Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Welke film heb je vandaag (pas) gezien? Deel 2
Het Eiland > 'Het Vaste Land' > Media Circus
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
joda
Deel 1

en hier verder.
Jan Jaap
vanavond gezien Who am I? met Jackie Chan, leuke film vooral omdat hij voor een deel in Roterdam afspeeld.
krijgt van mij een 7,5
ManoWar
I, Robot

Eigenlijk een cliche-film waarin een agent, net weer aan het werk na een tijd van depressie, iets door denkt te hebben. Niemand geloofd hem, iedereen lacht hem uit. Tot het werkelijkheid blijkt te zijn. De hel breekt los wanneer blijkt dat de altijd even trouwe en goedgezinde robots beinvloed worden door een groot mainframe, VIKI, die er dankzij haar goede artificial intelligence een eigen kijk op het beschermen van de mensen op na heeft gehouden.

Goede film wel, Will Smith is gewoon grappig af en toe smile_new.gif

Aanrader, een 8

Face of Terror

Goede film wel, redelijk veel actie. De schrijver probeerde de film een diep en complex verhaal mee te geven, helaas is dat maar half gelukt. Desalniettemin sta je zo nu en dan voor leuke verassingen, maar je weet het eigenlijk vanaf het begin aan wel.

Een 7 smile_new.gif
AirRaid
around the world in 80 days

vermakelijke film van jacky chan die goed past in het rijtje van rush hour 1+2, shanghai noon en shanghai knights

de kleine rolletjes van arnold schwarzenegger, john cleese en de gebroeders owen en luke wilson zijn leuk
joda
Empire strikes back.
Shicomm
Gisteren I, robot gezien .
Ik was erg enthousiast geworden door de gave teasers en goeie respons van anderen over deze film.
Op zich is de film ook zeker niet slecht maar ik had de hele tijd het idee dat men niet het onderste uit de kan heeft gehaald.
Echt spannend word de film ook niet echt naar mijn mening.
Conclusie: Goed, maar er had meer in gezeten! Een 7
AirRaid
Garfield.
joda
Black knight.

-edit- en lethal weapon 2.
Shicomm
Ineens een bond filmpje uit de map getrokken ; Goldeneye
Gewoon een goeie film met sterke rollen , Famke Janssen zet een waanzinnig goeie rol neer!
Dikke 8 voor deze film smile_new.gif
AirRaid
Shanghai Noon
Shanghai Knights

2 films met goeide humor en actie.
en geweldig hoe ze af en toe een loopje nemen met de geschiedenis.
Jan Jaap
gisteren gezien : The Day after tomorrow

het was wel een leuke film maar vond het toch een beetje zwakjes op sommige punten.
krijgt van een 8
Shicomm
Weer een bondfilmpje gisteravond ; Licence to kill
Timothy Dalton was dan net zoals Pierce Bosnan dan een heel ander soort bond maar daarom zeker niet minder goed!
Prima film! Een 7,5 voor deze smile_new.gif
AirRaid
The Running Man

krijgt van mij een 7

Aardige film van Arnie, maar ik heb toch betere van hem gezien. Wel tof dat het bekende zinnetje van hem "I'll be back"er ook in zit.
Jan Jaap
in welke films zegt die dat zinnetje allemaal biggrin.gif

The Running Man (als hij weggeschoten word om aan de show mee te doen)
Commando (als hij onder bedreiging op het vliegtuig word gezet )
The Terminator (weet niet zo precies waar tongue.gif )

weet iemand er nog meer ?

oja The Running Man krijgt van mij een 7,5 vond hem idd wel goed maar niet de beste nee
AirRaid
QUOTE(Jan Jaap @ vr 20 augustus 2004, 10:48)
in welke films zegt die dat zinnetje allemaal biggrin.gif

The Running Man (als hij weggeschoten word om aan de show mee te doen)
Commando    (als hij onder bedreiging op het vliegtuig word gezet )
The Terminator (weet niet zo precies waar tongue.gif )

bij Terminator is dat toch in dat winkeltje
Jan Jaap
Deel 1 ( als hij het politie bureau niet binnn komt en daar wil hij naar binnen, . dan zegt hij "I'll be back" En vervolgens ramt hij meteen auto het bureau binnen)

deel 2 ( "I'll be back" als ze bij Cyberdyne zijn en de brand-blus installatie afgegaan is.)

net even opgezocht wink.gif maar eigelijk is dit topic daar niet voor bedoelt tongue.gif
hawaii
Bad Boys 2 gekeken .. was leuk biggrin.gif
joda
Lord of the rings marathon. 1 en 2 de lange versie`s.
Kris
Gothika...

geen film voor mij
joda
Lethal weapon 3
joda
The texas chainsaw massacre.

