Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: De tweede editie van de Eilandoscars
Het Eiland > Het Eiland > EilandLounge
Pagina's: 1, 2
De verhalenverteller
In de redactiekamer van de tvshow Extreme Home Makeover was het een drukte van jewelste. De crewleden hadden een brief van een beroemdheid binnen gekregen en waren allemaal door het dolle heen. Gevieren zaten de crewleden rond de tafel en hingen over een brief heen.

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

"We moeten Chris helpen! We kunnen het eiland niet in de steek laten omdat ze geen podium hebben voor een uitreiking! Het moet toch verschrikkelijk zijn om hun feest in het water te zien vallen! Ik stel voor dat we ze helpen, en voor vrijdag een prachtig podium voor ze bouwen! Paige, Ed en Paul, maak alsjeblieft een prachtig ontwerp! Dan ga ik mensen en materiaal zoeken! KOM OP! WE HEBBEN NOG MAAR 4,5 DAG! SCHIET OP, SCHIET OP!"

Ty stormde weg en Paul, Ed en Paige bogen zich gezamelijk over hun tekenblok. Het moest een simpel podium worden, maar toch alle lading dekken.

IPB Afbeelding

"Waarom nemen we niet het idee van de Hollywood letters, en zetten we zo ' Oscars ' boven het podium?"

Ze twee mannen knikten en tekenden het.

IPB Afbeelding

" We kunnen ook een uitvergrote oscar maken en deze naast de letters zetten."

IPB Afbeelding

"En we laten die letters en de oscar op een eiland staan!"

Paige begon alles snel te tekenen en al snel was het ontwerp af. Tevreden keken de drie ontwerpers naar hun ontwerp en leunden rustig achterover. Ty kwam binnen stormen en bekeek het ontwerp. Tevreden knikte hij.

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

" MAAR NU MOETEN WE OPSCHIETEN, WE HEBBEN NOG MAAR 4,5 DAG! Paige, als jij nou een groot bord met een aankondiging maakt, dan weten de Eilanders ook wat ze te wachten staat. Die zetten we dan voor de bouw van het podium. Ja, klaar? Kom op, opschieten!!"

IPB Afbeelding
Olympias
Er staat een hoofd van een vrouw met een lul erachter op die poster!!!!!! ohmy.gif

Aurora
Oscar voor de meest intrigrerende eilandster; Aurora
Oscar voor de meest paarste eilandster; Aurora
Oscar voor de grootste doordramster; Aurora
Oscar voor de liefste lurker; Aurora
Oscar voor het grootste kreng; Aurora

Uiteraard zien jullie nu allemaal dat jullie geen kans maken! wub1.gif
ManoWar
QUOTE(Olympias @ 24-07-2006, 20:43 ) *

Er staat een hoofd van een vrouw met een lul erachter op die poster!!!!!! ohmy.gif

Faat, ben jij dat niet? Ik zie LD, Aurora, Illy?
Aurora
Joda en asschen niet te vergeten...

Oscar voor de meest groene eilander biggrin.gif Zeg Joda... zullen we samenspannen en de Oscar nominaties manipuleren?
joda
QUOTE(Aurora @ 24-07-2006, 22:04 ) *

Joda en asschen niet te vergeten...

Oscar voor de meest groene eilander biggrin.gif Zeg Joda... zullen we samenspannen en de Oscar nominaties manipuleren?

Shhtttt....niet zo hard het moet natuurlijk wel geheim blijven!
Aurora
QUOTE(joda @ 24-07-2006, 22:15 ) *

Shhtttt....niet zo hard het moet natuurlijk wel geheim blijven!

Niet te druk over maken, heb een spell overgegooid, alleen wij kunnen dit lezen...

