Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Hulp Gezocht
Het Eiland > Feedback > Feedback Forum
Pagina's: 1, 2
Phoenixx
Je leest het goed, ja… we hebben jullie hulp nodig.

Wat is nu het geval? Hoewel het forum een stuk stabieler is sinds we naar de Rotterdamse server zijn verhuisd, kan het natuurlijk altijd nog een stuk sneller en beter. Om ons een beetje tegemoet te komen in alle ellende die we met die Franse server hebben gehad, was onze host bereid de server te upgraden naar een nieuwere SQL-versie (helaas weten we nog niet wanneer dit gaat gebeuren). Een hogere versie van SQL maakt voor ons de weg vrij om veel nieuwere forumsoftware te gaan gebruiken: IPB 2.0.4 – om precies te zijn.

Op dit moment hebben we dus een maagdelijk nieuw Eilandforum waar we nog allerlei leuke hebbedingetjes kunnen inbouwen. Stel nou even dat jij in zo’n situatie zit: welke functionaliteiten (“mods”) zou jij inbouwen?

Verder zijn we natuurlijk hard aan het werk aan een nieuwe lay out voor het forum (waar we geen hulp bij nodig hebben, tenzij je natuurlijk een skin kant en klaar kan afleveren! tongue.gif) maar ook andere dingen gaan “op de schop”. Als we overgaan op de nieuwe software, zullen we afscheid gaan nemen van de bloedzuigers, diva’s, en eilanders. Máár: daarvoor in de plaats maken we nieuwe groepen aan. De admins en de mods krijgen ieder hun eigen groep (die niet per sé “Admin” en “Moderator” hoeven te zijn!) en dan komen er nog drie groepen waar de gebruikers in geplaatst worden. Hoe we die groepen gaan noemen: dat mogen jullie zelf bepalen!! Gooi in deze topic je suggesties maar neer. En dan mag je ook meteen zeggen welk kleurtje die groep moet krijgen. Hier zit alleen een klein addertje onder het gras…. Het moet wél één van onderstaande kleuren zijn:

user posted image

Je mag natuurlijk ook zelf kiezen tot welke groep je wilt behoren. Denk daar wel goed over na, want als je eenmaal in een groep zit, word je niet “overgeplaatst” naar een andere groep!! En voor de grapjassen onder ons: we hebben geen vacatures voor Admin of Mod! wink.gif

De indeling van het forum wordt ook onder handen genomen. Sommige fora gaan we samenvoegen én we gaan een echte Eiland-Portal bouwen. Nou ja, eigenlijk zijn we daar al een heel eind mee op dreef, maar er kan nog van alles bij gebouwd worden. Wat zou jij op de portal willen zien?? Alle ideeën zijn weer van harte welkom!!

Tot slot nog de klapper op de vuurpijl: we gaan de ondertitels vrijgeven!!
Als we op de nieuwe forumsoftware draaien stellen we het zó in dat een user met een X-aantal posts zélf zijn/haar ondertitel in kan vullen.

Zo – ben je al een beetje bijgekomen van het hele verhaal?
Ja?
Mooi!!
Kom maar op met die ideeën dan!!
Asschen Sukar
Voordat we rare dingen gaan denken:

Alle topics, posts blijven gewoon intact, we gaan slechts over op een nieuw stukje software.
Olympias
Leuk hoor al die nieuwe veranderingen op komst en spannend wat het allemaal gaat worden user posted image

