Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Je Nieuwste Aanschaf?
Het Eiland > 'Het Vaste Land' > Media Circus
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5
Abbadon
vrijdag gekocht:

Aretha Franklin - Greatest hits (2cd)
Nina Simone - Greatest hits (2cd)

ouwe soul is helemaal okee B)
Jan Jaap
Gedownload wat nummers van Iron Maiden ,ik had zo mooie site waar allbums van Rock-metal bands opstond en ook de tekst.

een Lyrisc site dus tongue.gif alleen kan ik hem niet meer vinden sad.gif
en nu moet ik steeds weer gaan zoeken naar een site waar toevallig dat album van een bepaalde band staat <_<
Olympias
Album van de Black Eyed Peas gisteren gedownloaad, redelijk oké.

Ik koop pas een CD als ik echt zeker weet dat ik hem te gek vindt. Zo heb ik nog maar net 2 weekjes de "echte"
CD van Radiohead - OK Computer.

Had de gedownloade versie al beetje krakerig gedraaid. Ja, dat is dus niet alleen met LP's het geval ook CD's gaan
uiteindelijk kraken. Heb het met officieel gekochte CD's nooit meegemaakt, maar wel met gebrandde.

We blijven de mooie ouderwetse uitdrukking, "ik heb hem helemaal grijs gedraaid" dan ook gewoon gebruiken biggrin.gif
Asschen Sukar
op aanraden van iemand anders net het album van Nickelback van irc afgehaald. Nu eens kijken of het wat is.
joda
Gekocht:
The eminem show.
Ok computer
Bitte ein beat 9 (kan ook 8 zijn)
Rammstein - mutter

Gedownload:
Cradle of filth
Iron maiden
Guns n roses
en een metal-verzamel cd waar ik even de naam van kwijt ben.
ManoWar
Heb sinds een week ofzo de nieuwe cd van Evergrey binnen, blijkt dat er nog niet eens een datum vast is gesteld voor de release van die cd :fl
Ook maar gelijk Renegade van Hammerfall meegenomen, zeer lekker cd'tje met wat rustigere power/heavy metal smile_new.gif

toch een geweldig land hoor, waar films en muziek gewoon gedownload mag worden laugh.gif
joda
QUOTE(ManoWar @ zo 18 april 2004, 22:10)
Heb sinds een week ofzo de nieuwe cd van Evergrey binnen, blijkt dat er nog niet eens een datum vast is gesteld voor de release van die cd :fl

Is bij jou ook al die gamelle vrachtauto langsgekomen? :fl
ManoWar
QUOTE(joda @ zo 18 april 2004, 22:19)
Is bij jou ook al die gamelle vrachtauto langsgekomen?  :fl

ja die komt hier regelmatig langsrijden :fl Iemand de nieuwe van Finntroll hebben? In Flames? Metallica? Hammerfall? shutup.gif laugh.gif
Asschen Sukar
QUOTE(ManoWar @ zo 18 april 2004, 22:30)
Metallica?

zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif zwaai.gif
Abbadon
zeg, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit forum een centrum wordt voor de illegale uitruil van muziek rolleyes.gif :fl tongue.gif
Jan Jaap
QUOTE(Asschen Sukar @ zo 18 april 2004, 23:11)
zwaai.gif zwaai.gif

ook meezwaait zwaai.gif zwaai.gif
Jan Jaap
QUOTE(Abbadon @ zo 18 april 2004, 23:16)
zeg, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit forum een centrum wordt voor de illegale uitruil van muziek  rolleyes.gif   :fl  tongue.gif

nee hoor Mod rolleyes.gif
Ilantir
Mijn laatste is toch al 2 maanden geleden, Sepultura-Arise, een van hun betere.
Sitethief
Leuk cd'tje van de Radio's smile_new.gif
Shicomm
Nieuwe album van Tiësto gescoord ; Just be ( komt 17 mei uit... :fl )

Werkelijk waaaaaanzinnig! smile_new.gif
Liefhebbers van het genre mogen deze echt niet skippen!
joda
QUOTE(shicomm-ninja @ di 20 april 2004, 10:31)
Nieuwe album van Tiësto gescoord ; Just be ( komt 17 mei uit...  :fl )

*alvast bestelling plaatst*
Ilantir
QUOTE(shicomm-ninja @ di 20 april 2004, 10:31)
Nieuwe album van Tiësto gescoord ; Just be ( komt 17 mei uit...  :fl )

