Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() |
| Olympias |
17-04-2009, 20:31
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
Goedenavond allemaal en Marlo
Sitethief? Presentatie voor B&W? Hoe zit dat? Mijn dag was vandaag weer apart, halve worsteling gehad met een winkeldief die me wat blauwe plekken heeft bezorgd. Die gast was zó sterk dat ik door de winkel vloog alsof ik een poppetje was die niets weegt Het verhaal kreeg pas echt een rare wending toen hij 10 minuten later weer terug kwam om zijn excuses aan te bieden. Hij had me geen pijn willen doen, zei hij en kwam de glazen dildo van 90 euro, waar we om vochten, terugbrengen Iedereen om me heen wordt gek dat ik zulke gasten te lijf ga, maar ja ik blijf een impulsief mens en ik bewaak de dildo's!! -------------------- There is nothing impossible to him who will try
~ Alexander the Great ~ |
| ManoWar |
17-04-2009, 20:54
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Goedenavond allemaal en Marlo Sitethief? Presentatie voor B&W? Hoe zit dat? Mijn dag was vandaag weer apart, halve worsteling gehad met een winkeldief die me wat blauwe plekken heeft bezorgd. Die gast was zó sterk dat ik door de winkel vloog alsof ik een poppetje was die niets weegt Het verhaal kreeg pas echt een rare wending toen hij 10 minuten later weer terug kwam om zijn excuses aan te bieden. Hij had me geen pijn willen doen, zei hij en kwam de glazen dildo van 90 euro, waar we om vochten, terugbrengen Iedereen om me heen wordt gek dat ik zulke gasten te lijf ga, maar ja ik blijf een impulsief mens en ik bewaak de dildo's!! Ik ga richting de kroeg, een fijna avond iedereen! -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| joda |
19-04-2009, 13:22
Bericht
|
![]() Riooljournalist. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gazette Editor Berichten: 12079 Sinds: 17-01-04 Van: Heerlen Gebruiker Nr.: 8 |
Of hij was bang voor de concurrentie Mano.
-------------------- Trots lid van de club van slapeloze mensen.
|
| Poco |
20-04-2009, 05:23
Bericht
|
![]() Uw gek in moeilijke tijden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1300 Sinds: 2-03-06 Van: Weert Gebruiker Nr.: 311 |
zoooo, de maandagochtend. Da's altijd de drukste dag van de week, dus ik denk dat ik maar eens een enquête van de consumentenbond ga invullen en daarna weer naar boeken speuren voor Kris.
Drukdrukdruk goeiemorgen! -------------------- There's no place like matplace... uhh.. placemat
|
| Magneet |
20-04-2009, 06:07
Bericht
|
![]() Magnetic Enhanced ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 196 Sinds: 17-01-04 Van: Buul Skôt Gebruiker Nr.: 19 |
mogguh mensen en ander ongedierte
-------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
A 4x4 means you get stuck in places where a tow truck can't come X2 : Not only does x mark the spot but it does it twice as good |
| Olympias |
20-04-2009, 09:02
Bericht
|
![]() Lounge Queen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Classics Berichten: 18579 Sinds: 26-01-04 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 99 |
Goedemorgen deze morgen
Ik kom maar langzaam op gang vandaag, ik zou er wel een lekker luie dag van willen maken, maar helaas te veel te doen. Maar ook langzaamaan kom ik vooruit Tot laterzz -------------------- There is nothing impossible to him who will try
| Ilantir |
20-04-2009, 09:12
Bericht
|
|
Stitch is lief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 13677 Sinds: 21-01-04 Van: Weird(Weert) Gebruiker Nr.: 70 |
Goedemorgen
Ik had met Stuf wel een goede afsluiter. Met nog een ander stel vrienden zijn we naar Knowing gegaan, een best goede film. Eerst heel eng, maar met een crappy eind. Het was gezellig, dus dat is de film vergeven -------------------- I'd listen to the words he'd say, but in his voice I heard decay The plastic face forced to portray, all the insides left cold and gray There is a place that still remains, it eats the fear it eats the pain The sweetest price hell have to pay The day the whole world went away |
