Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Zwangere Eilandvrouwtjes Topic
Het Eiland > Het Eiland > EilandLounge
Jojogirl
worden als alles goed gaat Jojo en Hoekie de trotse ouders van een nieuwe wereldburger. smile_new.gif
Lord Dreamer
duimhoog.gif Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd 67.gif knuffel.gif Coool .. jeutje
Phoenixx
Wauw!!

Gefeliciteerd Jojo & Hoekie!!! heartbeat.gif
Olympias
QUOTE(Jojogirl @ 8-11-2005, 19:48 )
worden als alles goed gaat Jojo en Hoekie de trotse ouders van een nieuwe wereldburger. smile_new.gif
*

Whaaaaa, ik dacht dat je hier op het Eiland in een verhaal zwanger zat te wezen, maar nooit gedacht dat je dat irl was schater.gif

Jootje en Hoekie van harte gefeliciteerd, wat een supernieuws. Een échte baby!!!!! cheer.gif

Hoe zijn GertJan en Pascal eronder? rolleyes.gif
Asschen Sukar
schrik.gif

Helemaal te gek Jojo! duimhoog.gif duimhoog.gif

Gefeliciteerd heartbeat.gif
joda
Gefeliciteerd! duimhoog.gif
spookvrouw
Jojo en Hoekie!!!

De hint was duidelijk genoeg biggrin.gif

Dikke kusszzz voor jullie alledrie kiss2.gif knuffel.gif love.gif

Gefeliciteerd!!!!!!
Amethist
Gefeliciteerd!!!!!! knuffel.gif duimhoog.gif
superbam
gefeliciteerd Jojo kiss2.gif

dus je hebt Hoekie toch maar verteld hoe het moet? kasper.gif
wink.gif
spookvrouw
Heb je al plaats voor deze?

user posted imagescreen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.de-loupe.nl/poppen/xtra-wieg.jpg');}" />
Ilantir
Oeh, meer eilandbabies. biggrin.gif Vernoem hem naar een kloon schater.gif
aikidoka
Wat leuk ! smile_new.gif
Gefeliciteerd! smile_new.gif
bellefire
dance.gif

Supers duimhoog.gif
Bar the Grey
Hey wat leuk nieuws duimhoog.gif
Jojogirl
Bedankt voor alle felicitaties! kiss2.gif Pascal en Gert-Jan weten het nog niet. Een half jaar is erg lang als je zo klein bent, dus het is nog wat moeilijk uit te leggen. tongue.gif
AirRaid
een nieuw eilandertje 68.gif

gefeliciteerd
Olympias
Arwen is bevallen van een zoontje!!!!! schrik.gif

Twee maanden te vroeg kwam Valentijn er ineens uit, wat een schrik zeg ohmy.gif

Ondanks dat het een klein humpiedumpie is van maar 1700 gram lijkt het goed te gaan en ligt hij nu
lekker in de couveuse schone lucht te happen en wat aan te sterken. Met Arwen gaat ook alles goed,
maar ze is erg geschrokken en moet nog volledig wennen aan deze onverwachte situatie!!

Haar zwangerschapsverlof zou notabene 1 maart ingaan en omdat ze verwacht had dan erg veel vrije
tijd te hebben zou ze weer komen eilanderen. Helaas gaan andere zaken nu voor, maar ik vind het het
mooiste excuus van de wereld en het niet verschijnen op het Eiland is haar bij voorbaat al vergeven biggrin.gif

Arwen, van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje kiss2.gif

Hopelijk sterkt hij snel aan en mag je hem mee naar huis nemen en heerlijk verwennen. Geniet van je
nieuwe moederschap en ik kom snel langs om Valentijn te bewonderen (en foto’s te nemen natuurlijk) user posted image
Amethist
Zo dat kereltje had het snel bekeken in de baarmoeder.

Arwen gefeliciteerd!!!!!
Phoenixx
Arwen!!

Van harte gefeliciteerd!!!

Breien kan ik niet, maar hopelijk vind je deze virtuele baby sokjes ook wel leuk:

user posted image

wub.gif Valentijn wub.gif
Lord Dreamer
Gefeliciteerd ..
joda
Gefeliciteerd. duimhoog.gif duimhoog.gif
Ilantir
Gefeliciteerd biggrin.gif
Valentijn he? Is het ook echt een valentijnskind?
spookvrouw
Arwen!!! Gefeliciteerd met de kleine.

spookvrouw wist niet eens dat je zwanger was blush1.gif
Shicomm
Congrats!! biggrin.gif

Het word nog druk qua eiland koters wink.gif
spookvrouw
TOPIC KICK

Volgens mij is Sjak nu echt aan de beurt hoor.
Faatje nog niet nenuwachtig en serveus?

