Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Prettig gesprek 371 ~Verstoppertje met Arutha
Het Eiland > Het Eiland > EilandLounge > Eiland PG Archief
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Kris
cry2.gif
Lord Dreamer
Herhaling van de vraag tongue.gif Als niemand in de buurt van jouw bed komt , wat doet Assie daar dan ? om over Arutha in de kast of onder het bed maar niet te spreken.
Kris
QUOTE(Lord Dreamer @ 8-12-2005, 21:21 )
Herhaling van de vraag tongue.gif  Als niemand in de buurt van jouw bed komt , wat doet Assie daar dan ?  om over Arutha in de kast of onder het bed maar niet te spreken.
*

Psst, kan je er trouwens 371 van maken whistling.gif

Ik maak voor Assie een uitzondering. Uitzondering bevestigt de regel.

[Edit] Ook Kris maakt stomme spelfouten biggrin.gif [/Edit]
Lord Dreamer
titeltje aangepast wink.gif
bellefire
om nog even te reageren op de vraag van LD in het vorige PG:

Ik slaap de laatste paar maanden verschrikkelijk slecht, en dat begint me echt op te breken, dus ik moest van de dokter aan de slaappillen, maar daar heb ik een absoluut oneindige hekel aan cry2.gif
Lord Dreamer
QUOTE(bellefire @ 8-12-2005, 21:57 )
om nog even te reageren op de vraag van LD in het vorige PG:

Ik slaap de laatste paar maanden verschrikkelijk slecht, en dat begint me echt op te breken, dus ik moest van de dokter aan de slaappillen, maar daar heb ik een absoluut oneindige hekel aan  cry2.gif
*

Maar is daar geen oorzaak van dan ? Ik bedoel je slaapt toch niet zomaar slecht. is het bed niet goed meer ( matras te dun , te weinig stevigheid) of stress ?
Kris
For those about to die we salute you, for those about to cry we love you!

Kris staat op het punt van instorten, dus ik duik lekker mijn nestje in!
Ave! zwaai.gif
bellefire
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Mijn dokter denkt onverwerkte trauma's ( maar ja, mijn dokter zegt wel meer) en ik heb op zijn advies ook al een nieuw en goed matras aangeschaft. Maar ja, slapen lukt nog steeds niet goed, dus dan maar aan de slaappillen shutup.gif
Lord Dreamer
Trusten Kris zwaai.gif

QUOTE(bellefire @ 8-12-2005, 22:02 )
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Mijn dokter denkt onverwerkte trauma's ( maar ja, mijn dokter zegt wel meer) en ik heb op zijn advies ook al een nieuw en goed matras aangeschaft. Maar ja, slapen lukt nog steeds niet goed, dus dan maar aan de slaappillen  shutup.gif
*

En een andere dokter ?
Lord Dreamer
Hoi Superbam en Amethist zwaai.gif
superbam
QUOTE(Lord Dreamer @ 8-12-2005, 23:03 )
Trusten Kris  zwaai.gif
En een andere dokter ?
*

Kasper? whistling.gif
Amethist
biggrin.gif Gesnapt ffchecken.gif

Goedeavond kiss2.gif heartbeat.gif knuffel.gif Mooie skin!!!!! respekt.gif
superbam
QUOTE(superbam @ 8-12-2005, 23:05 )
Kasper? whistling.gif
*

hey LD..

wat is de boel hier ontzettend wiebelig joh... internet/verbinding-technisch gesproken...
Lord Dreamer
QUOTE(superbam @ 8-12-2005, 22:06 )
hey LD..

wat is de boel hier ontzettend wiebelig joh... internet/verbinding-technisch gesproken...
*

Bij jou thuis ? want hier draait het stabiel ?
superbam
QUOTE(Lord Dreamer @ 8-12-2005, 23:09 )
Bij jou thuis ?  want hier draait het stabiel ?
*

ik geloof idd dat mijn provider vast weekend aan t vieren is ja... preli.gif
Lord Dreamer
Lekker is dat dan. hoe is het verder met Superbam ?
superbam
QUOTE(Lord Dreamer @ 8-12-2005, 23:11 )
Lekker is dat dan.  hoe is het verder met Superbam ?
*

best wel ok eigenlijk smile_new.gif
Lord Dreamer
QUOTE(superbam @ 8-12-2005, 22:15 )
best wel ok eigenlijk smile_new.gif
*