| Marlo |
20-04-2009, 11:24
Bericht
|
![]() Lief beestje ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 113 Sinds: 18-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 24 |
Toch niet echt volgehouden vrijdag, was veel te lekker weer + bijna weekend
Maar vandaag weer vol goede moed er tegenaan. Zegt natuurlijk al heel wat dat ik nu pas denk aan soggen Goedemiddag allen! En Faat! -------------------- MARLO
|
| Magneet |
20-04-2009, 11:52
Bericht
|
![]() Magnetic Enhanced ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 196 Sinds: 17-01-04 Van: Buul Skôt Gebruiker Nr.: 19 |
zo, net gereageerd voor een ander huisje om eventueel te gaan huren
-------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
A 4x4 means you get stuck in places where a tow truck can't come X2 : Not only does x mark the spot but it does it twice as good |
| TheScienceMan |
20-04-2009, 12:06
Bericht
|
![]() Officieel Eilandjurist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1874 Sinds: 18-01-04 Gebruiker Nr.: 25 |
Zow, weekend weer overleefd
-------------------- Belle: "TSM hoort bij melk, en ik heb een TSM fetish" It's like pre-recorded, "this programme was pre-recorded" well of course it was, when else are you going to record it, afterwards? That's the whole point of recording, to do it beforehand. Otherwise it doesn't really work, does it?" |
| Marlo |
20-04-2009, 12:31
Bericht
|
![]() Lief beestje ![]() ![]() ![]() Groep: Eilander Berichten: 113 Sinds: 18-01-04 Van: Enschede Gebruiker Nr.: 24 |
Klinkt spannend Magneet! Eentje met nog meer kinderkamers?
Hoi ScienceMan! -------------------- MARLO
|
| Magneet |
20-04-2009, 12:39
Bericht
|
Klinkt spannend Magneet! Eentje met nog meer kinderkamers? Hoi ScienceMan! habben nu 1 echte kinderkamer aangezien de jongste nog bij ons slaapt -------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
| Marlo |
20-04-2009, 12:46
Bericht
|
habben nu 1 echte kinderkamer aangezien de jongste nog bij ons slaapt Klinkt goed! -------------------- MARLO
|
| Magneet |
20-04-2009, 13:04
Bericht
|
en plattegrondjes :
nu zitten we in dit : http://www.wocom.nl/Plattegrond/12034A.pdf en dan een tussenwoning en we zouden gaan naar dit : http://www.wocom.nl/Plattegrond/12027A.pdf en dan een hoekwoning met oprit -------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
| Aglaranna |
20-04-2009, 13:05
Bericht
|
![]() IJsprinsesje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 1466 Sinds: 4-04-04 Van: Schagen Gebruiker Nr.: 134 |
-------------------- Orange?
|
| Amethist |
20-04-2009, 13:49
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Middag!!!
-------------------- |
| Amethist |
20-04-2009, 18:01
Bericht
|
![]() Knuffelig edelsteentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Diva's Berichten: 6808 Sinds: 18-01-04 Van: Zaandam Gebruiker Nr.: 21 |
Legt een kleedje neer een gaat lekker rustig liggen lezen -------------------- |
| Aglaranna |
20-04-2009, 18:29
Bericht
|
![]() IJsprinsesje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Kanjers Berichten: 1466 Sinds: 4-04-04 Van: Schagen Gebruiker Nr.: 134 |
Legt een kleedje neer een gaat lekker rustig liggen lezen Welnee! Ik ben druk aan het rekenen of ik in mei nog een weekje naar mn ouders kan, want ik kan met mn Frequent Flyer Card voor €150 heen en terug. Lijkt me een goeie deal, maar moet ik het wel kunnen betalen! -------------------- Orange?
|
| Amethist |
20-04-2009, 20:57
Bericht
|
hahaha, ja ook de goede deals moeten wel betaalbaar zijn om goede deals te zijn
-------------------- |
| ManoWar |
20-04-2009, 21:14
Bericht
|
|
Eiland-Goeroe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 7380 Sinds: 17-01-04 Van: Weert Gebruiker Nr.: 9 |
Ello!
