Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Hattrick...
Het Eiland > 'Het Vaste Land' > Games & Hardware
Pagina's: 1, 2
Abbadon
Na uitgekeken te zijn op allerlei online strategie-spelletjes, zoals bv Utopia, heb ik recentelijk iets nieuws ontdekt: Hattrick

hattrick is een online voetbal-manager, waarbij je je eigen club runt. Spelers kopen en verkopen (of ontslaan, natuurlijk) wedstrijden spelen, coachen, trainen etc...Als je het goed doet in je competitie kun je promoveren, en kun je steeds hoger komen, van de 11de divisie (waar ik mij vooralsnog bevindt) tot de ere-divisie.

Het ziet er niet bijster fraai uit, maar door de enorme hoeveelheid deelnemers is het erg groot, en door de strategische mogelijkheden en lange termijn-planning die erin zit is het best interessant. Bijkomend voordeel voor luie spelers, zoals ik, is dat je in principe maar een keer of twee per week hoeft in te loggen om het toch goed te kunnen spelen...

Nog iemand die het kent/speelt?
Bar the Grey
ik had ooit hier ergens ook een topic hierover geopend.
ik speel dus ook met Dynamo Duketown. Alleen bij mij gaat het allerbelaberst. Heb bij het begin enkele beginnersfouten gemaakt. Zoals te dure spelers aangekocht en 3x het stadion te verbouwen. Heb nu een schuld van -250.000 en kom daar niet vanaf. De inkomsten zijn gewoonweg te laag tegenover de uitgaves. + ik moet het doen met jeugdspelers en middelmatige spelers op een enkeling na.
Kortom ik doe mee maar niets schokkends. Gelijk Fc Den Bosch shutup.gif
Abbadon
fraai lijstje blessures, Bar ohmy.gif
AirRaid
heb het een tijdje gedaan maar maakte net als bar grote beginners fouten en kwam daardoor in de problemen, liet het op het laatste ook een beetje links ligen en daardoor is mijn account opgezegd

moet toch nog maar eens opnieuw beginnen
Bar the Grey
QUOTE(Abbadon @ ma 3 oktober 2005, 23:28)
fraai lijstje blessures, Bar  ohmy.gif

idd.
maar nog een groter probleem is dat ik geen geld heb voor een beetje fatsoenlijke keeper. sad.gif
Devram
Nah, voetbal is niks voor mij. Ik ga liever voor een online racespelletje smile_new.gif

zoals deze
Abbadon
QUOTE(Bar the Grey @ di 4 oktober 2005, 06:57)
idd.
maar nog een groter probleem is dat ik geen geld heb voor een beetje fatsoenlijke keeper.  sad.gif

ik heb gelukkig eerst wat dingen doorgelezen voordat ik begon, want dit is inderdaad een spel dat je vrij makkelijk aan het begin al kan verpesten...

eerst een redelijke keeper en een coach gekocht, en toen wat goedkope spelers om te trainen...voor een sterke verdediging gegaan, en de rest lekker laten zitten smile_new.gif met een beetje geluk maak ik m'n eerste seizoen al kans te promoveren...
AirRaid
heb maar besloten om me weer eens aan te melden bij hattrick

binnenkort kunnen jullie aantreden tegen het gevreesde Atlectio Aelse
Abbadon
QUOTE(AirRaid @ wo 5 oktober 2005, 00:28)
heb maar besloten om me weer eens aan te melden bij hattrick

binnenkort kunnen jullie aantreden tegen het gevreesde Atlectio Aelse

kom maar op wink.gif
Bar the Grey
als jullie nog geen oefenmatches hebben, dan wil ik jullie hierbij uitnodigen voor een vriendschappelijk potje bij de duketown stadion, waar 10100 mensen in kunnen. Ik heb alleen beetje problemen met een fit team op te stellen. Ik kom nu net aan 16 fitte spelers. Waarvan 1 de hoofdcoach van 51 is. japio.gif Die is als reserve keeper op de presentielijst ingevuld. unsure.gif
Bar the Grey
QUOTE(Abbadon @ 5-10-2005, 20:54 )
kom maar op wink.gif
*

