QUOTE(Lord Dreamer @ 22-02-2006, 19:54 )
....lekker s"avonds naar huis kan bellen leef je je niet goed genoeg in, het is geen schoolreisje toch ?
Dit vind ik nou op mijn beurt weer bullshit, waarom zou je je niet in kunnen leven als je 5 minuten telefoneert met
thuis, kom op zeg. In zo'n vreemd land is alles dusdanig indrukwekkend dat het als een hamerslag bij je naar
binnen komt. Je hebt geen andere keus dan je volledig in te leven zoiets gaat vanzelf. De tijd dat je belt heb je
heel even je lekkere thuisgevoel, maar zodra je ophangt ben je je weer volledig 100% bewust van alles om je heen.
Pffff, geen mens die mij kan overtuigen dat bellen niet goed zou zijn. Ik vind het klinkklare onzin
Maar om even een ander onderwerp aan te snijden

Ik kom niet uit mijn verslagje van Lord of the Rings 2, zit de film bij jullie nog goed genoeg in het geheugen
om mij iets uit te leggen? Ik kan me even de juiste persoon en hoe het zit niet meer voor de geest halen
vanaf koning Théodon die daar betovert in zijn huisje zit. Er is dan iemand daar die verbannen wordt en met
een groep mannen later in het verhaal weer terugkomt. Ik dacht dat dat zijn zoon Théodred was, maar dat bleek
later niet te kloppen toen Théodred, de persoon was die gewond lag daar dood te gaan. Oké dan kom ik later in
het verhaal Éomer tegen met een groep mannen, maar who the fuck is Éomer, dat is toch niet dezelfde persoon?
Waar komt die ineens vandaan? Of is dat dan ook een zoon van Théodon en waarom wordt daar dan verder
in de film gewoon totaal niets over gezegd? Iemand die dit stukje van het verhaal voor me kan verklaren?