Dat is dan weer geod nieuws
superbam
QUOTE(Lord Dreamer @ 8-12-2005, 23:17 )
Dat is dan weer geod nieuws
*

t kan ook niet altijd beroerd zijn toch? smile_new.gif
Lord Dreamer
QUOTE(superbam @ 8-12-2005, 22:20 )
t kan ook niet altijd beroerd zijn toch? smile_new.gif
*

Neuh en al helemaal niet in december biggrin.gif
Ilantir
Ik heb mijn verzekering alvast uitgebreid met verzekering voor sneeuwongevallen whistling.gif
Geranimo!
spookvrouw
Phoentje, ik ben er stil van, de kerstskin.
spokert is zwaar onder de indruk

Mooi duimhoog.gif

Heb je nog genoeg crea insipidingus voor een kerstboom smiley/gifje/weetikveel om te gebruiken?
Ben maar een dom mens, heb nl geen idee hoeveel tijd het kost om het te maken
Aurora
Slaap lekker.....
Etentje was zeer geslaagd! wub.gif
spookvrouw
Trusten Aurora! Slaap lekker en geniet nog maar even na biggrin.gif
Ilantir
Yup, bed, lang, breed biggrin.gif zwaai.gif
spookvrouw
Jij ook welterusten Ily slaap.gif

Ik ga ook tussen de zure lappen biggrin.gif
Kris
GOEDENMORGEN biggrin.gif zwaai.gif

Ik ben zowaar nog sachgrijniger dan gister. shutup.gif
Olympias
Goedemorgen allemaal!! smile_new.gif

Phoenixx wat een supergave skin!!! cheer.gif cheer.gif

Zo'n beetje dé mooiste die je ooit gemaakt hebt; Echt een lust voor het oog wub.gif

user posted imagescreen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.eilandforum.nl/~olympias/Lijn1.gif');}" />
Lord Dreamer
Goeden morgen...

Ik moest vanochtend waarachtig krabben , ijs op de auto en het vroor .. blush1.gif
Amethist
Goedemorgen allemaal knuffel.gif
Mijn kantoor is nu ook een klein beetje in de kerstsfeer, heb een mini kerstboompje user posted imagescreen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.amethist-realm.nl/phpBB2/phpBB2/images/smiles/kerstboom.gif');}" /> biggrin.gif
Het is vrijdag, dat betekent bijna weekend, vanavond lekker uit eten, morgen ook. Is echt een weekje van uit eten gaan en alleen vanavond gaan we met zijn tweetjes. biggrin.gif
Olympias
Goodmorning LD kiss2.gif en Amethissie kiss2.gif

*uit eten met zijn tweetjes wat een supergoedplan, daar ben ik ook hard aan toe biggrin.gif
Amethist
Ik krijg hem ook alleen maar zo ver omdat het vandaag onze trouwdag is hoor rolleyes.gif Meestal zijn we niet zo uit eten gaanderig. Maandag gingen we met mijn schoonfamilie, voor sinterklaas. Vandaag dan omdat het onze trouwdag is en morgen hebben vrienden ons uitgenodigd omdat we ze helpen verhuizen biggrin.gif
Olympias
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag dan!! kiss2.gif

De hoeveelste is het eigenlijk? Tweede? Derde? Vierde? unsure.gif

Ik kan me nog wel de foto's aan de Zaanse Schans herinneren, maar niet meer welk jaar dat precies was wink.gif
Lord Dreamer
Gefeliciteerd. Die vent van je is ook een chte romanticus ook he biggrin.gif
Lord Dreamer
goeden morgen Oly en Thissie biggrin.gif
Amethist
QUOTE(Olympias @ 9-12-2005, 08:39 )
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag dan!! kiss2.gif

De hoeveelste is het eigenlijk? Tweede? Derde? Vierde?  unsure.gif

Ik kan me nog wel de foto's aan de Zaanse Schans herinneren, maar niet meer welk jaar dat precies was wink.gif
*

Dank je wel. knuffel.gif Nog maar 2 hoor, wel 11 jaar verkering, maar ja. Al vier ik dat ook nog whistling.gif

