Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: De sportlounge.
Het Eiland > Het Eiland > EilandLounge
Pagina's: 1, 2
joda
De loting voor het wk voetbal 2006:

We zitten in poule c.

Argentinie
ivoorkust
nederland
Servie montenegro.

Kan erger....
joda
Duitsland - costa rica is de openings wedstrijd. Die duitsers hebben overigens echt een verrot makkelijke poule zeg!
joda
Groep A:
1. Duitsland
2. Costa Rica
3. Polen
4. Ecuador

Groep B:
1. Engeland
2. Paraguay
3. Trinidad & Tobago
4. Zweden

Groep C:
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië-Montenegro
4. Nederland

Groep D:
1. Mexico
2. Iran
3. Angola
4. Portugal

Groep E:
1. Italië
2. Ghana
3. Verenigde Staten
4. Tsjechië

Groep F:
1. Brazilië
2. Kroatië
3. Australië
4. Japan

Groep G:
1. Frankrijk
2. Zwitserland
3. Zuid-Korea
4. Togo

Groep H:
1. Spanje
2. Oekraïne
3. Tunesië
4. Saudi-Arabië
joda
Kuyt geeft een prachtige voorzet op joda die met een hele harde knal tegen de bal dit topic omhoog schopt!
Asschen Sukar
Het zal mij niet verbazen als we in de poule al blijven steken dit WK
fluffy
zal jullie al een gepaste emoticon bezorgen biggrin.gif

IPB Image
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ 6-06-2006, 12:20 ) *

Het zal mij niet verbazen als we in de poule al blijven steken dit WK

Ja met al die doemdenkers komen we dus nooit verder. Hup hang eens echt die 12e man uit! Niks we kunnen hem misschien wel winnen als.....nee....WE WINNEN HEM GEWOON!

En niet meteen de koppen al laten hangen als we achter staan! BRULLEN SCHREEUWEN JUICHEN!!!! Laat zien dat je trots op je land bent!

Met zo`n 12e man erbij lukt het al een stuk beter.
joda
QUOTE(fluffy @ 6-06-2006, 19:46 ) *

zal jullie al een gepaste emoticon bezorgen biggrin.gif

IPB Image

Hij is cool. aanbidden.gif
Asschen Sukar
QUOTE(joda @ 6-06-2006, 20:19 ) *

Ja met al die doemdenkers komen we dus nooit verder. Hup hang eens echt die 12e man uit! Niks we kunnen hem misschien wel winnen als.....nee....WE WINNEN HEM GEWOON!

En niet meteen de koppen al laten hangen als we achter staan! BRULLEN SCHREEUWEN JUICHEN!!!! Laat zien dat je trots op je land bent!

Met zo`n 12e man erbij lukt het al een stuk beter.

Als ze mij een paar ton betalen gedurende dat toernooi, zal ik me eens druk gaan maken over de kwestie of ik me zal gedragen als een idioot of niet.
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ 6-06-2006, 20:23 ) *

Als ze mij een paar ton betalen gedurende dat toernooi, zal ik me eens druk gaan maken over de kwestie of ik me zal gedragen als een idioot of niet.

mad.gif duimlaag.gif

-10 punten voor asschen sukar.
Asschen Sukar
QUOTE(joda @ 6-06-2006, 23:12 ) *

mad.gif duimlaag.gif

-10 punten voor asschen sukar.

tis maar voetjebal vragend.gif
Lord Dreamer
Ik vond het B elftal het veel beter doen dan het A elftal. En men mag wel beter z'n best doen voor die paar ton tijdens dat tournooi, daar hebben ze geen 12e man voor nodig. Die duur betaalde 11 zijn goed genoeg om het zonder een uitzinnige gillende menigte van randidioten te doen.

het voetbal an sich vind ik best aardig om te zien, vooral als NL speelt, alleen de mentaliteit is niet iets wat zeer goed te noemen is. Maar ik zal er weinig van zien , of Nederland moet erg ver komen, want we zijn dan op Vakantie.
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ 7-06-2006, 09:22 ) *

tis maar voetjebal vragend.gif

Dat klopt ja.

probeer alleen maar een beetje de wk-sfeer ook hier te krijgen.
joda
QUOTE(Lord Dreamer @ 7-06-2006, 10:12 ) *

Ik vond het B elftal het veel beter doen dan het A elftal. En men mag wel beter z'n best doen voor die paar ton tijdens dat tournooi, daar hebben ze geen 12e man voor nodig. Die duur betaalde 11 zijn goed genoeg om het zonder een uitzinnige gillende menigte van randidioten te doen.

het voetbal an sich vind ik best aardig om te zien, vooral als NL speelt, alleen de mentaliteit is niet iets wat zeer goed te noemen is. Maar ik zal er weinig van zien , of Nederland moet erg ver komen, want we zijn dan op Vakantie.