Ab, wat is de naam van jouw club?
Abbadon
QUOTE(Bar the Grey @ 30-10-2005, 15:58 )
Ab, wat is de naam van jouw club?
*

Abbadon's Angels whistling.gif
Bar the Grey
We hebben even fors ingegrepen.
De schulden liepen ietsje teveel op(lees +250.000 schuld) en de resultaten waren nul komma nul.
Ik heb daarom maar even een boel opruiming gedaan.
Voor +300.000 spelers verkocht.
Salariskosten omlaag gegooit en investering gedaan in de jeugdopleiding.
Nu nog enkele prutsers verkopen en de selectie van 24 spelers terugbrengen naar 18. Dan wordt het zaak om niet te degraderen(nu samen met een andere club 6 pnt staan nog 2 teams lager met 3 pnt). en dan is iedereen weer happy.

Lijstje met blessures wordt ook minder dus na aanstaande vriendschappelijke pot, lijkt het me wel wat om Abbadon's Angels naar brabant te halen voor een potje voetbal tongue.gif
Abbadon
Drastisch Bar...maar wel nodig, zo te lezen...

ik denk dat ik deze week mijn topspeler maar ga verpatsen...kan er hopelijk zo'n 500.000 voor vangen, en dat dan mooi weer investeren om mijn middenveld nog wat te verbeteren...

daag me maar uit na woensdag!
Bar the Grey
Volgens mij is de directie wel blij met mijn transfer beleid biggrin.gif
Totaal gekochte spelers: 143 500 €
Totaal verkochte spelers: 724 000 €
Verschil: 580 500 €
Aantal transfers: 22

Gemiddeld (gekocht): 11 958 €
Gemiddeld (verkocht): 72 400 €
Gemiddeld (gekocht + verkocht): 26 386 €

Mijn economisch beleid echter... blush1.gif shutup.gif
Ik sta nu 2000 in de plus. cry2.gif
Bar the Grey
Ab ik doe het wel rustig aan tegen je, is goed voor mijn zelfvertrouwen want mijn team heeft al 5!!!!!!!!! wedstrijden niet meer gescoord. cry2.gif
Abbadon
dik gewonnen!

alleen jammer dat precies één van de twee spelers waarvan ik dat niet wilde geblesseerd is geraakt sad.gif
Bar the Grey
Wedstrijdverslag:

Abbadon's Angels - Dynamo Duketown 4 - 1

Datum: 16-11-2005 om 17:30
Stadion: Abbadon's Angels Arena
Publiek: 117

Het was aangenaam weer, wat 117 fans naar Abbadon's Angels Arena lokte. De coach van Abbadons had voor een 5-3-2-formatie gekozen. In de basis stonden: Bierens - Andresen, Roggeveen, Ankcorn, Alderliefste, van Buren - Aardema, Lennartsson, Bosma - Koerselman, Aguiar de Luque.

Duketown speelde in een interessante 3-4-3-formatie. In de basis stonden: Feteris - Wilson, Cucu, den Bieman - Oudot, Waterschoot, Bogyay, Raateland - Croonen, de Jonge, Bijker.

Het was duidelijk dat Duketown zichzelf wilde toeleggen op de vleugelaanval. Raymon Bosma bracht Abbadons met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. In de 38e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Joakim E. Lennartsson door kon breken en de 2 - 0 voor Abbadons liet aantekenen. In de 39e minuut leek Dan Ankcorn van Abbadons de voorsprong van zijn team te kunnen uitbreiden, maar zijn schot ging via de lat over. De teams gingen met een 2 - 0 stand de rust in. Abbadons had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.

Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Alfredo Aguiar de Luque, waarmee Abbadons de voorsprong uitbreidde: 3 - 0. Yvo Alderliefste van Abbadons kreeg in de 48e minuut een gele kaart vanwege spelbederf. In de 61e minuut werd Duketown-speler Adri de Jonge, die er na een botsing bij lag als een dooie mus tussen de dominostenen, op een stretcher van het veld gedragen. Ger Mostert kwam er voor hem in. 68 minuten gespeeld en uit het niets dook Dirck Koerselman op, pikte tussen twee man de bal op en scoorde de 4 - 0. De manier van spelen veranderde toen Abbadons zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Duketown verkleinde de achterstand tot 4 - 1 uit een penalty, die door Nolan Wilson fraai in de linker bovenhoek werd geplaatst. Na 86 minuten gespeeld te hebben kwam Joakim E. Lennartsson van Abbadons in scoringspositie, maar zijn schot richting tweede paal ging rakelings naast. De scheidsrechter toonde Christophe Oudot van Duketown de gele kaart na een heel nare overtreding. Abbadons zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Joakim E. Lennartsson na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Tom de Wijk. Er was wat verwarring bij Abbadons over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar redelijk. Abbadons had met 74 procent balbezit een veldoverwicht.

De echte sterspeler van Abbadons was Olav Andresen. Daarentegen speelde Christ Bierens enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Duketown was Radu Cucu. Frederik Waterschoot was vandaag niet al te best. De eindstand was 4 - 1.
-------------------------------------
Commentaar na afloop:
Coach Dynamo Duketown: Hey we hebben na 8 wedstrijden weer een keer gescoord blush1.gif

Return(Re-match) volgt volgende week woensdag.
Bar the Grey
QUOTE(Bar the Grey @ 12-11-2005, 16:15 )
Ab ik doe het wel rustig aan tegen je, is goed voor mijn zelfvertrouwen want mijn team heeft al 5!!!!!!!!! wedstrijden niet meer gescoord.  cry2.gif
*

Same here, mijn beste vleugelspeler ligt er voor maar liefst 4 weken uit. En dat terwijl er 2 basisspelers(bij gebrek aan beters) nog lichtgebleseerd zijn en een schorsing kom ik bij de volgende match met 15 fitte spelers en 2 lichtgebleseerden. Komende 3 wedstrijden worden cruciaal voor mij. Tegen de 3 directe concurrenten in de degradatie strijd. Gelukkig heb ik weer eens kunnen scoren dat is ook een verademing na 8!!!!!!! wedstrijden zonders enig doelpunt van mijn kant. Zelfvertrouwen van mijn team is dan ook niet al te best. cry2.gif
AirRaid
CODE
Competitie: X.353 (95412)

Land:  Nederland
Divisie:  10 van de 12

Team  Gespeeld  Goals  Punten
1.  roughastyle  4  15  -  1  12
2.  FC Knudde14  4  8  -  2  8
3.  DOS6  4  8  -  3  7
4.  Atletico Aelse  4  7  -  7  7
5.  Gans United  4  8  -  5  6
6.  Het harde kaliber  4  4  -  8  4
7.  je weet wel wie  4  1  -  10  1
8.  D.E.M 1 De Reus  4  0  -  15  0
AirRaid
sorry Ab, kan je uitdaging niet accepteren doe momenteel mee aan de Fok! Hattrick Cup
AirRaid
whistling.gif schopje
AirRaid
Destron Elsloo FC - Sordromo F.C 1 - 0

1-0 Timmu Kalde (3)
AirRaid
Felle opklaringen verwelkomden de 15878 liefhebbers die zich in AelserDome hadden verzameld. Elsloo speelde in een interessante 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Bocca - Kalde, Raven, Guerrieri - Aronds, Ðurašković, de Grande, Radich, Löwik - Dilnur, Geller.

Wanderers stelde zich op in een 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Brzić - Haller, Kraaijeveld, van Tricht - Bollen, Liljensjö, Cammelbeeck, Stellingwerf, Groenewegen - Galjaart, van der Meyden.