QUOTE(Lord Dreamer @ 9-12-2005, 08:42 )
Gefeliciteerd.   Die vent van je is ook een chte romanticus ook he biggrin.gif
*

Pffff nou wat een romanticus, al was het wel zijn idee om uit eten te gaan, dus valt dan alweer mee tongue.gif rolleyes.gif

QUOTE(Lord Dreamer @ 9-12-2005, 08:42 )
goeden morgen Oly en Thissie biggrin.gif
*

Goedemorgen LDtje kiss2.gif Hoe was het op de weg?
Olympias
Ik ben er vandoor, wie er zin in heeft mag voor me duimen voor me vandaag, ik heb straks gesprek met de heren
bazen over mijn ontslag en alles wat erbij komt kijken. Ik ga ervanuit dat ik er een beetje goed mee weg kom uhuh.gif

Mooie vrijdag allemaal user posted imagescreen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.eilandforum.nl/~olympias/vroem.gif');}" />
Stuf89
zwaai.gif

Wat zal ik blij zijn als het zaterdag is zeg. slaap.gif
Lord Dreamer
Succes Oly , bijt hard van je af . neem een zweep mee.

Thissie . Het was heerlijk rustig op de weg smile_new.gif

hey stuff, niet zo aanstellen , nog maar een daggie
Stuf89
QUOTE(Lord Dreamer @ 9-12-2005, 09:35 )

hey stuff,  niet zo aanstellen , nog maar een daggie
*

Daarom ben ik dan ook blij. happy.gif
Lord Dreamer
QUOTE(Stuf89 @ 9-12-2005, 09:37 )
Daarom ben ik dan ook blij. happy.gif
*

Zie je nu wel , het valt allemaal mee.

Ohw .. hoi Kris biggrin.gif
Kris
Hee LD! zwaai.gif

Moet ik een praktische opdracht maken voor wiskunde, alle vragen kan ik beantwoorden. Is er één vraag, verzin zelf drie vragen en beantwoord deze. En uitgerekend m'n eigen vragen kan ik niet beantwoorden. Slim. shutup.gif
Stuf89
QUOTE(Lord Dreamer @ 9-12-2005, 10:05 )
Zie je nu wel , het valt allemaal mee.

Ohw .. hoi Kris biggrin.gif
*

Ik bedoelde eigenlijk dan ook niet te zeggen dat ik vandaag gigantisch kut vind, maar ik heb gewoon zin in zaterdag. laugh.gif
En dat slapende poppetje omdat ik gigantisch moe ben, omdat ik snachts 100x wakker word en daardoor niet goed uitgerust ben.
Amethist
*Duimt voor Faatje.

Zo koffie weer op, op naar de lunchpauze en het is heerlijk rustig biggrin.gif
spookvrouw
Amethist, gefeliciteerd met je/jullie trouwdag biggrin.gif kiss2.gif

Olympiafaatje? Wat is dat met ontslagding, hebbik alweer wat gemist?

LD, leuk he, ijs op je ramen, hier hebben we er nog geen last van. Hubbeltje is gewoon in de auto gestapt en weggereden biggrin.gif
Verder de dagelijkse love.gif kiss2.gif heartbeat.gif wub.gif
Amethist
Dank je Spooky knuffel.gif kiss2.gif
spookvrouw
Trouwdagen zijn gewoon leuk. Mooi een reden om er met zijn tweetjes tussenuit te knijpen. Wij zaten lekker in Spanje met onze trouwdag spookie.gif
Stuf89
@ Amethist: Gefeliciteerd! laugh.gif knuffel.gif

@ oly, succes! duimhoog.gif
Aurora
Hartelijk gefeliciteerd this, kiss2.gif
En Faat, veel sterkte en suc6 beeb kiss2.gif
Amethist
QUOTE(spookvrouw @ 9-12-2005, 10:29 )
Trouwdagen zijn gewoon leuk. Mooi een reden om er met zijn tweetjes tussenuit te knijpen. Wij zaten lekker in Spanje met onze trouwdag  spookie.gif
*

Lekker!! Wij zijn allebei gewoon aan het werk rolleyes.gif Heb er nog wel aan gedacht om er een lang weekend tussenuit te gaan, maar we gaan eind januari ook al een weekje weg en we kunnen niet aan de gang blijven wink.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.