Ik zeg maar niks shutup.gif
Olympias
QUOTE(ManoWar @ zo 18 april 2004, 22:10)
Ook maar gelijk Renegade van Hammerfall meegenomen, zeer lekker cd'tje met wat rustigere power/heavy metal smile_new.gif

toch een geweldig land hoor, waar films en muziek gewoon gedownload mag worden laugh.gif

Is dat zo? Volgens mij mag het ook in Nederland niet hoor B)
Olympias
QUOTE(Ilantir @ di 20 april 2004, 13:47)
Ik zeg maar niks shutup.gif

Zelfs ik hou mijn mond over Tiësto shutup.gif

*bibber* *ril* *puke*

biggrin.gif
Abbadon
net binnen met de post:

Nick Drake - Bryter Later love.gif
Guns 'n Roses - Use your Illusion I 8-)
Shicomm
Sinds gisteravond binnen ; de nieuwe dubbelaar van Dj. Dana
Damn , het is knallen en beuken met stijl! biggrin.gif

Ben tevens erg benieuwd naar het nieuwe album van Rank 1 wat binnenkort gaat uitkomen smile_new.gif
joda
QUOTE(shicomm-ninja @ wo 21 april 2004, 16:41)
Sinds gisteravond binnen ; de nieuwe dubbelaar van Dj. Dana  
Damn , het is knallen en beuken met stijl! biggrin.gif

Titel van album?
ManoWar
QUOTE(Olympias @ wo 21 april 2004, 09:10)
Is dat zo? Volgens mij mag het ook in Nederland niet hoor  B)

jawel hoor smile_new.gif Nederland heeft daar nog geen concrete wetten over en hier geldt 'Onschuldig tot schuld is bewezen', maar dat gaat zo moeilijk zonder wetgeving laugh.gif Heeft nog een heel artikel over in de Computer Idee gestaan. Geldt overigens alleen voor muziek en films die al uitgegeven zijn gellof ik, software is uit den boze shutup.gif
Ilantir
QUOTE(ManoWar @ wo 21 april 2004, 19:34)
jawel hoor smile_new.gif Nederland heeft daar nog geen concrete wetten over en hier geldt 'Onschuldig tot schuld is bewezen', maar dat gaat zo moeilijk zonder wetgeving laugh.gif Heeft nog een heel artikel over in de Computer Idee gestaan. Geldt overigens alleen voor muziek en films die al uitgegeven zijn gellof ik, software is uit den boze shutup.gif

Aha, dus jij bent nog te pakken devil.gif
joda

Je mag downloaden wat je wilt, alleen de illegale waar verkopen of uploaden/verspreiden mag niet.
Ilantir
QUOTE(joda @ wo 21 april 2004, 22:49)
Je mag downloaden wat je wilt, alleen de illegale waar verkopen of uploaden/verspreiden mag niet.

Maar als niemand mag uploaden, hoe kom er dan nog aan?
De paradox...
Olympias
QUOTE(Abbadon @ wo 21 april 2004, 14:05)
net binnen met de post:

Nick Drake - Bryter Later  love.gif
Guns 'n Roses - Use your Illusion I   8-)

Ha jij kent good old "vrolijke" Nick Drake ook? smile_new.gif

Hanging on a star is één van mijn oude favorites heartbeat.gif
Olympias

Dus we zijn gewoon legaal bezig? blink.gif

Nooit geweten, gelukkig download ik nooit software dus ik ben weer de braafste van het zootje hier smile_new.gif
Abbadon
QUOTE(Olympias @ do 22 april 2004, 16:49)
Ha jij kent good old "vrolijke" Nick Drake ook? smile_new.gif

Hanging on a star is één van mijn oude favorites  heartbeat.gif

Als je een beetje van het singer/songwriter-genre houdt kom je uiteindelijk toch bij Nick drake terecht B)
Shicomm
Het introotje van de tmf awards is vrij bekend maar dat is dus ook een nummer .
Het heet everything goes en is van ferry korsten , erg goed! smile_new.gif
Ilantir
Ik ga toch binnenkort maar een Reign in Blood van Slayer halen.
Was een van de beste metalalbums in de jaren '80 en ik heb hem niet. mad.gif
ManoWar
jawel, het onmogelijke is geschiedt: ik heb cd's gekocht! 2 nog wel ohmy.gif wink.gif

Rage Agaist the Machine - self titled en
Machine Head - Hellalive

reden voor koop: 2 voor 15 euro, tel daarbij een platenbon van 10 euro en ik ben slechts 5 euro kwijt smile_new.gif
Ilantir
QUOTE(ManoWar @ do 29 april 2004, 15:32)
jawel, het onmogelijke is geschiedt: ik heb cd's gekocht! 2 nog wel ohmy.gif  wink.gif