Over de kleurindeling en groepen heb ik 2 voorstellen, roep maar wat jullie vinden. De voorstellen kunnen uiteraard
ook anders gecombineerd worden, maar ik had een lijstje met álle kleuren en een lijstje met 5 toevallig nog liggen hier smile_new.gif

user posted image

Wat betreft de Eilandportal daar zou ik graag zien:

user posted image De mailadressen van de admins en moderators (al dan niet onder een button)

user posted image Een soort van klachtenformulier dat ingevuld kan worden en dat automatisch
naar de admins verzonden wordt (daarbij dan het verwijderen van de report button in elke post)

user posted image Een uitlegje van het PM systeem (voor nieuwelingen)

user posted image De verjaardagen van users

user posted image Een directe link naar het op dat moment actuele PG (die dus op de één of andere manier bij het
openen van een nieuw topic aangepast moet kunnen worden door de admins of door mij) en daarbij dan
natuurlijk even de tekst dat dit het topic is om even te kletsen, je voor te stellen, vragen te stellen etc.

user posted image Mijn bankrekeningnummer om donaties voor het Eiland op te storten 70.gif

user posted image euhm....

Nou ja, dit is als beginnetje wel even voldoende happy.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Olympias @ vr 12 augustus 2005, 08:18)
Wat betreft de Eilandportal daar zou ik graag zien:

user posted image De mailadressen van de admins en moderators (al dan niet onder een button)

Die zijn op een speciale pagina al aanwezig smile_new.gif

user posted image Een soort van klachtenformulier dat ingevuld kan worden en dat automatisch
naar de admins verzonden wordt (daarbij dan het verwijderen van de report button in elke post)

Of we de report button weghalen weet ik niet, want hiermee is voor de users makkelijk aan te geven welke posts er in hun ogen absoluut niet klopt. Een klachtenformulier op de portal is iets wat ik mee naar achteren.

user posted image Een uitlegje van het PM systeem (voor nieuwelingen)

Goed plan, deze zet ik in de welkomsttekst die alle users op de portal zien als ze uitgelogd zijn.

user posted image De verjaardagen van users

Kalender is aanwezig

user posted image Een directe link naar het op dat moment actuele PG (die dus op de één of andere manier bij het
openen van een nieuw topic aangepast moet kunnen worden door de admins of door mij) en daarbij dan
natuurlijk even de tekst dat dit het topic is om even te kletsen, je voor te stellen, vragen te stellen etc.

Deze wordt lastiger, vooral omdat het altijd handmatig aangepast zou moeten worden door een admin. Misschien dat het een betere idee is om uit te leggen wat PG is, en een linkje naar de eiland lounge erbij te geven?
Ilantir
biggrin.gif Yeah, hulp gezocht... eindelijk wink.gif

Over de kleurtjes:

Ik vind als we dus Admins + Mods + 3 andere groepen hebben, we het beste dit idee kunnen volgen: http://www.xtremevbtalk.com/faq.php?faq=ev...faq_evbf_titles
Ik vind de kleurtjes helder zonder te intens te zijn en ze passen waarschijnlijk goed op de meeste skins v/h eiland. (lichte achtergrond)

Alleen dan kunnen misschien wel de juiste volgorde van dit forum aanhouden:

Over de Groepen:

Groen: Admins
Blauw: Mods
Rood: Meubilair/Te lang hier/Vastgeroest/Stoffig
Paars:
Diva's/Babes/Piece(Letterlijk fout frans) of
Fantasy Freaks/Daywalkers/Guru
Oranje:
Losgeslagen/Ufo's/Fubar/Onbeslist/Allegaartje
Zwart: Guests en users die nog geen groep hebben

Over de ondertitels:
Mogen we die ook hebben? *Puppyeyes*
Op de gegeven pagina staat ook de site's policy daarvoor. Na zoveel posts krijg je je Custom Title. Vind ik een goede deal smile_new.gif En het gaat vrij aardig daar, want ze hebben slechts 79.347 members 36.gif

Over de feature PG header laten zien:
Volgens mij mogelijk door een stukje php te injecten waarbij die een query naar de database gooit en de juiste header gegevens er uit haalt. De ipb database structuur is op te zoeken op de site van ipb 36.gif
joda
Voor op de fp: Iedere week een user in de spotlight zetten. Gewoon een kort stukje over wie hij is/hobby`s/waar hij het meeste post en dergelijke.

