Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Talpa.
Het Eiland > 'Het Vaste Land' > Media Circus
joda
Waar staat deze zender bij jullie en wat vinden jullie ervan?

linkje naar de site
joda
Hier staattie trouwens op 15.
Sommige programma`s zijn wel leuk wordt er alleen gestoord van dat ze om de 20 minuten reclame hebben.
TheScienceMan
Op 28 en ik heb nog niet gekeken.
Lord Dreamer
Ehm waar nicolodeon zit unsure.gif 18 ? 19 ? geen idee eigenlijk, en misschien dat ik met het zappen er langs ben gekomen , maar kijken doe ik niet.
Bar the Grey
34
ik vind vooral erg popie jopie gehalte vooral met al die zogenaamde sterren.
Kijk ons eens blits zijn, maar inhoudelijk stelt het nog niet veel voor. Ik mis vooral culturele inslag sad.gif
bellefire
42, en ik heb eigenlijk nog niet eens de moeite genomen om er naar te kijken, al mijn favo programma's zitten gewoon nog bij hun 'orginele' zender, en mocht er een keer een leuke film ofzo voor zijn, dan neem ik het wel op.. Voor de rest, sluit ik mij helemaal aan bij Bar, het mist gewoon iets.
joda
Hebben jullie eigenlijk ook wel gelijk in. Het mist iets. Al hebben ze wel leuke films (a knights tale, the fifth element) en het voetbal komt erop dus wat dat betreft zal ik er wel naar moeten kijken.
The Wanderer
QUOTE(joda @ za 20 augustus 2005, 16:11)
leuke films - a knights tale

Nooit gedacht dat ik die 2 nog eens in 1 zin zou zien.

We hebben hier duidelijk een zeer afwijkende mening biggrin.gif
joda
QUOTE(The Wanderer @ za 20 augustus 2005, 16:25)
Nooit gedacht dat ik die 2 nog eens in 1 zin zou zien.

We hebben hier duidelijk een zeer afwijkende mening  biggrin.gif

Jij vindt het een kudt film?
Ilantir
Talpa vind ik ook zo'n boeie zender. Ik denk dat iedereen behalve voetbalminnend Nederland dat vind. rolleyes.gif En die willen het terug op NED 2
The Wanderer
QUOTE(joda @ za 20 augustus 2005, 17:08)
Jij vindt het een kudt film?

Ik vind het inderdaad een slechte film.

En dan niet eens zozeer het verhaal, dat is wel ok.
Maar het is zo onrealistisch terwijl ze doen alsof het "echt" is.

Waar ik zelf altijd het meeste moeite mee heb is de eenzame zwaardvechter die in zijn eentje een horde tegenstanders afslacht. Zelfs de best getrainde vechter heeft moeite met 2 ervaren tegenstanders.
Dokter Kasper
Bij mij staat hij op 10. Ik heb er nog niet veel naar gekeken.
Olympias
Talpa? Is dat al begonnen dan? Ik dacht vanaf 1 september pas? unsure.gif
Phoenixx
QUOTE(Olympias @ zo 21 augustus 2005, 11:35)
Talpa? Is dat al begonnen dan? Ik dacht vanaf 1 september pas?  unsure.gif

Het voetbalseizoen is op 13 augustus begonnen en Talpa heeft de uitzendrechten van de eredivisie... Dus lijkt het me logisch dat ze op 13 augustus begonnen zijn met uitzenden?
Olympias
QUOTE(Phoenixx @ zo 21 augustus 2005, 11:49)
Het voetbalseizoen is op 13 augustus begonnen en Talpa heeft de uitzendrechten van de eredivisie... Dus lijkt het me logisch dat ze op 13 augustus begonnen zijn met uitzenden?

Tis best moeilijk om zulke conclusies te trekken als ik niet weet dat het voetbalseizoen op 13 augustus begint én dat
ik niet weet dat Talpa de rechten heeft van de eredivisie. Maar als jij het zegt dan neem ik dat gewoon van je aan smile_new.gif
Kris
Beneden staatie op 34, hier staatie op 26. Nog niet naar gekeken. Ja, wel in Belgie naar a knights tale.. Daar stondie op 8. tongue.gif
Asschen Sukar
Talpa .. 11 geloof ik .. want ze vonden het nodig om The Box eraf te gooien voor Talpa.

Nog niet echt naar gekeken ... van de week even 5 minuten gezien van je leven in de steigers. Wel leuk om wat mooie vrouwen te zien bouwen, maar voorlopig is Talpa niet een zender die hier veel op zal staan.
Ik kijk toch voornamelijk veel films op dvd .. dus echt veel tv kijk ik niet eens.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.