Hij is enger als the ring.
AirRaid
BLADE 8-)
Jan Jaap
Gisteren en vandaag gezien

Kill bill 2

ik vond hem minder dan deel 1 dus inplaats van een 9 krijgt hij een 8,9 wink.gif

Haunted mansion

leuke film met Eddie Murphy krijgt van mij een 7,5

Double team

wel aardige film met Jean-Claude van Damme krijgt van mij een 7

Blade

leuke film krijgt van mij een 8
Ilantir
Chronicles of Riddick.

Een beetje zware(kwa stemming) film, die toch wel goed te pruimen is voor fans van bijvoorbeeld Starship Troopers. De gevechten zijn spectaculair en grafisch zeer mooi in beeld gebracht.

Algemeen 7(Maar voor de fans een 8)
Jan Jaap
gisteravond gezien en vanmorgen

The texas chainsaw massacre.

op zich een goede film krijgt van mij een 8

Gothika

sommige stukjes waren echt eng, goed verhaal hoewel ik wel aardig snel door had wat er ongeveer aan de hand was enzo.
maar goed genoeg voor een 8
Amethist
Net Gothika gezien, ben het hier wel met JJ eens. Goed verhaal. Zitten wat spannende stukken in, maar ook aardig voorspelbaar.
joda
Gisteravond gezien in de bioscoop:

user posted image

Plot:
Set in a future Earth (2035 A.D.) where robots are common assistants and workers for their human owners, this is the story of "robotophobic" Chicago Police Detective John Spooner's (Smith) investigation into the murder of Dr. Alfred Lanning (James Cromwell), who works at U.S. Robotics, in which a robot, Sonny (Tudyk), appears to be implicated, even though that would mean the robot had violated the Three Laws of Robotics, which is apparently impossible.

Mening:
Gaat dat zien! Goed verhaal en veel spectakel.
ManoWar
Jaja, ook ik heb Gothika gezien, ben het helemaal met JJ en Thistje eens smile_new.gif

Daarnaast nog Garfield gezien, best grappige film, geweldige gelaatsuitdrukkingen van de kat af en toe biggrin.gif Aanrader voor vrolijke mensen.
AirRaid
Bill & Ted's excellent adventure

Vind dit gewoon een gave film, zo vaak gezien maar hij blijft gewoon goed krijgt van mij ook een dikke 10

party on dude duimhoog.gif
Amethist
Gisteravond nog shark hunter gezien.

Het verhaal: De Megalodon-haai is een prehistorische haai die bijna 20 meter lang is en 20.000 kg weegt. Het is het meest dodelijke, meest effectieve roofdier dat ooit in onze oceanen leefde. Wetenschappers gingen er altijd van uit dat dit roofdier duizenden jaren geleden al was uitgestorven. Blijkbaar hadden ze het mis. Wanneer een wetenschappelijk station, dat zich onder water bevindt, geen teken van leven aan de bewoonde wereld geeft, gaat een team van onderzoekers onder leiding van Spencer Northcutt en Will Tchenko op onderzoek uit. Al snel maken ze kennis met de aanwezigheid van de haaiensoort die als uitgestorven werd omschreven en moeten ze deze uit het gebied rond het onderzoekstation verdrijven. Een monster van deze omvang is echter niet zo snel onder de indruk van een mens in een onderzeeboot...

Op zich een leuk verhaal, moet even op gang komen, maar dan is het een leuk verhaal, alleen met een (vind ik) wat afgeraffeld einde.
Jan Jaap
de miljoenste Megalodon/haaien film laugh.gif volgens mij heb ik het boek hierover wel gelezen of dat kon ook over een andere Megalodonhaai gaan tongue.gif
joda
Starsky and hutch (de nieuwe met ben stiller en owen wilson)
Amethist
QUOTE(Jan Jaap @ zo 29 augustus 2004, 16:16)
de miljoenste  Megalodon/haaien film  laugh.gif volgens mij heb ik het boek hierover wel gelezen of dat kon ook over een andere   Megalodonhaai gaan tongue.gif

Is volgens mij een ander verhaal. Zal het eens aan Raif vragen, die heeft het boek gelezen. Hebben het thuis staan, maar ben er geloof ik ooit in begonnen, maar nooit uitgelezen blush1.gif

Gistermiddag Cold Creek Manor gezien.