Kan ook om de maand ofzo.
Phoenixx
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 11:40)
biggrin.gif Yeah, hulp gezocht... eindelijk  wink.gif

Over de kleurtjes:

Ik vind als we dus Admins + Mods + 3 andere groepen hebben, we het beste dit idee kunnen volgen: http://www.xtremevbtalk.com/faq.php?faq=ev...faq_evbf_titles
Ik vind de kleurtjes helder zonder te intens te zijn en ze passen waarschijnlijk goed op de meeste skins v/h eiland. (lichte achtergrond)

Alleen dan kunnen misschien wel de juiste volgorde van dit forum aanhouden:

Kennelijk was mijn uitleg toch niet duidelijk genoeg.

Er komen drie user-groepen.
Júllie mogen de namen van die groepen bepalen.
Laten we er voor het gemak even van uitgaan dat jullie APEN, LEEUWEN en PAPEGAAIEN hebben gekozen.
In overleg / discussie in dit forum, dus.
Dan mag iedere user ZELF bepalen in welke groep hij/zij komt.

Bijvoorbeeld:
- Bellefire vindt zichzelf wel een Aapje en wil in de groep APEN komen.
- Amethist wil bij de PAPEGAAIEN omdat zij zichzelf ook een vrolijk gekleurd tiepje vindt.
- Ilantir vindt zichzelf meer een grote sterke Leeuw die hard kan brullen en wil dus in de groep LEEUWEN geplaatst worden.

De indeling in groepen heeft dus niets te maken met het aantal posts dat je hebt geplaatst!!

Over de Groepen:

Groen: Admins
Blauw: Mods
Rood: Meubilair/Te lang hier/Vastgeroest/Stoffig
Paars:
Diva's/Babes/Piece(Letterlijk fout frans) of
Fantasy Freaks/Daywalkers/Guru
Oranje:
Losgeslagen/Ufo's/Fubar/Onbeslist/Allegaartje
Zwart: Guests en users die nog geen groep hebben

Eén groepsnaam per kleur volstaat hoor, en volgaarne één van de kleuren kiezen die bovenaan staan.
Ze zijn genummerd - handig hè? wink.gif

Over de ondertitels:
Mogen we die ook hebben? *Puppyeyes*
Op de gegeven pagina staat ook de site's policy daarvoor. Na zoveel posts krijg je je Custom Title. Vind ik een goede deal smile_new.gif En het gaat vrij aardig daar, want ze hebben slechts 79.347 members 36.gif

Nog een keertje dan:
Tot slot nog de klapper op de vuurpijl: we gaan de ondertitels vrijgeven!!
Als we op de nieuwe forumsoftware draaien stellen we het zó in dat een user met een X-aantal posts zélf zijn/haar ondertitel in kan vullen.

Volgens mij mogelijk door een stukje php te injecten waarbij die een query naar de database gooit en de juiste header gegevens er uit haalt. De ipb database structuur is op te zoeken op de site van ipb 36.gif

Ik denk zelfs dat het nog veel eenvoudiger kan. Ik zal het vanavond even nakijken!!
Phoenixx
QUOTE(joda @ vr 12 augustus 2005, 11:52)
Voor op de fp: Iedere week een user in de spotlight zetten. Gewoon een kort stukje over wie hij is/hobby`s/waar hij het meeste post en dergelijke.

Kan ook om de maand ofzo.

Dat is wel een leuk idee, maar dan moeten de users wel mee (willen) werken natuurlijk.

We zullen iig gaan kijken of zoiets technisch gezien in te bouwen is!!
Ilantir
die slashes staan voor eventuele keuzes smile_new.gif
En de kleuren die ik had gekozen komen overeen met 1,2,5 en 8, maar ik vind nog steeds dat er oranje bij mag wink.gif
Die site was gewoon ff handig omdat ze precies hetzelfde idee volgden, admin, mod + 3 groepen. Dat die tags beloningen zijn moet je er dan idd los van zien.