Olympias
Sjak staat op knappen kan er nu echt elk moment zijn biggrin.gif

Ben niet nerveus, maar ik wil ook weer niet elke dag bellen, wordt Sjak misschien wel nerveus schater.gif

Als het morgen niet extreem heet is ga ik eens kijken voor een leuk cadeautje, maar ik zou nog niet weten wat.
Iemand hier nog leuke ideeën voor een kraamcadeau? unsure.gif
Amethist
Ik koop meestal diverse dingen van Difrax, vaak bij de apotheek of drogist te vinden. Die hebben van die leuke, maar ook nuttige dingen. Kleine schoentjes, knuffels die lekker zacht zijn, bijtringen, van die boekjes die piepen, rammelaars enz enz. Leuk om in een soort mandje te stoppen bijvoorbeeld en ik krijg meestal goede reacties of ze dat ook menen is natuurlijk altijd de vraag, maar ze zeiden dat het allemaal erg handig was. rolleyes.gif
Olympias
QUOTE(Amethist @ 18-07-2006, 08:07 ) *

Ik koop meestal diverse dingen van Difrax, vaak bij de apotheek of drogist te vinden. Die hebben van die leuke, maar ook nuttige dingen. Kleine schoentjes, knuffels die lekker zacht zijn, bijtringen, van die boekjes die piepen, rammelaars enz enz. Leuk om in een soort mandje te stoppen bijvoorbeeld en ik krijg meestal goede reacties of ze dat ook menen is natuurlijk altijd de vraag, maar ze zeiden dat het allemaal erg handig was. rolleyes.gif

Difrax, nog nooit van gehoord smile_new.gif

Maar ik ga me zo snel aankleden en loop hier even naar het winkelcentrum vòòr de ergste hitte begint kan ik dan weer terug zijn 70.gif
Olympias
Ben bij de drogist geweest en daar hadden ze een mega standaard met Difrax spullen staan, ik als "kenner" herkende het meteen schater.gif

Ik hou nog even geheim wat ik wel gekocht heb, kan zomaar zijn natuurlijk dat de telefoon straks gaat..... ffchecken.gif
Amethist
QUOTE(Olympias @ 18-07-2006, 11:39 ) *

Ben bij de drogist geweest en daar hadden ze een mega standaard met Difrax spullen staan, ik als "kenner" herkende het meteen schater.gif

Ik hou nog even geheim wat ik wel gekocht heb, kan zomaar zijn natuurlijk dat de telefoon straks gaat..... ffchecken.gif

duimhoog.gif Maar er zat dus wat bruikbaars voor je bij, dat scheelt, al maak je me nu wel nieuwsgierig wink.gif
Olympias
De baby is er cheer.gif

Sjak en Schanulleke zijn bevallen van een prachtige dochter!!! wub1.gif

Ik heb een hele berg foto's gemaakt, maar ze zijn allemaal wat aan de wazige kant sad.gif

Desondanks kunnen jullie toch wel een beetje zien wat een prachtig meidje het is hoop ik biggrin.gif

IPB Image

De beer heb ik gisteren gekocht Thistje wink.gif

IPB Image

Het liefst had ik haar natuurlijk meteen meegenomen, maar ik werd helaas angstvallig in de gaten gehouden cry2.gif

Hierbij nog een hele dikke knuf en superfelicitaties aan de kersverse ouders, jullie hebben prachtig werk afgeleverd IPB Image
joda
Gefeliciteerd!
Phoenixx
Gefeliciteerd Sjak & Schanulleke! kiss2.gif kiss2.gif kiss2.gif

... en Jetske Julia natuurlijk heel veel geluk, liefde en gezondheid gewenst - wat een prachtige meid is ze!! heartbeat.gif
Lord Dreamer
Van harte gefeliciteerd duimhoog.gif
Amethist
cheer.gif GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! duimhoog.gif
Asschen Sukar
Gefeliciteerd duimhoog.gif
Ilantir
Gefeliciteerd! duimhoog.gif
spookvrouw
Aaarrrrrgggggggggggggggggggggggg, heb ik het nog gemist.

Sjak en schanul, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, mooie namen ook!

kiss2.gif kiss2.gif kiss2.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.