Jij gebruikt je mannelijke charmes om Faatje en Phoentje onder de duim te krijgen, en dan regel ik de mannen wel smile_new.gif Of wil je dat we gewoon een boel granaten pakken en dreigen de boel op te blazen...? Anders doe dat laatste maar, ik ben tegenwoordig monogaam geworden, en wat granaten kan minder kwaad, dan dat ik mijn geweten teister door op de mannenjacht te gaan... tongue.gif
joda
IPB Afbeelding

GEEF ME DIE OSCAR ANDERS BLAAS IK DE BOEL OP!
De verhalenverteller
De Extreme Home Make Over-crew is hard aan de slag gegaan. De onderkant van het podium was erg standaard en daardoor niet moeilijk te maken. En waar ga je anders heen om je kant en klare paketten te halen dan naar Ikea? Dus ging de crew naar de Ikea om een kant en klaar Oscar Podium te halen. Helaas waren alle namen in het Zweeds wat het ietwat moeilijker maakte om de doos te vinden, maar na lang en goed zoeken werd de doos ook gevonden. Het ' handige ' doosje werd ingeladen en naar de opbouwplaats gebracht.

IPB Afbeelding

Dus, de spullen waren er, de goede intentie was er, de bouwers waren er, alles wat er nu nog miste was een in elkaar gezet podium.

IPB Afbeelding

" Mensen, kom op, we kunnen het, we hebben nog maar drie dagen en dan moet het helemaal af zijn! HE-LE-MAAL-AF! Dat betekent dat de schroefjes nog gesorteerd moeten worden, alle onderdelen gesorteerd moeten worden, we de handleiding moeten vertalen, hem in elkaar moeten zetten, weer uit elkaar moeten halen omdat we de handleiding verkeerd begrepen hebben, nog een keer goed in elkaar moeten zetten, en dan nog de overgebleven schroefjes en onderdelen een plaatsje moeten zien te geven! SNEL SNEL SNEL! WE HEBBEN NOG MAAR DRIE DAGEN!"

Snel ging iedereen aan de slag om het podium in elkaar te gaan zetten, want ja, met Ikea weet je het maar nooit. Er werden schroefjes gesorteerd. Alle 19745 kleine schroefjes en 854 grote schroeven waren aanwezig. Alle aandraai hendeltjes waren er ook, maar in plaats van 7602 plankjes waren er maar 7601! De crew besloot dat dit geen ramp was, zo zou je op het einde alleen maar minder overgebleven plankjes overhouden. Snuggere lui waren dat, daar bij het extreme make over team.

IPB Afbeelding

" Ty, volgens mij zijn we gister nog op een ander probleem gestuit. Er waren hier zo wat mensen die het bericht kwamen bekijken, maar nou heb ik een beetje gesprekken gehoord, en ik geloof dat de Oscars niet helemaal veilig meer zijn. Ik hoorde een dame praten over de mannen versieren om de oscars zo naar haar hand te zetten, en dat een andere jongeman dat maar bij de vrouwen moest doen. Maar die gozer wilde liever een handgranaat gebruiken om zo de oscars af te dwingen!"

IPB Afbeelding

" Je meent het! In dat geval moeten we de nodige beveiliging aan het podium toevoegen! Granaten, sjee, dat is iets voor de volgende keer dat we een huis moeten slopen. Ik ga met Paige overleggen wat we aan het podium kunnen veranderen om het veiliger te maken!"

Paige zag de ernst van het probleem in en begon meteen aanpassingen te maken op het ontwerp. Hij moest oscardieven vrij blijven!

De verhalenverteller
Met heel veel pijn en moeite werd het podium in elkaar gezet. Het extreme home make over team was erg trots op zichzelf en hadden en knap staaltje werk afgeleverd. Het enige probleem was nu nog de beveiliging. Ty was wel erg bang geworden van de berichten die hij gehoord had. Maar ook daar had Ty wat op gevonden. Toen hij gisteravond tv zat te kijken toen iedereen hard aan het werk was had hij een mannetje gezien die wel veel van coole snufjes af wist. Dames en heren, the one, the only, Xzibit van pimp my ride stage.

IPB Afbeelding

" Yo yo yo yo Ty, dat podiumpje van jullie kan echt niet hoor. Er kan van alles mee gebeuren. De gaten zullen erin vallen, hij zal vergaan, het zal niets voorstellen, ik moet het echt opknappen, en natuurlijk moet ik daar ook mijn team bij halen. Ik heb drie mensen gevonden die daar wel bij kunnen helpen, dan kan ik ze instrueren en dan doen zij al het werk. Wacht, ik haal ze."