De spelers van Elsloo kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Frits Galjaart in de 1e minuut de 0-1 voor Wanderers kon scoren. Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat Elsloo-speler Ludi Raven in de 3e minuut de 1-1 kon scoren. Het was weer gelijk. De fans van Elsloo hielden hun adem in toen Veljko Ðurašković op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 2-1 voorsprong. Tot groot ongenoegen van het thuispubliek miste Elsloo-speler Ludi Raven in de 22e minuut een penalty. Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. Met 61 procent balbezit was Elsloo in deze helft de sterkste ploeg.

Steijn Cammelbeeck scoorde de gelijkmakende 2-2 in de 55e minuut toen hij een pass van rechts knap wist te controleren. De uitgelopen keeper had geen kans op zijn bekeken schuiver. In de 68e minuut kwam de thuisploeg op een 3-2 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Elsloo was Doğukan Dilnur. Redbad de Grande van Elsloo scoorde met een afstandsschot 4-2. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Elsloo door Wiebe Löwik uitgebreid tot 5-2. In de 86e minuut scoorde Elsloo-speler Ludi Raven fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 6-2. Deze helft was Elsloo met 69 procent het meest aan de bal.

Zonder enige twijfel was Iver Radich de beste speler van Elsloo. Anderzijds viel Doğukan Dilnur op door een minder optreden. Zonder enige twijfel was Stipe Brzić de beste speler van Wanderers. Het spel van Kees Kraaijeveld viel nogal tegen. De wedstrijd kende 6-2 als uitslag.
AirRaid
Inter Eindhoven - Destron Elsloo FC 2 - 3

Onder een dreigende hemel zaten er 12000 voetbalfans in Inter Eindhoven Stadion, maar gelukkig kwam er geen regen. Eindhoven stelde zich op in een 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Delver - Bizot, Willems, Notermans - Jouhki, Birkšas, Wciślik, Kjellsson, Gonçalves - Boost, Svensson.

De 3-5-2-opstelling van Elsloo zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Bocca - Fuhse, Mijatović, Raven - Aronds, Ðurašković, de Grande, Radich, Madrona - Dilnur, Geller.

Eindhoven vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. De spelers van Elsloo kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. Henrique Gonçalves van Eindhoven probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. In de 29e minuut nam Elsloo bijna de leiding toen Benny Geller doorbrak over rechts. Marinus Delver redde echter knap. De corner van Marinus Delver leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Henrique Gonçalves hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 1-0. Het thuispubliek vond dat de scheidsrechter in de 32e minuut de bezoekers wel heel makkelijk een penalty gaf. Ludi Raven benutte dit cadeautje en bracht de partijen weer op gelijke hoogte: 1-1. Rust: met een stand van 1-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Met 58 procent balbezit was Eindhoven in deze helft de sterkste ploeg.

Sylvan Notermans bracht Eindhoven met 2-1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. Eindhoven-speler Roy Jouhki kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 74e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Siewert Despretz moest laten vervangen. In de 77e minuut ontving Redbad de Grande een prachtige pass van links. Hij controleerde de bal knap en scoorde eenvoudig de gelijkmaker: 2-2. De gasten namen de leiding in de 81e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Redbad de Grande. Hij liet hiermee de 2-3 aantekenen. Deze helft was Eindhoven met 53 procent het meest aan de bal.

Zonder enige twijfel was Per Kjellsson de beste speler van Eindhoven. Siewert Despretz was vandaag niet al te best. Zonder enige twijfel was Redbad de Grande de beste speler van Elsloo. Daarentegen speelde Doğukan Dilnur enigszins teleurstellend. De eindstand was 2-3.

stand en komende wedstrijden
IPB Afbeelding
AirRaid
even wat jonge nieuwe talenten aangetrokken, waarvan er 2 meteen weer op de transferlijst mkomen te staan om een beetje winst proberen te maken.
AirRaid
en ik sta na een 3-1 overwinning op de 2e plek
AirRaid
FC bolton wanderers - Destron Elsloo FC

Datum: 11-02-2007 om 20:35
Stadion: Reebok Stadium Burnden Way
AirRaid
FC bolton wanderers - Destron Elsloo FC 3 - 2

Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Reebok Stadium Burnden Way een 25577-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd. Wanderers speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: Brzić - Haller, Gentenaar, Vegter - Bollen, Liljensjö, Cammelbeeck, van der Laak, Groenewegen - Galjaart, van der Meyden.