Het verhaal: Een echtpaar en hun zoon en dochter verhuizen van de stad naar het platteland. Daar ontdekken ze dat hun droomhuis, een grote boerderij, meer een soort nachtmerrie is. Dit omdat de vorige bewoner uit de gevangenis wordt vrijgelaten en zijn huis terugwil.

Met: Dennis Quaid, Sharon Stone en Stephen Dorff.

Het verhaal komt erg traag op gang, maar dan zit er een leuk verhaal in en wordt het zelfs beetje spannend. Op bepaalde stukken erg voorspelbaar en dat maakt het verhaal gelijk een stuk minder.

Gisteravond een romantische komedie gezien.

Het verhaal: Alex is een schrijver met een writer's block en bovendien torenhoge gokschulden. Om zijn schuld af te kunnen betalen zal hij zijn boek in 30 dagen af moeten krijgen, anders is hij de prooi van de schuldeiser. Hij huurt stenografe Emma in om hem te helpen. Wanneer hij haar zijn verhaal dicteert, oppert Emma telkens een andere draai aan iedere verhaallijn. Haar intrigerende ideeën stimuleren Alex en zijn boek.

Met: Kate Hudson, Luke Wilson en Sophie Marceau.

Zit een leuk verhaal in, leuke film om naar te kijken, zonder te veel na te denken. Wel erg voorspelbaar.
AirRaid
QUOTE(AirRaid @ zo 29 augustus 2004, 01:03)
Bill & Ted's excellent adventure

Vind dit gewoon een gave film, zo vaak gezien maar hij blijft gewoon goed krijgt van mij ook een dikke 10

party on dude duimhoog.gif

ik heb hem vroeger zelfs in het duits gezien en ja zelfs dan is ie nog leuk
joda
Driven
AirRaid
Scary Movie
Amethist
Dinsdagavond gezien: 'Calendar Girls' is gebaseerd op het ware verhaal van een groep vrouwen, die beroemdheden werden door goede doelen te steunen voor het kankerfonds.

Woensdag gezien: Brother bear en along came polly.

Leuke films.
ManoWar
Net gezien (leve de studievereniging met een beamer biggrin.gif ):

White Chicks en Chronicles of Riddick

Eerste is vooral flauw, maar wel grappig smile_new.gif
Tweede vond ik niet zo heel veel aan, op de een of andere manier kan ik films met Diesel nooit echt serieus nemen..
joda
Paycheck.

Hele goede film.
Genre: actie/thriller.
AirRaid
Bruce Almighty duimhoog.gif
ManoWar
Young Ivanhoe,

Wel een leuke film, niet echt veel speciaals maar gewoon leuk smile_new.gif
Alleen snap ik niet wat Excalibur in die film doet unsure.gif
Asschen Sukar
The Terminal

aanbidden.gif Geweldige film aanbidden.gif , Tom Hanks op z'n best.
Abbadon
gisteren Runaway Jury gezien, naar een boek van John Grisham...uitstekende film duimhoog.gif
ManoWar
Army of Darkness een paar dagen geleden, maar ik weet nou al niet meer waar die over gaat unsure.gif
Shicomm
Vers geslurpt en vrij snel gekeken ; The running man .
Oud filmpje met Arnie S. erin.
Best goeie actie voor die tijd wink.gif
Asschen Sukar
Shrek 2

Meer van hetzelfde, maar erg vermakelijk laugh.gif
joda
The day after tomorrow.

Leuke film. Alleen nogal een anti-climax.
joda
jurassic park
Shicomm
Gisteravond disc 1 van chronicle of riddick gezien , snapte er helemaal geen hout van.
Ik begreep vandaag dat er nog een voorloper op deze film is , kennelijk moet je die dus eerst hebben gezien wil je het verhaal snappen <_<

Diesel vond ik niet echt sterk overkomen, wel leuk dat Judy Trench ( de nieuwe M. uit de james bond films ) er in zit maar ik kon echt niets van het verhaal maken.
Heb disc 2 lekker gelaten voor wat het was...
joda
QUOTE(Shicomm @ ma 13 september 2004, 16:22)
Gisteravond disc 1 van chronicle of riddick gezien , snapte er helemaal geen hout van.
Ik begreep vandaag dat er nog een voorloper op deze film is , kennelijk moet je die dus eerst hebben gezien wil je het verhaal snappen <_<

Diesel vond ik niet echt sterk overkomen, wel leuk dat Judy Trench ( de nieuwe M. uit de james bond films ) er in zit maar ik kon echt niets van het verhaal maken.
Heb disc 2 lekker gelaten voor wat het was...

Idd, je moet eerst pitch black zien om deze te snappen.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.