IPB AfbeeldingIPB AfbeeldingIPB Afbeelding

Wie beter dan onze eigen Rob, Nico en Myrna?! Bijna waren we ze alweer vergeten, maar voor een beetje publiciteit doen ze alles. Vandaar dat ze ook komen helpen. Xzibit, vertel ons eens, wat zijn de gadgets?

" Nou kijk, we hebben meerdere dingen."

IPB Afbeelding

"Camera's, dan zien we tenminste waar de beveiliging nodig is."

IPB Afbeelding

"De oeroude tralies, om de mensen buiten te houden en de oscars binnen."

Ty knikte tevreden, dit was een goed begin.

"En dan heb ik nog gewoon wat beveiligingsmensjes erbij gehaald. Die kunnen de menigte rustig houden! Kijk, daar komen ze aan!"

IPB Afbeelding

Ty knikte tevreden. Xzibit had goed werk geleverd. Hij zette iedereen snel aan het werk en ging nog wat mensen achter de vodden zitten, alles moest morgen al af hoor!
Phoenixx
Van een afstandje staat Phoenixx alles gade te slaan. 't Is allemaal leuk natuurlijk, die ijverige celebs op het Eiland, maar ze moeten geen rottigheid gaan uitspoken. En dus heeft zij het als haar taak gemaakt dit schorriemorrie eens goed in de gaten te houden.

Laat vooral duidelijk zijn dat dit níets, noppes, nada te maken heeft met de zeer grote nieuwsgierigheid die een van de overduidelijke karaktereigenschappen van de vuurvogel is. Zij staat hier puur en alleen om de veiligheid van de Eilanders en het Eiland te waarborgen!!
AirRaid
70.gif hmmm ben benieuwe of ik na mijn afwezigheid toch nog in de prijzen val 70.gif
De verhalenverteller
Steeds meer eilanders kwamen eens een kijkje nemen hoe alles ervoor stond. Ty was apetrots, want alles was af. Het podium zag er prachtig uit, de beveiliging deed zijn werk en de celebs hadden alles perfect geïnstalleerd. Het wachten was nu nog tot Chris Rock eindelijk aan zou komen en de eilanders zou verlossen van hun spanning door alle nominaties bekend te maken. De spanning was te snijden en het wachten werd bijna ondragelijk. In de verte was een zacht gerommel te horen. De stille hoop kwam naar boven, zou het zover zijn, eindelijk?

Chop - Chop - Chop - Chop - Chop - Chop - Chop

Een grote windvlaag ging over het eiland. Je moet geen slapende draken schoppen, maar ze werden wel gewekt en ook hun aandacht werd getrokken. Een grote helicopter vloog over het eiland. De eilanders keken in de lucht en verrektten bijna hun nek. Het was eindelijk zover! Er ging iets gebeuren! De grote tralies die gister geïnstalleerd waren gingen open en de eilanders konden door de hekken heen naar het podium. Sommige eilanders renden, anderen schreeuwden, en de allerkleinste dwergjes werden onder de voeten gelopen. Mannen in harnassen zwiepten met hun zwaarden om vooraan te komen te staan, heksjes gooiden hun charmes in de strijd om vooraan te staan in de armen van de grootste beveiligingsman. En andere eilanders strooiden met sterretjes, vertelden wijze verhalen, rookten rustig nog een sigaretje terwijl vuurvogeltjes nieuwsgierig waakzaam toekeken. Wie zou haar anders omhoog moeten tillen als ze het niet zou kunnen zien? De helicopter kwam steeds dichter bij en leek eindelijk te gaan landen.