Elsloo startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Bocca - Ibargüengoitia, Raven, Guerrieri, Fuhse - Aronds, Ðurašković, de Grande, Zico - Geller, Hofstee.

De spelers van Elsloo kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. De fans van Wanderers hielden hun adem in toen Per Liljensjö op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong. De indraaiende vrije trap van Per Liljensjö was bijna doeltreffend voor Wanderers, maar de keeper van de bezoekers stompte de bal weg. Elsloo kreeg een kans op de gelijkmaker toen Antonio Zico plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 35e minuut tot 2-0 toen Per Liljensjö geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren. Bij rust stond er 2-0 op het scorebord. Met 59 procent balbezit was Wanderers in deze helft de sterkste ploeg.

Een ongelofelijke solo van Antonio Zico door het hart van de defensie zorgde er in de 62e minuut bijna voor dat de voorsprong van de thuisploeg werd verkleind. Stipe Brzić wist hem nog net de doorgang te beletten. Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Wanderers na een aanval over de linkervleugel op een 3-0 voorsprong kwam. Frits Galjaart kwam als doelpuntenmaker in de boeken. Na een prachtige combinatie aan de linkerkant sneed Ludi Raven door de verdediging en maakte het met een bekeken schot af, waardoor Elsloo de stand terugbracht tot 3-1. Door kramp had Sam Haller grote moeite het spel bij te benen toen de tegenstander verder naar voren ging spelen. Antonio Zico kon makkelijk bij hem weglopen en tikte de 3-2 binnen. Elsloo kreeg een kans op de gelijkmaker toen Romeo Hofstee plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Elsloo domineerde de wedstrijd en mocht 51 procent balbezit laten aantekenen.

Zonder enige twijfel was Stipe Brzić de beste speler van Wanderers. Anderzijds viel Arnold van der Laak op door een minder optreden. De uitblinker bij Elsloo was Redbad de Grande. Antonio Zico was vandaag niet al te best. De wedstrijd eindigde in 3-2.

cray.gif cray.gif cray.gif
joda
Mijn opstelling voor vanavond:

IPB Afbeelding

En nu maar hopen dat het wordt met mijn eerste wedstrijd.
joda
Vandaag kwamen er 3750 toeschouwers naar Fc limburg Arena, waar het een lekker voetbalweertje was. limburg24 startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Kooyker - Brusselers, Aukum, Hoveling, Eikelenboom - Groenewegen, Ritsma, Houkes, Emanuels - Ruysdael, Boekhoff.

V.V.Strijen stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De opstelling luidde: Barnhoorn - Lesiak, Wippel, Kőteleky, Henriksson - Falkenbratt, Battistolli, Campon, Borghaerts - Jolliet, Fielt.

Wat meteen opviel was dat V.V.Strijen zich wilde toeleggen op de vleugelaanval. Waarschijnlijk zal nooit duidelijk worden waarom Achacy Lesiak probeerde om de bal voor zijn eigen doel langs uit te verdedigen. Hij had geluk, limburg24-speler Mark Emanuels wist de onderschepte bal niet in het lege doel te schieten. De counteraanvallen van V.V.Strijen waren levensgevaarlijk. Er waren 29 minuten gespeeld toen Lars Falkenbratt een dieptepass van de rechterflank opving en in één beweging 0-1 scoorde. De keeper van de thuisploeg beoordeelde in de 30e minuut een vrije trap van Omar Battistolli volkomen verkeerd. Terwijl hij naar links dook, zag hij de bal in de andere hoek verdwijnen: 0-2 voor de bezoekers. In de 31e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Armin Jolliet van V.V.Strijen recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-3 om. Niet zo verrassend beschouwde V.V.Strijen het vervolgens als zijn belangrijkste opgave om de voorsprong vast te houden. De ruststand was 0-3. V.V.Strijen had met 73 procent balbezit een veldoverwicht.