So, ook weer thuis is :afvoeruhhh: Ben me toch een partij gaar.. Ik ga lekker op de bank liggen met een filmpje. Suspension, schijnt best goed te zijn. Adieu! -------------------- www.RedDePaddo.nl!!
Ik zie mezelf meer als... Hmm.. Hoe zeg je dat.. Ubermensch noemden de Duitsers dat, maar dat dekt de lading niet echt.. I don't have to put my dick in a jar of peanut butter to be fucking nuts! :japio: |
| Poco |
21-04-2009, 05:44
Bericht
|
![]() Uw gek in moeilijke tijden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Eiland Meubilair Berichten: 1300 Sinds: 2-03-06 Van: Weert Gebruiker Nr.: 311 |
Goedemorgen allen!
Leuk die plattegrondjes Magneet. Foto's en plattegrondjes samen zeggen nog altijd het meeste, dat zouden bij koopwoningen ook standaard erbij moeten zetten op internet, maar dat doet niet iedere makelaar. Wij krijgen vanavond onze 2e set kijkers voor mijn huis al. Straks mn huis verkopen door veiling met opbod -------------------- There's no place like matplace... uhh.. placemat
|
| Olympias |
21-04-2009, 07:02
Bericht
|
Goedemorgen allemaal
Wat hangt er hier een lekker sfeertje met een flinke vleug oldskool users Poco, wat betekent veiling met opbod, ben jij iemand die zijn rekeningen niet betaald en ze nu je huis gaan veilen? -------------------- There is nothing impossible to him who will try
| Olympias |
21-04-2009, 07:08
Bericht
|
Dat laatste staat er wat minder aardig dan ik het bedoel trouwens, ik heb natuurlijk geen idee wat er aan de hand is
Iemand nog wat leuks op de planning staan vandaag? -------------------- There is nothing impossible to him who will try
| Poco |
21-04-2009, 07:13
Bericht
|
niks ernstigs hoor, haha. Gewoon: zoveel kijkers voor het huis dat ze moeten gaan bieden en dat ik uiteindelijk meer krijg dan mijn vraagprijs.
Mijn rekeningen worden netjes betaald. Behalve KPN digitenne, mr da's een verhaal apart We zijn gewoon lekker op zoek naar iets anders (zie fotopic voor al een idee) Natuurlijk kan dat veiling bij opbod van het huis in werkelijkheid niet, want de makelaar mag maar met één partij in onderhandeling. Maar het blijft een fijne droom dat ik mijn huis voor meer verkoop dan dat ik vraag. -------------------- There's no place like matplace... uhh.. placemat
|
| Magneet |
21-04-2009, 07:20
Bericht
|
Goedemorgen allen! Leuk die plattegrondjes Magneet. Foto's en plattegrondjes samen zeggen nog altijd het meeste, dat zouden bij koopwoningen ook standaard erbij moeten zetten op internet, maar dat doet niet iedere makelaar. Wij krijgen vanavond onze 2e set kijkers voor mijn huis al. Straks mn huis verkopen door veiling met opbod is woningbouw, die hebben van al hun huizen plattegronden online staan en foto's van 1 van het type als voorbeeld. Zetten ze een woning beschikbaar dan komt er ook een foto van de woning zelf bij. http://www.wocom.nl/uploads/F1420116-1.jpg zie je rechts nog net de ramen van ons huis http://markt.wocom.nl/Markt2Web/Applicatio...00031smee65.JPG is waar we naartoe zouden gaan. Ik ben gisteren ff door het raam gaan spieken en binnen zit er nergens maar dan ook nergens stucwerk op de muren op dit moment. De achtertuin heeft een klein schuurtje ( zelfde formaat als ik nu heb ) en is helemaal bestraat ( ik haat tuinieren dus dat is mooi ) -------------------- "Ashes to ashes, dust to dust, If you don't take it out and use it, it's going to rust." General Katana.
![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 7-9-2010 - 11:10 |