Chop - Chop - Chop - Chop - Chop - Chop - Chop

De helicopter was geland, de motor ging uit en de deur ging open. Rustig rolde een rode loper uit de helicopter. Voor de eilanders doorhadden wat er gebeurde stormde de grote beveiligingsman die met het heksje vooraan had gestaan terug naar de helicopter. Aurora keek hoopvol naar de helicopter en wachtte tot Chris eindelijk uit zou stappen. De muziek ging aan en het licht ging uit. Een grote schijnwerper werd op de helicopter gericht en een schaduw stond in de deuropening. Er kwam beweging in. De muziek werd harder, harder en nog harder. Voor de eilanders het wisten stond hij daar weer; Chris Rock. Er werd gegild, er werd gefloten, dames in nood vielen zelfs flauw. Rustig maakte Chris een buiging en liep hij naar het podium. "Chris, zet mij in álle nominaties!" schreeuwde Aurora met haar verleidelijkste stem. Hij gaf haar een knipoog en keek haar zwoel aan. Eenmaal op het podium pakte hij de microfoon en begon hij te spreken.

"Mijn beste, beste eilanders! Heerlijk dat jullie mij dit jaar weer de nominaties aan laten kondigen. Ik weet dat jullie allemaal zenuwachtig zijn en het allemaal graag willen weten. Daarom zal ik ook niet te lang spreken. Dadelijk, op het grote scherm achter mij, zullen alle nominaties met een beamer bekend worden gemaakt. Mijn rol is dit jaar dus teleurstellend klein. De categoriën van dit jaar zijn:
  • Leukste Topic
  • Leukste Kloon
  • Leukste Nederzetting
  • Leukste schrijver
  • Leukste Verhaal
  • Eilander van het jaar

Nadat de nominaties bekend zijn gemaakt zal ik nog wat meer vertellen over de oscars, het stemmen en de uitrijkingsdatum. Maar nu eerst, waar jullie allemaal op gewacht hebben: De Nominaties!"

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

IPB Afbeelding

Een hels kabaal brak los. Iedereen begon door elkaar heen te praten en er was geen woord meer tussen te krijgen. Zuchtend liep Chris Rock weer van het podium. De rest van alle aankondigingen zou hij later wel bekend maken.
Aurora
50% al binnen *zucht* blush1.gif

Wat een zwoele stem wel niet allemaal kan doen! wink.gif
Maar goed, first things first....
Ik heb de nominatie... nu nog... nu nog WINNEN uhuh.gif

Aurora staat nu oog in oog met zowel GJ en P en Max...
Max met wie ze eerst een heftige nacht of meer had beleefd was nu haar vijand... sleeping with the enemy...
En dan nog die twee kleine koters... Zucht...

Het gaat niet gemakkelijk worden...

ALS JULLIE OP MIJ STEMMEN KRIJGEN JULLIE KOEKJES! biggrin.gif

En als je niet op mij stemt dan verander ik je in een chinchilla en ga je naar Peru...
Lord Dreamer
Goede middag.

Ik kom even m'n Oscar halen smile_new.gif

oeps shit te vroeg... shutup.gif
Aurora
*toverstaffie tevoorschijnhaalt...

Die oscars worden van mij... "Buster" kasper.gif
Aurora
Zijn we opeens allemaal chickens geworden!

Eilanders! Waar is de strijd gebleven voor de oscars, waar zijn de gemene toespelingen om elkaars oscars weg te snaaien! smile_new.gif

Of zijn jullie allemaal bang voor mij, en het er allemaal over eens dat ik ze win?

Ik ben vereerd! blush1.gif
Isgranur
preli.gif Vergeet het . Die Oscar's zijn van mij !
Aurora
Je bent niet eens genomineerd... En als je mij nog een keer lastigvalt dan tover ik je in een dikke vette pad, of in een bomenknuffelende hippie! mad.gif
Poco
WHaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! dance.gif
ik ben genomineerd voor Eilander v/h jaar. Shit. Snel speech voorbereiden. Wanneer waren de uitreikingen ook alweer?
Doemme, moet nog een pak laten aanmeten, partytent huren. Och dat gaat een geregel worden! Yes! Ik hou van dingen regelen!
Uitnodigingen, wie zal ik allemaal uitnodigen? Taart? Of toch gewoon snacks? Oei oei oei, ik ga nu al tijd tekort komen... 65.gif
Babs
Oooooo, dolletjes! Heeft mijn mooie lieve kleine schattigewappige poepige leuke geweldige kuuroordje zomaar een nominaaaaaaatie! EEEEEEEEEEEENIG! Enig mensen. Dolletjes! Ik ben helemaal door het dolletjes heen. Ik maak iedereen voor de uitreiking gratis op als ze dat willen! Echt waar, alleen al om te laten zien hoe goed mijn mooie poepige oordje is.