Tot zover de eerste helft.
AirRaid
AirRaid hangt overal even wat folders op

Fc limburg24 - Destron Elsloo FC

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 21-02-2007 om 17:05
MatchID: 111928633
Stadion: Fc limburg Arena

be there
AirRaid
De 95 toeschouwers die vandaag afreisden naar Fc limburg Arena werden overvallen door hevige regenbuien.

lekkere opkomst zeg duimlaag.gif
joda
Ja wie wilt nu die n00bs uit elsloo zien? biggrin.gif
AirRaid
QUOTE(joda @ 22-02-2007, 21:34 ) *

Ja wie wilt nu die n00bs uit elsloo zien? biggrin.gif

die 95 bezoekers tongue.gif
joda
vitesse113 - Fc limburg24

Het is rust.

En ik sta met 0-1 voor.

En met 10 man op de mat.
joda
De 1241 man publiek in vitesse113 Arena hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. vitesse113 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Palmboom - Mingelen, van Dongen, Werkman, Horsting - Finders, Moerenhout, Eberhard, Polman - Welgemoed, Eilders.

limburg24 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Veneberg - Brusselers, Hoveling, Bleeker, ten Brinke - Groenewegen, Ritsma, Houkes, Rouwhorst - van Hanegem, Van Lokeren.

In de 12e minuut haalde limburg24-speler Erwin Hoveling een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Alexander Van Lokeren van limburg24 scoorde met een afstandsschot 0-1. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans. vitesse113 probeerde het met lange ballen door het midden, maar de verdediging van de bezoekers had er geen moeite mee. In de 23e minuut van de wedstrijd was Tommi Finders heel dicht bij de gelijkmaker. Komend door het midden loste hij een schot, maar de bal verdween net over de lat. Na 34 minuten moest Alexander Van Lokeren worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Tonny Schram kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. limburg24 had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.

Rieks de With werd er bij limburg24 in gestuurd voor Regilio Houkes, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing. vitesse113-speler Mart Eilders zette in de 74e minuut zijn hoofd tegen een hoge bal die van rechts kwam, maar hij kopte net naast. AFGELOPEN

De uitblinker bij vitesse113 was Atse Mingelen. Daarentegen speelde Tjalle Moerenhout enigszins teleurstellend. Renaat Veneberg zette bij limburg24 de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Rieks de With enigszins teleurstellend. Eindresultaat: 0-1.
AirRaid
IPB Afbeelding
AirRaid
Het hoosde de hele dag, waardoor de 12100 toeschouwers in Sportpark Ervenbos een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. Flevo speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Sarneel - Mesdag, Foppen, Heyloo - Westerik, van Soerland, Rodríguez, Klein, Kamerman - Mayer, Deckers.

Elsloo speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Bocca - Raven, Ibargüengoitia, Guerrieri - Aronds, Ðurašković, Kalde, Donea, Madrona - Dilnur, Geller.

De coach van Elsloo had zijn mannen duidelijk het veld in gestuurd met de opdracht zich te concentreren op aanvallen via de vleugel. Toen Mirko Guerrieri voor de ogen van de grensrechter zomaar een tegenstander onderuit schoffelde, deelde de scheids zonder aarzelen een rode kaart uit aan deze Elsloo-speler. Albert Rodríguez kon niet uit de voeten op het doorweekte veld. Van zijn befaamde technische kunnen was niets te zien. De naam van Eduard Mayer galmde door het stadion nadat hij in de 17e minuut na een aanval door het midden Flevo op een 1-0 voorsprong had gezet. In de 35e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Louis Foppen kon doorbreken en de 2-0 voor Flevo liet aantekenen. Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Met 55 procent balbezit was Flevo in deze helft de sterkste ploeg.