Weinig aan toe te voegen, behalve dat een goede 12e man waanzinnig intimiderend werkt voor de tegenstander (kijk maar naar de azzuri).
Asschen Sukar
QUOTE(joda @ 7-06-2006, 13:19 ) *

Dat klopt ja.

Wk Sfeer is wel oke .. maar dat overdreven gedoe vind ik altijd zo jammer.

Afgelopen zondag ook .. Oranje onder 21 kampioen .. en ze gaan de straat op .. toeteren . .vuurwerk.
Mafkezen
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ 7-06-2006, 17:16 ) *

Wk Sfeer is wel oke .. maar dat overdreven gedoe vind ik altijd zo jammer.

Afgelopen zondag ook .. Oranje onder 21 kampioen .. en ze gaan de straat op .. toeteren . .vuurwerk.
Mafkezen

mjah zolang ze maar geen bushokjes slopen......
Olympias
QUOTE(joda @ 7-06-2006, 13:19 ) *

Dat klopt ja.

Ik doe met je mee cheer.gif

IPB Image
Olympias
QUOTE(Asschen Sukar @ 7-06-2006, 17:16 ) *

Wk Sfeer is wel oke .. maar dat overdreven gedoe vind ik altijd zo jammer

Nu Jaap Stam er niet meer bij is vind ik het voetbal juist wat minder, maar het overdreven gedoe eromheen juist geweldig laugh.gif

Als ik naar mijn werk loop is het één oranje zee van vlaggetjes, toeters en bellen, heerlijk tis net een beetje koninginnedag wub1.gif
joda
Voor de mensen die willen en kunnen kijken:

14:00 - 14:50 Voorbeschouwing

En dan vanaf 15:00 live de wedstrijd nederland - servie & montenegro.
joda
Tussenstand: 1-0 18e minuut Robben.

En dat is dus ook de eindstand.
Olympias
Jetzt geht losssssssssss!!!! cheer.gif
joda
QUOTE(Olympias @ 11-06-2006, 19:19 ) *

Jetzt geht losssssssssss!!!! cheer.gif

*bitterballen alvast in de frituur gooit*

Iemand nog verzoekjes sta er nu toch achter?
Olympias
Vlammetjes graag met Vietnamese loempiasaus wub1.gif
joda
Oke ze zijn over 10 minuutjes gereed.
Olympias
Lekker en wat zijn ze heet wub1.gif
ManoWar
Australie heeft in de laatste 10 minuten Japan, die de wedstijd met 1-0 leidde, van tafel geveegd met 3 snelle goals. 3-1 dus, eerste doelpunten van Australie in de eindronde van een WK ooit.
joda
QUOTE(ManoWar @ 13-06-2006, 11:05 ) *

Australie heeft in de laatste 10 minuten Japan, die de wedstijd met 1-0 leidde, van tafel geveegd met 3 snelle goals. 3-1 dus, eerste doelpunten van Australie in de eindronde van een WK ooit.

Best knap opsich.

alleen ik was voor japan
joda
5 grappige doelpunten.

WK voorbij voor Vidic
BILLERBECK - Voor Nemanja Vidic is het WK voetbal in Duitsland voorbij. De verdediger van Servië en Montenegro heeft tijdens de training een flinke knieblessure opgelopen. Volgens een woordvoerder van de WK-ploeg kan de speler van Manchester United in Duitsland niet meer in actie komen. Vidic ontbrak wegens een schorsing ook al in de eerste wedstrijd tegen Nederland zondag in Leipzig (0-1).

Zuid-Korea te sterk voor Togo Jung-Hwan Ahn is weer de grote man in Zuid-Korea. De spits, die vier geleden het winnende doelpunt maakte in de kwartfinale tegen Italië, liet als invaller tegen Togo zijn klasse zien. Hij zorgde voor de 2-1 en was de inspirator van de wederomstanding van de Koreanen in de tweede helft.

Nederland opnieuw in oranje tenue
Het Nederlands elftal speelt vrijdag opnieuw geheel in het oranje. Ivoorkust, dat normaal gesproken ook in die kleur speelt, treedt aan in een compleet wit tenue.

Van der Sar ontbreekt
Edwin van der Sar ontbreekt dinsdagochtend op de groepstraining van het Nederlands elftal. De ervaren doelman heeft nog wat last van zijn kuiten. In de eerste wedstrijd op het WK tegen Servië en Montenegro kreeg hij te maken met kramp. Om zeker te zijn van volledig herstel voor het tweede duel vrijdag tegen Ivoorkust traint hij nog apart

Brazilië speelt op halve kracht TeleVideo Carlos Alberto Parreira begint met Brazilië vanavond vol vertrouwen aan de jacht op prolongatie van de wereldtitel. De bondscoach ‘vreest’ weliswaar de Europese tegenstanders. Toch denkt hij Kroatië op halve kracht te kunnen verslaan.
joda
Een 94-jarige Duitse voetbalfan die doodverklaard was, is plotseling weer tot leven gekomen, zo meldt Ananova. Volgens de site sprong de hoogbejaarde vrouw opeens op uit haar stoel en vroeg zij wanneer Duitsland weer moest spelen op het WK Voetbal.

