QUOTE(Jan Jaap @ zo 29 augustus 2004, 16:16)
de miljoenste Megalodon/haaien film

volgens mij heb ik het boek hierover wel gelezen of dat kon ook over een andere Megalodonhaai gaan
Is volgens mij een ander verhaal. Zal het eens aan Raif vragen, die heeft het boek gelezen. Hebben het thuis staan, maar ben er geloof ik ooit in begonnen, maar nooit uitgelezen
Gistermiddag Cold Creek Manor gezien.
Het verhaal: Een echtpaar en hun zoon en dochter verhuizen van de stad naar het platteland. Daar ontdekken ze dat hun droomhuis, een grote boerderij, meer een soort nachtmerrie is. Dit omdat de vorige bewoner uit de gevangenis wordt vrijgelaten en zijn huis terugwil.
Met: Dennis Quaid, Sharon Stone en Stephen Dorff.
Het verhaal komt erg traag op gang, maar dan zit er een leuk verhaal in en wordt het zelfs beetje spannend. Op bepaalde stukken erg voorspelbaar en dat maakt het verhaal gelijk een stuk minder.
Gisteravond een romantische komedie gezien.
Het verhaal: Alex is een schrijver met een writer's block en bovendien torenhoge gokschulden. Om zijn schuld af te kunnen betalen zal hij zijn boek in 30 dagen af moeten krijgen, anders is hij de prooi van de schuldeiser. Hij huurt stenografe Emma in om hem te helpen. Wanneer hij haar zijn verhaal dicteert, oppert Emma telkens een andere draai aan iedere verhaallijn. Haar intrigerende ideeën stimuleren Alex en zijn boek.
Met: Kate Hudson, Luke Wilson en Sophie Marceau.
Zit een leuk verhaal in, leuke film om naar te kijken, zonder te veel na te denken. Wel erg voorspelbaar.