Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Grappige filmpjes
Het Eiland > Het Eiland > EilandLounge
Asschen Sukar
Op youtube een leuk filmpje tegen gekomen?

Laat ons meedelen in je vreugde wink.gif

Asschen Sukar
Oh, hij heeft er trouwens nog meer zie ik nu tongue.gif

Olympias
Lachen die filmpjes van jou Thistje huh.gif

Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.
Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren.......
Ilantir
http://www.youtube.com/watch?v=fPDl2g8Upvk
Amethist
Valt wel mee hoor Faat. kasper.gif

Heb anders ook wel de link zonder de leeftijdtoestemming??
Olympias
QUOTE(Amethist @ 24-06-2009, 09:05 ) *

Valt wel mee hoor Faat. kasper.gif

Ik heb ze niet gezien joh biggrin.gif

Ben altijd beetje snel aan het surfen 's ochtends, heb geen tijd en zin om registraties of andere info in te vullen als
ik even snel een filmpje wil zien. Dus als het ook zonder dat obstakel kan heel graag. En dan geef ik ook nog de
voorkeur aan een linkje zoals Assie en Ily dat doen. Kan ik in één oogopslag zien of ik er eigenlijk wel op wil klikken.

Na één behaarde turnster bijvoorbeeld heb ik dat namelijk wel weer gehad, maar ik ben dan ook een beetje moeilijk
en vind veel filmpjes niet leuk kasper.gif
Amethist
QUOTE(Olympias @ 6-07-2009, 07:10 ) *

Ik heb ze niet gezien joh biggrin.gif

Ben altijd beetje snel aan het surfen 's ochtends, heb geen tijd en zin om registraties of andere info in te vullen als
ik even snel een filmpje wil zien. Dus als het ook zonder dat obstakel kan heel graag. En dan geef ik ook nog de
voorkeur aan een linkje zoals Assie en Ily dat doen. Kan ik in één oogopslag zien of ik er eigenlijk wel op wil klikken.

Na één behaarde turnster bijvoorbeeld heb ik dat namelijk wel weer gehad, maar ik ben dan ook een beetje moeilijk
en vind veel filmpjes niet leuk kasper.gif

Zal ze even zonder obstakel opzoeken, sorry voor de vertraging wink.gif

Hoop dat deze het wel gewoon doen zonder toestemming te vragen:

You Tube Sweden got Talent

Magic trick
Asschen Sukar
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.