De vrouw zou voor lijk in haar stoel hebben gelegen, toen haar zoon thuiskwam. Hij belde vervolgens een arts, die haar doodverklaarde. Geconfronteerd met de constatering van de dokter, zou de vrouw gereageerd hebben met "Dat lijkt me niet, niet tot ik Duitsland de wereldtitel heb zien veroveren." Ze gaf aan nog lang niet dood te willen: "Er is nog steeds leven in deze oude botten, en ik kan het voetbal zeker niet missen."
joda
Nederland - ivoorkust

ruststand: 2-1
Kris
En ook eindstand 2-1. smile_new.gif
Ilantir
Ik zag het op fok en wat een zeikerds daar... duimlaag.gif duimlaag.gif duimlaag.gif
Als ze iets te mekkeren hebben gaan ze zelf maar 90 minuten heen en weer rennen. Het was niet perfect, maar het resultaat winst. That's that. It's not the road that counts, only for losers tongue.gif
joda
Het was weer ouderwets nagelbijtend spannend...
ManoWar
Nederland waarschijnlijk tegen Portugal dus. Geen idee hoe die spelen.
Ongelofelijk spel van Argentinie tegen Joegoslavie trouwens. Ik denk niet dat Nederland een kans maakt.. Hoeven ze ook niet, maar toch.
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ 20-06-2006, 22:19 ) *

schater.gif schater.gif schater.gif
joda
De eerste wedstrijden voor de 2e ronde zijn bekend:
Duitsland - Zweden.
Engeland - Ecuador.

(Volgens rtl7)
joda
Overigens viel vlak na rust tijdens Engeland - Zweden het 2000e wk-doelpunt in de historie van het wk. De goal werd gemaakt ex-heerenveen speler Markus Allback.
Ilantir
0-0 und das war das.

Door naar de 8ste finales en weer met een rozekransje hopen tongue.gif
joda
We hebben nog een appeltje te schillen met Portugal....

Bovendien hebben we dit keer wel een goede kans om van ze te winnen.
Olympias
Olé, olé, olé, olé.....we are the champions, we are the champions....... IPB Image

Ik heb zin in zondag man, ik twijfel of ik voor de gelegenheid oranje tompoucen ga halen, of oranje glacé's of oranje borrelnootjes 72.gif
joda
QUOTE(Olympias @ 23-06-2006, 17:27 ) *

Olé, olé, olé, olé.....we are the champions, we are the champions....... IPB Image

Ik heb zin in zondag man, ik twijfel of ik voor de gelegenheid oranje tompoucen ga halen, of oranje glacé's of oranje borrelnootjes 72.gif

Haal het gewoon alle drie. biggrin.gif

en ik heb ook zin in zondag
Olympias
Wij zijn er hier klaar voor!!! cheer.gif

IPB Image

Jullie ook? smile_new.gif
Asschen Sukar
Verdient verloren als je het mij vraagt ... wat een kut wedstrijd zeg duimlaag.gif
ManoWar
Verdiend... Goede aanvallen en kansen gehad, alleen een schandalig snel kaartentrekkende scheids (wat overerigens niet partijdig betekent). Nee, ik vond beide teams zeker niet slecht spelen.
Olympias
QUOTE(Asschen Sukar @ 25-06-2006, 22:57 ) *

Verdient verloren als je het mij vraagt ... wat een kut wedstrijd zeg duimlaag.gif

We vragen het jou daarom maar niet. Het was een geweldige wedstrijd en Nederland heeft zeker niet verdiend verloren preli.gif
Olympias
Ik heb trouwens dubbel gelegen om alle kaarten, tis weer eens wat anders laugh.gif
joda
Beide teams speelde zeker niet slecht. Je kunt zeggen dat de scheids te snel kaarten trok, maar op slechts 1 of 2 was ook daadwerkelijk wat aan te merken.

Vooral de 2e geel van boulahrouz was een schwalbe van figo. Overigens speelde Portugal echt smerig.....
Olympias
QUOTE(joda @ 25-06-2006, 23:09 ) *

......Overigens speelde Portugal echt smerig.....

Ik vond het anders ook wel gaaf dat dat Sneijder-smurfje die Portugese tackelaar aanviel biggrin.gif

QUOTE(joda @ 25-06-2006, 23:09 ) *

.....trekte.....

schater.gif
Ilantir
De scheids was echt te snel met kaarten trekken, maar het was wel gelijk op. De porto's speelden smerig, maar dat zouden we ook maar eens moeten leren rolleyes.gif
Verdiend verloren, als je man-voordeel niet kunt uitspelen duimlaag.gif
Ik dacht al dat we geen kans maakte, ons team rammelde gewoon nog te veel.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.