EN IK HOU ZO VAN FEESTJES! wub1.gif
De verhalenverteller
Waar zovelen op gewacht hebben; de stembussen gaan dan eindelijk open!

Op Maandag vier september sluiten de stembussen weer en worden alle stemmen geteld. Vrijdag acht september zullen de Oscars worden uitgereikt. Meer details hierover worden 4 september bekend gemaakt.

Stem allemaal alsjeblieft maar één keer. Of dit gebeurd met een kloon, of met een bestaande user maakt niet uit. Kies één van je accounts om mee te stemmen, niet met meer.

En nu...

Stemmen!!!

Olympias
Ik heb gestemd smile_new.gif

En uiteraard niet op mezelf, zo cool ben ik dan ook nog wel kasper.gif

Asschen Sukar
Gelijk even gestemd smile_new.gif
Kris
Gestemd. kasper.gif
Lord Dreamer
gestemd biggrin.gif
Poco
Ook gestemd en natuurlijk ook niet op mezelf. Kheb ooit met gemeenteverkiezingen meegedaan, toen heb ik ook niet op mezelf gestemd. Mijn broer wel (ik had echter wel machtiging van mn broer gekregen om voor hem te stemmen. Maar IK heb niet op mezelf gestemd!!! Whaha)
Sitethief
*Stemt*
Amethist
*Gestemd
ManoWar
Ook gestemd smile_new.gif Nog steeds vals, maar beter wordt het niet wink.gif
Bar the Grey
Gestemd, ook namens mijn goede vriend max, aangzien die overdag niet aanwezig kan zijn.
Aurora
Op een duistere avond komt een van de eilandheksjes stiekem tevoorschijn. (Je weet wel, hooggehakt, korte rok, en een paar leuke kousen... Aurora dus)

Als iedereen aan het slapen is spiekt ze stiekem in de stembus... whistling.gif
Poco
Poco zag een lekker ding bij de stembus staan en was nieuwsgierig wie het was. Nadat hij een foto had gemaakt van onder haar rokje zag hij dat het Aurora was. Ze wilde de stemmen beinvloeden.
Snel forceerde hij haar in een kist en sloot die af met anti-heksen-ontsnap-tape en gooide de kist zo de ruimte in.
- opgeruimd staat netjes -
Aurora
HEEEY! Wie heeft het licht uitgedaan?

Maar ik weet wie er gaat winnen muawhahaha devil.gif
Lord Dreamer
Zenuwachtig is, krat bier met popcorn heeft voor de rellen na afloop
joda
*honkbalknuppel alvast achter de hand houdt*
Aurora
*Knuppel van Joda in een wurgslang verandert... whistling.gif
joda
Hey wij zijn partners! mad.gif
joda
*komt met ruimteschip langsvliegen en pikt aurora op*

Zo en nu gaan we even onderhandellen over de prijs om je vrij te laten. whistling.gif
De verhalenverteller
De gordijnen op het podium waren nog gesloten. De zaal begon langzaam vol te lopen en het zou niet lang meer duren voordat de zaal helemaal vol zat. Nieuwe eilanders, oude eilanders, allen wilden even komen kijken bij de Oscars van dit jaar. Het geroezemoes in de zaal werd steeds luider en terwijl de klok de secondes wegtikte werden de zenuwen groter. Hoewel het nog een dag zou duren voordat de Oscars daadwerkelijk uitgereikt zouden worden zaten de mensen al rustig af te wachten. Niemand wilde de kans lopen dat ze ook maar één seconde zouden missen.