Ik denk altijd eerst moeilijk en dan word het alleen maar makkelijker smile_new.gif
Phoenixx
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 13:15)
Ik denk altijd eerst moeilijk en dan word het alleen maar makkelijker smile_new.gif

Oh.... dus voorlopig moet ik gewoon even laten kletsen en over een week of twee kom je met een geniaal plan aanzetten? biggrin.gif

Zeg dat dan meteen!! kiss2.gif
Lord Dreamer
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 13:15)
die slashes staan voor eventuele keuzes smile_new.gif
En de kleuren die ik had gekozen komen overeen met 1,2,5 en 8, maar ik vind nog steeds dat er oranje bij mag wink.gif
Die site was gewoon ff handig omdat ze precies hetzelfde idee volgden, admin, mod + 3 groepen. Dat die tags beloningen zijn moet je er dan idd los van zien.

Had je niet gewoon kunnne zeggen dat je voor die kleuren zou gaan en die mogelijke groepsnamen ? ipv een andere site erbij te halen die geen meerwaarde heeft om je verhaal te ondersteunen biggrin.gif

Kom Ily ik had echt meer goede nieuwe ideeën verwacht van je. Er wordt nu echt van iedereen verwacht om mee te denken. De stap naar de neiuwe software is gewoon echt een grote sprong voorwaarts en de uitgelezen kans om nieuwe zaken te implementeren.
joda
QUOTE(Phoenixx @ vr 12 augustus 2005, 13:07)
Dat is wel een leuk idee, maar dan moeten de users wel mee (willen) werken natuurlijk.

We zullen iig gaan kijken of zoiets technisch gezien in te bouwen is!!

Denk het wel. Was zowiezo niet mijn bedoeling om gevoelige prive informatie daar te zetten. En als ze dingen er niet willen hebben staan dan valt daar waarschijnlijk ook wel wat voor te regelen.
joda
Centraal topic/plek waar nieuwe users zich kunnen voorstellen.
Ilantir
Nog wat hebbedingetjes:

- Implementatie van een [table] tag. Om HTML in te laten schakelen in natuurlijk wat veel gevraagd wink.gif
- Een nieuwe smiley: user posted image
- Implementatie van een /me tag(?)
- Mogelijkheid tot attachments toevoegen aan posts
- Mogelijkheid dat als users de eerste post van een zelfgemaakt topic editen ook de titel aan te passen
- Dat de portal content wordt aangepast naar gelang je groep of abonnenmenten. (Bv. alleen de nieuwe posts van je abbonnementen of groep zien i/d portal)
- Quick links in het forum, zoals quicksearch over het hele forum, user cp opties, nieuwe pm
- In de portal een stukje zetten: "Waarom zou ik mij registreren?" met allerlei lokkertjes. Kan er al inzitten, maar heb daar niet goed op gelet de keer dat ik de portal zag.
Lord Dreamer
Attachements gaat altijd moeilijk worden, niet dat het niet kan maar wel omdat je dan server ruimte inneemt met de attachements. En als er iets duur is is het wel HDD ruimte op een server. Dus ik denk dat zoiets niet wordt gedaan.

Ik weet zelf nog dat ik het gebruikte en van Assie op m'n flikker kreeg het niet meer te gebruiken omdat de webspace daardoor kleiner werd. unsure.gif japio.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 15:49)
Nog wat hebbedingetjes:

- Implementatie van een [table] tag. Om HTML in te laten schakelen in natuurlijk wat veel gevraagd wink.gif
- Implementatie van een /me tag(?)

Nemen we mee naar achteren, lijken me beide leuke ideeen waarvan we nog even moeten kijken in hoeverre ze mogelijk zijn.

- Mogelijkheid tot attachments toevoegen aan posts

Gebeurd niet, er zijn genoeg sites waar je plaatjes, filmpjes en andere files kan uploaden.