Rage Agaist the Machine - self titled en
Machine Head - Hellalive

reden voor koop: 2 voor 15 euro, tel daarbij een platenbon van 10 euro en ik ben slechts 5 euro kwijt smile_new.gif

Je begint het te leren tongue.gif
ManoWar
dat dacht jij, oude metallica of iron maiden cd's bijvoorbeeld: nog zo'n 20 euro ohmy.gif Manowar - Warriors of the world united, 24 euro! ben je toch niet helemaal lekker als je die koopt?
Jan Jaap
QUOTE(ManoWar @ vr 30 april 2004, 16:53)
dat dacht jij, oude metallica of iron maiden cd's bijvoorbeeld: nog zo'n 20 euro ohmy.gif  Manowar - Warriors of the world united, 24 euro! ben je toch niet helemaal lekker als je die koopt?

lekker duur zeg ohmy.gif

die zag ik vandaag nog voor een paar cent op een kraampje liggen tongue.gif
Ilantir
QUOTE(ManoWar @ vr 30 april 2004, 16:53)
dat dacht jij, oude metallica of iron maiden cd's bijvoorbeeld: nog zo'n 20 euro ohmy.gif  Manowar - Warriors of the world united, 24 euro! ben je toch niet helemaal lekker als je die koopt?

Juist, je zoek gewoon niet goed tongue.gif
Asschen Sukar
Inmiddels bijna klaar met .... kopen.

Guns 'n Roses live in Tokyo. The your illusions tour.

Zitten erg gave drum solo's in aanbidden.gif
Shicomm
Gisteravond gescoord ; rammstein - herzeleid

Lekker beukalbum weer met de typische rammstein sound , prima! smile_new.gif
Shicomm
Momenteel in de slurp ; de OST van armageddon , ik scoorde al eerder een losse track hiervan en ben erg benieuwd naar de rest smile_new.gif
Lord Dreamer
gen totale Cd's maar meer losse nummers zowel top 40 als oldies
Shicomm
Een missertje ; ik bleek de "gewone" soundtrack te hebben gescoord met o.a. aerosmith erop... wink.gif
Inmiddels nu wel de dubbele instrumentale in de slurp smile_new.gif
joda
Het onmogelijke is gebeurd....ik heb een cd gekocht. (ja, in de winkel.)

Kiss - Double platinum
Harder mach 7 - Dj Gizmo.

Samen voor 10 euro.
ManoWar
gratis cd bij aankoop van een HammerFall posterflag: New Found Power
5 nummers + van clips van opkomend talen op heavy/powermetal-gebied. Klinkt wel leuk, voor een gratis plaatje wink.gif
Ilantir
QUOTE(ManoWar @ do 6 mei 2004, 16:31)
gratis cd bij aankoop van een HammerFall posterflag: New Found Power
5 nummers + van  clips van opkomend talen op heavy/powermetal-gebied. Klinkt wel leuk, voor een gratis plaatje wink.gif

Waar? Klinkt goed.
ManoWar
QUOTE(Ilantir @ do 6 mei 2004, 17:19)
Waar? Klinkt goed.

The Rock in Roermond, daar hadden we de kaartje voor Rock am Ring gehaald smile_new.gif maaaarrrr.. het was de laatste cd tongue.gif
trouwens, vlag kostte 7,95, daar kan de large volgens mij niet tegenop laugh.gif
Ilantir
QUOTE(ManoWar @ vr 7 mei 2004, 13:35)
The Rock in Roermond, daar hadden we de kaartje voor Rock am Ring gehaald smile_new.gif maaaarrrr.. het was de laatste cd tongue.gif
trouwens, vlag kostte 7,95, daar kan de large volgens mij niet tegenop laugh.gif

Bastard laugh.gif
Asschen Sukar
The prodigy - The Fat of The land

Heerlijke Freaky shit. Lekkere beat eronder. Assie is weer tevreden ( en de buurt wat minder, gok ik 8-) )
Abbadon
net aangeschaft:

Keane - Hopes and Fears

Diana Krall - The girl in the other room
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ di 18 mei 2004, 18:42)
The prodigy - The Fat of The land

Heerlijke Freaky shit. Lekkere beat eronder. Assie is weer tevreden ( en de buurt wat minder, gok ik  8-) )

De beste cd die ik heb.
Shicomm
Bijna klaar met slurpen ; ID&T presents Rank 1 , erg benieuwd of het inderdaad zo'n lekker album is als ik vermoed!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.