Op de eerste rij waren de genomineerden neergezet. Hoewel het leek alsof de genomineerden eilanders vriendelijk met elkaar zaten te praten werden er onderling valse blikken uitgewisseld. Iedereen wilde die felbegeerde oscars hebben. Ze wilden ze zo graag hebben, dat ze zelfs voor de uitreiking al verdwenen waren!

Achter de schermen was de spanning te snijden. Niemand kon de Oscars vinden. De beveiliging die X-zibit had aangebracht had kennelijk toch niet geholpen. Chris liep heen en weer te ijsberen en maakte zich grote zorgen. Zonder Oscars kon het hele feest niet doorgaan! Het was zijn verantwoordelijkheid geweest om alles te regelen, en nu scheen alles toch nog in het water te vallen! Dat konden ze niet hebben. Mensen reden heen en weer om de Oscars te zoeken, maar Chris wist al dat de Oscars gestolen waren, het kon niet anders. Het was tijd om de dader op te speuren en deze te beboeten!

Chris bedacht zijn ingenieuze plan. Als hij dan toch bezig was om Oscars uit te reiken, dan zou hij ook een Oscar uitreiken voor degene die de dader kon opsporen. Voorzichtig liep hij naar het podium. Door de donkere nacht lopend keek hij naar de lucht waar hij de maan zag. Het was gisteren volle maan geweest, een mooie stralende maan, maar nu leek hij maar erg somber te schijnen. Dapper pakte hij de gegevens die hij opgeschreven had en ging hij op het podium staan. Hij gaf één van de technici de opdracht op de lampen aan te doen en het gordijn open te maken. Fel licht scheen in zijn gezicht en hij kon de mensen in de zaal niet eens zien zitten. Hij liep naar de microfoon toe en was ditmaal niet in staat om grapjes te maken.

“Goedenavond dames en heren. Helaas moet ik u allen iets heel ergs mededelen! Als wij de Oscars niet voor morgenavond 6 uur kunnen vinden, dan zullen we geen uitreiking hebben. De Oscars zijn namelijk gestolen.”

Er ging een zucht van verbazing door de zaal.

“We hebben wel een paar goede tips, verdachten en weetjes die ons zouden kunnen helpen de dader te vinden. Die wil ik nu aan u gaan voorleggen, opdat u ons kan helpen om de schuldige aan te wijzen. Degene die dit raadsel op kan lossen en de dader aan kan wijzen, zal van ons een SpeurneuzenOscar krijgen. Wilt u wel graag uw uitleg geven bij het vinden van de dader?

Dit zijn de feiten, verdachten en weetjes die wij te weten zijn gekomen.
  • Gisternacht om drie over half drie zijn de Oscars verdwenen uit ons midden.
  • Op het plaats delict hebben wij een persoon gezien in een lange zwarte cape die zich zo snel als de nacht bewoog.
  • Het geslacht van deze persoon was daardoor niet achterhaalbaar.
  • De kleding onder de cape van de persoon was glimmend, wellicht als juwelen, een harnas of andere opsmuk.
  • Op de grond bij het plaats delict werd een druppel kleverige substantie gevonden. Bloed? IJs? Iets anders?
  • Ook hebben we een briefje gevonden met de tekst: “Waarom dit jaar niet?!”
  • Het briefje rook verdacht veel naar massageolie, en wij hebben latexatomen gevonden na uitgebreid onderzoek.

De verdachten die wij hebben gescreend zijn de volgenden:

Aurora.
Onze eilandheks is al tijden uit op de Oscars. Ze reageerde het meest enthousiast op de Oscars. Ze heeft in het openbaar meerdere keren overlegd over hoe ze de Oscars zou willen verkrijgen. Zou ze haar toverkunsten hebben gebruikt?

Ilantir.
The knight in shining armour is erg patriottisch . Wellicht wil hij daarom de Oscars voor zichzelf hebben. Zouden ze mooi bij zijn Eilandvlag staan wanneer hij het Eilandvolkslied ten gehore brengt?

Max Schreck.
Nu alle maagden weer weggejaagd zijn wil onze Max misschien opnieuw iets veroveren? Iets veroveren zoals de Eiland Oscars? Zouden daar weer maagden op afkomen?