In de 48e minuut bracht Elsloo-speler Benny Geller, gevreesd om zijn kopkracht, de stand op 2-1 na een perfecte voorzet van Nik Aronds. De oplettende Benny Geller van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 2-2 na 79 minuten spelen. Salomon Sarneel kreeg in de 81e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Doğukan Dilnur knap wist te keren. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Serapio Ibargüengoitia in de 83e minuut de 2-3 voor Elsloo kon scoren. Na 84 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Veljko Ðurašković, die de voorsprong van Elsloo kon uitbreiden naar 2-4. Elsloo had het meeste balbezit, namelijk 60 procent.

Zonder enige twijfel was Albert Rodríguez de beste speler van Flevo. Frederic Kamerman was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Elsloo was Ludi Raven. Timmu Kalde was vandaag niet al te best. Er werd afgefloten op 2-4.
joda

Onder een dreigende hemel zaten er 2280 voetbalfans in Fc limburg Arena, maar gelukkig kwam er geen regen. limburg24 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. Beginopstelling: Veneberg - Groenewegen, van Hanegem, Bleeker, Baastrup - ten Brinke, Ritsma, Emanuels, Rouwhorst - de With, Boekhoff.

Sandokans startte in een strategische 3-5-2-opstelling. Beginopstelling: van Goethem - van Halst, Cornil, van Riebeeck - Vandekinderen, Dijkgraaf, Boschma, Hebeda, Visbeen - van Randwijck, Oudman.

Sandokans-speler Christiaan Visbeen torende bij een corner hoog boven de verdedigers uit, maar zijn kopbal in de 25e minuut miste richting. Harm-Jan ten Brinke sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 27e minuut een hoekschop netjes binnenknikte: 1-0. Mark Emanuels kreeg in de 35e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van limburg24 uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over. Sandokans was dicht bij de gelijkmaker in de 36e minuut toen een verdediger van de tegenstander de bal verloor in een scrimmage voor het doel. Het haalde niets uit: uiteindelijk verdween de bal over de zijlijn. In de 36e minuut werd Sandokans-speler Gerjan Hebeda door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen. Wicher Oudman van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 1-1 gelijkmaker scoren in de 37e minuut, na goed werk op rechts. De teams gingen met een 1-1 stand de rust in. Sandokans had met 87 procent balbezit een veldoverwicht.

In de 47e minuut van de wedstrijd had Christiaan Visbeen een uitgelezen kans om zijn team op voorsprong te zetten, maar zijn schot vanaf de linkerflank ging voorlangs. De scheidsrechter toonde Dieter van Riebeeck van Sandokans de gele kaart na een heel nare overtreding. Sandokans kwam op voorsprong in de 62e minuut. Het werd 1-2 na een magnifieke combinatie door het midden. Aron Vandekinderen was de doelpuntenmaker. Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 69e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van limburg24-speler Hans Christian Baastrup slechts met geel bestrafte. Wicher Oudman had in de 80e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Het gebrek aan ervaring van Arnie Groenewegen werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 81e minuut opzichtig in de fout ging. Sandokans wist hier echter niet van te profiteren. Wicher Oudman had in de 83e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Sandokans had het meeste balbezit, namelijk 96 procent.

Zonder enige twijfel was Renaat Veneberg de beste speler van limburg24. Het spel van Mark Emanuels viel nogal tegen. Bij Sandokans kwam Roeland Boschma het beste uit de verf. Het spel van Aron Vandekinderen viel nogal tegen. De eindstand was 1-2.