- Mogelijkheid dat als users de eerste post van een zelfgemaakt topic editen ook de titel aan te passen

Zie ik de meerwaarde ook niet van in. Bij het openen van je topic moet je gewoon maar goed nadenken over je titel, en als hij echt niet toepasselijk is, kan je een mod e-mailen.

- Dat de portal content wordt aangepast naar gelang je groep of abonnenmenten. (Bv. alleen de nieuwe posts van je abbonnementen of groep zien i/d portal)

Zie ik ook nog niet snel gebeuren, hiervoor is het forum in mijn ogen niet groot genoeg om de portal voor iedereen mee op te vullen. De meest recente topics uit een select aantal forums zullen gewoon op de portal komen.

- Quick links in het forum, zoals quicksearch over het hele forum, user cp opties, nieuwe pm

Ik denk dat ik je hierin niet goed begrijp?
Volgens mij zijn die knoppen zelfs nu al aanwezig?

- In de portal een stukje zetten: "Waarom zou ik mij registreren?" met allerlei lokkertjes. Kan er al inzitten, maar heb daar niet goed op gelet de keer dat ik de portal zag.

Met welke lokkertjes wil je komen dan? Dat ze kunnen posten?
Op de portal staat uitgelegd wat het eiland precies is, en dat als je mee wilt posten, je moet registeren.
Asschen Sukar
QUOTE(joda @ vr 12 augustus 2005, 14:54)
Centraal topic/plek waar nieuwe users zich kunnen voorstellen.

Opzich vind ik dit zelf hardstikke mooi in Pg kunnen, anders zou er in overleg met Olympias altijd nog een topic voor kunnen komen in de lounge.
Dat hoeft overigens niet te wachten tot het nieuwe forum er is. wink.gif
Lord Dreamer
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 15:49)
- Een nieuwe smiley: user posted image

Ik vind die wel grappig
Asschen Sukar
QUOTE(Lord Dreamer @ vr 12 augustus 2005, 18:05)
Ik vind die wel grappig

Ah .. daar was ik vergeten op te antwoorden:

Smileys aanvragen kan altijd, daar hoeft niet mee gewacht te worden tot het nieuwe forum online is.
shiva
blush1.gif wat is eigenlijk een portal? blush1.gifblush1.gifblush1.gifblush1.gifblush1.gif

maar de ideen zijn in ieder geval al heel leuk wink.gif
Lord Dreamer
QUOTE(shiva @ vr 12 augustus 2005, 20:27)
blush1.gif  wat is eigenlijk een portal? blush1.gifblush1.gifblush1.gifblush1.gifblush1.gif

maar de ideen zijn in ieder geval al heel leuk wink.gif

Een portal is een soort van toegangspoort. met bv het forum , de kalender, de laatste topics, de top posters de jarigen een klok etc etc. een voorportaal van het forum. er kan bv een dagelijkse poll op staan. De laatste 5 posts. noem maar op smile_new.gif ook bv de mogelijkheid tot het versturen van eiland kaartjes etc...
TheScienceMan
IPB 2.1 komt binnenkort uit, nog meer functies

IPB 2.x rulez smile_new.gif
Asschen Sukar
QUOTE(TheScienceMan @ vr 12 augustus 2005, 21:19)

Jup wub.gif

Maar tot die tijd blijven we nog even aan onze versie werken. Een update naar een hogere 2.x versie is zo gebeurd.
Asschen Sukar
QUOTE(Ilantir @ vr 12 augustus 2005, 11:40)

Val me aankomende week op msn even lastig, kijken we er samen even naar.
TheScienceMan
QUOTE(Asschen Sukar @ vr 12 augustus 2005, 21:25)
Jup  wub.gif

Maar tot die tijd blijven we nog even aan onze versie werken. Een update naar een hogere 2.x versie is zo gebeurd.