Gert Jan en Pascal.
Feit is dat de twee koters alles voor ijs doen. Hebben ze de Oscars gestolen om losgeld te vragen en daar al het ijs op de wereld voor te kopen? Hebben zij hun krachten gebundeld door op elkaar te klimmen en de Oscars te pakken, for the sake of all the ice!

Joda.
Ook deze eilander is gehoord terwijl hij samen met Aurora in overleg was hoe hij de Oscars zou bemachtigen. Gezien Joda nergens echt is genomineerd heeft hij misschien uit jaloezie de Oscars hebben gestolen?

Of was het toch iemand anders? Wie me kan helpen met de oplossing zal rijkelijk beloond worden!”
Aurora
Tja uhm... Ik heb een Alibi blush1.gif
Eerst was ik even gezellig thee wezen drinken bij Joda,
toen bij Ilantir langs, hij heeft me een onwijs lekkere massage gegeven.

Toen is de zon onder gegaan en heb ik nog even gebabbeld met Maxje...

Dus ik ben de hele avond bezig geweest... unsure.gif Toch?
Ilantir
Doet een poging, want IK was het niet.

Het was MAX SCHRECK, om de volgende redenen:

* Gisternacht om drie over half drie zijn de Oscars verdwenen uit ons midden.

Deze vampier komt alleen naar het oppervlak als elke andere eilander slaapt.

* Op het plaats delict hebben wij een persoon gezien in een lange zwarte cape die zich zo snel als de nacht bewoog.

Precies wat een graaf heeft. Een lange zwarte cape.

* Het geslacht van deze persoon was daardoor niet achterhaalbaar.

Dat is bij een ondode zowieso moeilijk.

* De kleding onder de cape van de persoon was glimmend, wellicht als juwelen, een harnas of andere opsmuk.

Het was gewoon een satijnen, zwarte cape omdat Max nogal een gevoelig huidje heeft.

* Op de grond bij het plaats delict werd een druppel kleverige substantie gevonden. Bloed? IJs? Iets anders?

Natuurlijk bloed! Max had daarvoor net een sappige maagd gepakt.

* Ook hebben we een briefje gevonden met de tekst: “Waarom dit jaar niet?!”

Het is al een uitgemaakte zaak dat Aurora's de oscar's wint in zijn catergorie, dus wilt hij ze niet afgeven.

* Het briefje rook verdacht veel naar massageolie, en wij hebben latexatomen gevonden na uitgebreid onderzoek.

Hij had even van te voren ook een hapje van Babs gepakt.

Waarom is het de rest niet:

- Joda is te lui om snachts op te staan
- Ik was bij Aurora
- Faat paste op bij Gert-jan en Pascal, dus konden ze niet uit hun bedjes kruipen
Aurora
Geef mijn oscar terug MAX! nee.gif
*tanden van max wegtovert... bun3xg.png

Pas als je eerlijk antwoord geeft krijg je ze terug!
joda
QUOTE(Aurora @ 8-09-2006, 18:05 ) *

Eerst was ik even gezellig thee wezen drinken bij Joda,

Dus zo heet het tegenwoordig. blush1.gif

joda
QUOTE(Ilantir @ 10-09-2006, 21:45 ) *

- Joda is te lui om snachts op te staan

Mij reputatie snelt weer eens voor me uit zie ik. smile_new.gif
Aurora
QUOTE(joda @ 11-09-2006, 22:20 ) *

Dus zo heet het tegenwoordig. blush1.gif

whistling.gif zullen we morgen nog even thee drinken?
joda
Ja maar ilantir, je kunt nu wel zeggen dat je bij aurora was.....maar kun je dat ergens mee bewijzen?? Misschien zit je jezelf hier nu wel eruit te praten om niet verdacht te lijken......
joda
QUOTE(Aurora @ 11-09-2006, 22:24 ) *

whistling.gif zullen we morgen nog even thee drinken?

Achter de grote eik in het bos om 19:00 oke?
Max Schreck
..... shutup.gif whistling.gif devil.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.