Moet toch maar eens eventjes wat eraan gaan doen zodat ik wat meer balbezit heb.
AirRaid
en vanavond vlieg ik uit de beker
AirRaid
zo vorige week meteen 1e competitiewedstrijd gewonnen, vanavond tegen een computergestuurd team dus dat worden weer 3 punten cheer.gif

daarmee 6 punten uit 2 wedstrijden dance.gif
AirRaid
en inmiddels 12 pnt uit 4 wedstrijden, hiermee ben ik de trotse koploper dit seizoen, als ik maar een psv-syndroom krijg tongue.gif
joda
Fc limburg24 - Coach FC 3 - 2

Datum: 29-04-2007 om 20:10
MatchID: 122577452
Stadion: Fc limburg Arena
Toeschouwers: 2331

Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 2331 toeschouwers naar Fc limburg Arena trokken. De 4-4-2-opstelling van limburg24 zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Veneberg - Jochems, van Hanegem, Duk, Eikelenboom - Bleeker, Ritsma, Hoveling, Rouwhorst - Houkes, Van Lokeren.

De coach van Coach had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Stanbury - Brandsen, van Kooten, Beukema - van der Lem, Brunsveld, Hunsche, Groeneweg, van der Ven - Meindertsma, Oliu.

Coach vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. Coach nam na 3 minuten de leiding met 0-1, doordat Rintje Brunsveld na een actie via de linkerflank de bal met een mooie curve in de bovenhoek plaatste. In de 9e minuut wurmde limburg24-speler Regilio Houkes zich door een gaatje in de linkerverdediging, maar zijn schot was een makkelijke prooi voor de keeper. In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte limburg24-speler Onne Rouwhorst naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Regilio Houkes, die de bal beheerst binnenschoot: 1-1! Marian Duk gedroeg zich in de 17e minuut als een onervaren jeugdspeler door verkeerd terug te passen, in de voeten van een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op. Miquel Oliu van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 24e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 1-2. Regilio Houkes ondernam een geweldige doelpoging in de 27e minuut, met een hard schot recht door het midden, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan, waardoor het een corner werd. Dirk-Jan Meindertsma van Coach kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Bij rust stond er 1-2 op het scorebord. Coach domineerde de wedstrijd en mocht 59 procent balbezit laten aantekenen.

limburg24 probeerde het met lange ballen door het midden, maar de verdediging van de bezoekers had er geen moeite mee. Ricardo van der Ven van Coach kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Een dolenthousiaste menigte zag in de 68e minuut limburg24-speler Onne Rouwhorst vanaf de linkerflank doorbreken naar een vrije positie voor het doel. Schijnbaar moeiteloos lepelde hij de gelijkmakende 2-2 achter de keeper. limburg24 kwam in de 69e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 3-2 toen Erwin Hoveling de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. limburg24 kwam in de 72e minuut goed door over rechts, maar Philip Ritsma zag zijn volley net naast gaan. De scheidsrechter toonde Ruud Bleeker van limburg24 de gele kaart na een heel nare overtreding. Onne Rouwhorst kreeg in de 78e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van limburg24 uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over. In de 79e minuut viel Herbert Brandsen van Coach op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Herbert Brandsen resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Deze helft was limburg24 met 54 procent het meest aan de bal.

Zonder enige twijfel was Onne Rouwhorst de beste speler van limburg24. Anderzijds viel Philip Ritsma op door een minder optreden. Bij Coach kwam Jaime Stanbury het beste uit de verf. Herbert Brandsen bakte er evenwel weinig van. Eindresultaat: 3-2.
AirRaid
en ook wedstrijd 5 werd gewonnen smile_new.gif

zondag tegen de nummer 2
AirRaid
IPB Afbeelding

wij staan bovenaan en vieren feest 67.gif
joda
4-1 verloren 68.gif
AirRaid
6-1 gewonnen

*O*
joda
4-2 verloren. 68.gif
AirRaid
heb nu alleen 5 spelers met een blesure, maar als het goed is kan ik zondag weer over 1 van hen beschikken.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.