btw, legaal? wink.gif
Lord Dreamer
QUOTE(TheScienceMan @ vr 12 augustus 2005, 21:19)

IPB 2.x rulez smile_new.gif

klopt , maar lees vooral dit eens smile_new.gif

Trial Limitations
The trial version is encoded which means you are unable to view the PHP source or modify the PHP source. There are also these hard limits:
5000 Posts
1000 Topics
1000 Personal Messages
200 Members
Bulk Mailer Disabled
Language Editing Disabled
SQL Toolbox Disabled
No IPB Portal Included
No SSI Export Facilities
No ability to upgrade between trial versions

If you exceed any one of these limits, your board is turned offline and access to your ACP is removed. If you choose to purchase a full Invision Power Board you can upgrade your trial version to a full version so you won't lose your current members, posts, etc. The full version comes with readable source code which means you're free to modify the PHP code for your personal use.

Dat gaat dus al niet werken biggrin.gif om IPB 2.0 zomaar even te gebruiken. zie http://www.invisionboard.com/?triallimited
TheScienceMan
Wie had het over een trial edition? uhuh.gif
Asschen Sukar
QUOTE(TheScienceMan @ vr 12 augustus 2005, 21:30)
btw, legaal? wink.gif

Het eiland zal niet op illegale software lopen smile_new.gif
Lord Dreamer
QUOTE(TheScienceMan @ vr 12 augustus 2005, 21:33)
Wie had het over een trial edition? uhuh.gif

Deze versie van IPB 1.3 is legaal. En er komt geen illigale software waarop het eiland draait. Als je juist wil dat het eiland kapot gaat moet je illigale software op een host server draaien. Dat staat ook in de voorwaarden.

Dus you do the math smile_new.gif Het is legale software.

Voor een jurist is het wel grappig dat je juist een niet legale versie aanprijst tongue.gif
TheScienceMan
QUOTE(Lord Dreamer @ vr 12 augustus 2005, 21:38)
Deze versie van IPB 1.3 is legaal.   En er komt geen illigale software waarop het eiland draait.  Als je juist wil dat het eiland kapot gaat moet je illigale software op een host server draaien.  Dat staat ook in de voorwaarden.

Dus you do the math smile_new.gif   Het is legale software.

Voor een jurist is het wel grappig dat je juist een niet legale versie aanprijst tongue.gif

Watch this downloaden legaal?

Een jurist weet wel wat hij zegt smile_new.gif
Lord Dreamer
QUOTE(TheScienceMan @ vr 12 augustus 2005, 22:08)
Watch this downloaden legaal?

Een jurist weet wel wat hij zegt smile_new.gif

Het gaan niet over down of up loaden van die software. Het gaat over het draaien van een publiek forum op illigaal verkregen en het gebruik van die software zonder licentie zoals verboden is door de makers van de software en de eigenaar van de server waarop we de software installeren.

Oftewel de software die we gaan gebruiken is legaal. geen gehackte trials maar echte eiland software.

Blijkbaar weet de jurist wel wat hij zegt, maar zegt hij het verkeerde omdat z'n beginstuk fout zit
Mitchell
Ik krijg hier te horen dat Paars de must is voor Aurora, die gaat dus niet zwichten voor een ander kleurtje, want ze had er o zo hard voor moeten vechten. Dus die blijft wat haar betreft gewoon Diva!

Zo... Aurora... nu je mes wegleggen, ik heb je zegje gedaan meid... smile_new.gif thnx

Zelf ga ik voor donkerblauw (aangezien er geen zwart is!)... aangezien ik dat nu ook ben... (nostalgisch)

Voor de rest van de kleuren...?
Groen zijn de eco-fielen
Kakikleurig is meer voor de kleurenblinden onder ons
Paars blijft voor de diva's
Asschen Sukar
Of de groep diva's blijft bestaan is nog maar de vraag, dat ligt er maar helemaal aan of er intresse in is van de andere eilanders.

