gezellig kunnen houden door ouderwets gezellig te babbelen. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
Couperus - Metamorfoze (1897) Kris heeft gelijk |
| Sitethief |
6-04-2009, 01:23
Bericht
|
![]() Koning Flapdrol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Flapdrollen Berichten: 2245 Sinds: 17-01-04 Van: Zwollywood Gebruiker Nr.: 20 |
Ik ben dus sinds kort een indiaain? -------------------- Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
De Mir Olympias: Sitethief is ook cool. Op zijn tijd. |
| Amethist |
6-04-2009, 07:03
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Doet haar haar in twee vlechtjes en steekt een veer in haar haar
-------------------- |
| Ilantir |
6-04-2009, 07:31
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Gelukkig dat het allemaal is gelukt!
Ik vind het allemaal prima -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
6-04-2009, 11:37
Bericht
|
![]() Taalpuberist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 10822 Sinds: 27-06-04 Van: Nootdorp Gebruiker Nr.: 150 |
Gelukkig dat het allemaal is gelukt! Ik vind het allemaal prima Precies. Volgende keer dat je moderator wilt worden zorg je maar dat je ook echt wat te modden hebt hoor. Zullen we dan nu met z'n allen de vredespijp roken? -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
6-04-2009, 14:01
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Precies. Volgende keer dat je moderator wilt worden zorg je maar dat je ook echt wat te modden hebt hoor. Zullen we dan nu met z'n allen de vredespijp roken? Hela, ik rook niet -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Sitethief |
6-04-2009, 15:36
Bericht
|
![]() Koning Flapdrol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Flapdrollen Berichten: 2245 Sinds: 17-01-04 Van: Zwollywood Gebruiker Nr.: 20 |
-------------------- Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
De Mir Olympias: Sitethief is ook cool. Op zijn tijd. |
| Kris |
6-04-2009, 15:58
Bericht
|
Hela, ik rook niet Ik ook niet, maar dit is toevallig de vredespijp hoor, wil je die soms afslaan? -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
7-04-2009, 07:08
Bericht
|
|
Ik ook niet, maar dit is toevallig de vredespijp hoor, wil je die soms afslaan? Nou vooruit dan, kuchekuche -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| ManoWar |
10-04-2009, 21:03
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Nou vooruit dan, kuchekuche Ja, geef maar hier. Amateur Hey maar helemaal top van die vriend van je! Heb het Eiland weer als startpagina staan iig! Thanks voor de inzet ook -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| Kris |
27-05-2009, 09:05
Bericht
|
Goed, volgens mij zijn we weer met de normale link online?
Bas heeft me van de week geprobeerd uit te leggen waarom we niet bereikbaar waren. Met mijn lekenkennis kwam het er op neer dat we de domeinnaam opnieuw moesten registreren en dat dit opnieuw goed ingesteld moest worden. Daardoor moest de DNS gepropageerd worden ( Na veel pogingen om het me uit te leggen, heb ik er van begrepen dat internet gewoon niet zo snel is als wij zouden willen en duurde het even voor alle instellingen eindelijk goed doorgegeven waren. Maar we zijn er weer. We hebben webspace, we hebben een domeinnaam en we kunnen er weer tegenaan. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
29-05-2009, 06:18
Bericht
|
|
Niet een erg goede IT-er dus
Ons forum heeft een voor ons makkelijk adres, nml. www.eilandforum.nl, maar dat is niet erg handig voor computer om te begrijpen, hij heeft liever een IP-adres. DNS is uitgevonden als een soort van telefoonboek voor websites. Op een aantal grote servers in de wereld staan alle IP-adressen + hun menselijke variant er in, maar het kost dus even tijd om die veranderingen van adres actief te maken in de servers. Dat was dus de vertraging die je merkte -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
29-05-2009, 08:06
Bericht
|
Heel leuk, maar dan snap ik dus de ballen van.
En waarom 'ie 't nu weer niet doet weet ik ook niet. *Gaat Assie wakker bellen. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Ilantir |
29-05-2009, 08:17
Bericht
|
|
Heel leuk, maar dan snap ik dus de ballen van. ik vond dat ik het nog heel aardig uitlegde -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Kris |
29-05-2009, 08:39
Bericht
|
De uitleg waardoor ik DNS het beste begreep was een vergelijking met een zoektocht in de supermarkt naar Franse kaas. Je uitleg redt het bij lange na niet.
Maar volgens mij wordt er nu aan gewerkt. -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Asschen Sukar |
29-05-2009, 08:41
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18565 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Ik ga eens een bezoekje brengen aan het SIDN, want volgens mij lopen die te kutten
|
| Kris |
30-05-2009, 20:54
Bericht
|
Volgens mij werkt alles weer naar behoren?
*Durft niets meer al te hard te zeggen -------------------- Schrei nu niet meer, en ga nu slapen, en als je niet slapen kan, zal ik je een sprookje vertellen, een mooi verhaaltje van bloemen en edelsteenen en vogels, van een jongen prins en een klein prinsesje... Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
| Asschen Sukar |
31-05-2009, 11:45
Bericht
|
|
Tietentrekker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Administrator Berichten: 18565 Sinds: 16-01-04 Van: Den Haag Gebruiker Nr.: 3 |
Voor de geeks:
De nameservers waren uitgezet door een configuratie fout van de host. Die staan nu weer aan. |
| Magneet |
2-06-2009, 12:58
Bericht
|
![]() Magnetic Enhanced ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 196 Sinds: 17-01-04 Van: Buul Skôt Gebruiker Nr.: 19 |
Prutsers dus
-------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
A 4x4 means you get stuck in places where a tow truck can't come X2 : Not only does x mark the spot but it does it twice as good |
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 31-7-2010 - 00:55 |