Gaat erom dat er een aantal (3) groepen met bijhorende kleuren komen, waarin users zich dan kunnen laten indelen. Of Diva's een bestaande groep blijft, valt dus nog maar te bezien, en welke kleur deze dan krijg is ook nog niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat het dan 1 van bovenstaande kleuren wordt.
Asschen Sukar
user posted image

dit vind ik op zeer gewilde gasten na .. eigenlijk erg leuke usergroepen duimhoog.gif
Aurora
QUOTE(Asschen Sukar @ za 13 augustus 2005, 23:18)
Of de groep diva's blijft bestaan is nog maar de vraag, dat ligt er maar helemaal aan of er interesse in is van de andere eilanders.

Interesse genoeg... toch! biggrin.gif

Purple is tha colour baby! dance.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Aurora @ zo 14 augustus 2005, 00:09)
Interesse genoeg... toch! biggrin.gif

Purple is tha colour baby!  dance.gif

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand met Aurora in 1 groep durft rolleyes.gif
Aurora
Als ik 5 of meer kandidaten in de groep diva's krijg... mag het dan! unsure.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Aurora @ zo 14 augustus 2005, 00:13)
Als ik 5 of meer kandidaten in de groep diva's krijg... mag het dan!  unsure.gif

Zo werkt het helaas niet meid ... toch nog een keer duidelijk de 1e post doorlezen.

Er komen 3 groepen bij, die door de users voorgesteld zijn. Dus als de users de groep Diva's leuk genoeg vinden om als 1 van de 3 te kiezen, dan blijft hij. Anders zal je gewoon voor een andere groep moeten kiezen smile_new.gif
Lord Dreamer
QUOTE(Aurora @ zo 14 augustus 2005, 00:13)
Als ik 5 of meer kandidaten in de groep diva's krijg... mag het dan!  unsure.gif

De groep wordt dan misschien niet exclusief alleen voor jou, maar je ondertitel kan je altijd nog wijzigen biggrin.gif
Aurora
Dan ga ik nu campagne voeren voor de groep diva's... kasper.gif preli.gif
Aurora
QUOTE(Lord Dreamer @ zo 14 augustus 2005, 00:18)
De groep wordt dan misschien niet exclusief alleen voor jou, maar je ondertitel kan je altijd nog wijzigen biggrin.gif

Ik wil ook niet dat er een groep exclusief voor mij komt... maar ik word dus wel de leider!
Asschen Sukar
QUOTE(Aurora @ zo 14 augustus 2005, 00:20)
Ik wil ook niet dat er een groep exclusief voor mij komt... maar ik word dus wel de leider!

schater.gif schater.gif schater.gif Je mond is er in ieder geval groot genoeg voor. biggrin.gif
Aurora
En jij kan het weten... kasper.gif
Asschen Sukar
laten we dit in pg houden .. en de nuttige discussies hier smile_new.gif
ijskoningin
De groep Diva is toch best okay? 70.gif
Amethist
Als het paars is, wil ik wel met aurora in een groep. Paars is tenslotte de kleur van Amethist kasper.gif
bellefire
Plotseling wil ik ineens geen diva meer zijn, maar een stuk meubilair zijn, bijvoorkeur de koelkast happy.gif
Jan Jaap
ik wil ook in de diva-groep w00t.gif allemaal vrouwen daar rolleyes.gif

ja zet mij maar in de groep diva's duimhoog.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Jan Jaap @ zo 14 augustus 2005, 12:13)
ik wil ook in de diva-groep w00t.gif allemaal vrouwen daar  rolleyes.gif

ja zet mij maar in de groep diva's  duimhoog.gif

biggrin.gif respekt.gif biggrin.gif
Mitchell
duimhoog.gif
Als JJ bij de diva's gaat... ga ik er ook bij! biggrin.gif biggrin.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.