Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Game nieuws
Het Eiland > 'Het Vaste Land' > Games & Hardware
Pagina's: 1, 2, 3
joda
*trapt af*

The Sims 2 heeft de gold status bereikt. Dit betekent dat de game af is en klaar is om geperst te gaan worden.

Na een hele rits met updates voor het eerste deel van The Sims (één van de best verkochte PC games allertijden) is het nu tijd voor een echt vervolg in de vorm van een tweede deel.

The Sims 2 moet vooral meer van hetzelfde worden, maar dan vele malen beter. Er is een nieuwe 3D engine gebouwd en ook moeten The Sims beter reageren op andere Sims en hun omgeving.

De geplande release datum in Nederland is 17 september.
joda
De nieuwste demo, versie 1.1 van Rollercoaster Tycoon 3 is nu te downloaden. In deze versie zijn een paar bugs opgelost. Zo is het nu voor Athlon bezitters ook mogelijk om de demo te bekijken.
joda
Gamers wachten met smart op Half-Life 2. In Japan is Half-Life 2 wel op een hele aparte manier te spelen. De game komt daar namelijk uit in de arcadehallen.

PC-games zijn in Japan een stuk minder populair. Om Half-Life 2 daar aan de man te brengen heeft Valve een deal gesloten met Taito om de game naar de Japanse arcadehallen te brengen. De Japanse uitgever heeft een moederbord ontwikkeld, waarmee het zeer eenvoudig is om PC-games om te zetten naar de arcade.

Deze speciale arcadeversies zijn via een netwerk aan elkaar gekoppeld. Spelers zitten als het ware in een echte cockpit, waarbij de actie via een hoogwaardig scherm en Dolby 5.1 surround geluid getoond en gehoord wordt. Multiplayer en singleplayer is mogelijk. Spelers kunnen hun voortgang opslaan en op een willekeurige machine weer verder spelen.

Het is onduidelijk of deze arcadekasten ook buiten Japan zullen verschijnen
Bar the Grey
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

A dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:

* Adventure together with thousands of other players simultaneously.

* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.

* Join the Horde or the Alliance as one of 8 playable races.

* Select from 9 classes, including holy Paladins, shape-shifting Druids, powerful Warriors and Mages, demon-summoning Warlocks, and more.

* Encounter many familiar and new Warcraft characters and monsters.

* Learn the continuing story of Azeroth by completing a wide variety of challenging quests.

* Journey through an epic world filled with dungeons of different styles and depths.

* Explore 6 huge capital cities, which serve as major hubs for the races inhabiting them.

* Practice various professions to help locate reagents, make and enhance custom items, acquire wealth through trade with other players, and more.

* Purchase tickets for travel along a number of air routes flown by creatures such as Gryphons and Wyverns. For global transportation, travel by Boat or Goblin Zeppelin.

* Once a certain level has been achieved, players can choose to purchase permanent personal mounts, such as Dire Wolves and Horses.

* Establish a guild, purchase a custom guild tabard, and promote or demote recruits to different ranks within the guild.

* Locate and engage other players with easy-to-use features and tools, including chat channels, friends lists, and animated and audible character expressions.

* Customize the game’s interface via XML.

* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month.

For more info check the Blizzard site HERE
Asschen Sukar
1 heeeeeeel groot nadeel van dat spel:
Je kan alleen maar op servers uit je eigen regio. Dus als europees kan je niet op amerikaanse servers. En andersom ook niet. sad.gif
Bar the Grey
QUOTE(Asschen Sukar @ zo 14 november 2004, 14:32)
1 heeeeeeel groot nadeel van dat spel:
Je kan alleen maar op servers uit je eigen regio. Dus als europees kan je niet op amerikaanse servers. En andersom ook niet. sad.gif

daar is al zoveel kritiek op dat het voor 80% zeker is dat daar vanaf gestapt gaat worden. is ook niet gaaf, in amerika zijn ze al aan het spelen mad.gif
Asschen Sukar
QUOTE(Bar the Grey @ zo 14 november 2004, 14:35)
daar is al zoveel kritiek op dat het voor 80% zeker is dat daar vanaf gestapt gaat worden. is ook niet gaaf, in amerika zijn ze al aan het spelen  mad.gif

Dat zou een te grote last op de servers leggen, en de pings en lags zouden dan verkloot worden.
Ik hoop wel dat het eraf gaat, anders komt het zeker niet in mijn collectie.
Cariet
Kan iemand mij overtuigen hiervan, dat het een super aankoop en maandelijkse investering moet zijn ?

EVE Online volede ik me erg ongemakkelijk door elke maand 20 euro te belaten voor wat ik terug kreeg ... zal Warcraft beter zijn dan bv een persistent World van Neverwinter Nights? (gratis)
joda
Er komt een game van de film reservoir dogs. Ontwikkelaar is sci. (van de carmageddon reeks) En nu ik het er toch over heb, ook van carmageddon komt volgend jaar een nieuw deel uit.
joda
Virtueel eiland voor 26.500 dollar

Een 22-jarige Australiër heeft 26.500 dollar (zo'n 20.000 euro) betaald voor een eiland dat alleen in een computer role-playing game bestaat. Het gaat om Project Entropia waar bijna 200.000 mensen in meespelen.

In deze game, een zogenaamd MMORPG (Massive Multi-player Online Role-Playing Game), staat de nieuwe eilandbezitter bekend als Deathifier. In het spel zal hij z'n geld kunnen terugverdienen door het heffen van belasting op jagen en mijnbouw en het verkopen van stukken land. Zelf zou kunnen gaan "wonen" in een groot verlaten kasteel. Al met al wordt geschat dat het geld dat omgaat in MMORPGs tegewoordig gelijk is aan het BNP van een land als Namibië.

Of je neemt je hobby iets te serieus ofzo hey!
ManoWar
QUOTE(joda @ ma 6 december 2004, 15:48)
Er komt een game van de film reservoir dogs. Ontwikkelaar is sci. (van de carmageddon reeks) En nu ik het er toch over heb, ook van carmageddon komt volgend jaar een nieuw deel uit.

cheer.gif Ik vroeg me laatst al af of het echt gedaan zou zijn met die geweldadig goede race-games van SCI smile_new.gif
joda
QUOTE(ManoWar @ vr 17 december 2004, 19:41)
cheer.gif Ik vroeg me laatst al af of het echt gedaan zou zijn met die geweldadig goede race-games van SCI smile_new.gif

als het maar niet zoals wordt als tdr2000....Bagger met een hoofdletter B.
joda
Eerste twee echte screenshots van Quake IV

Een paar maanden geleden verschenen de eerste previews al in magazines, maar buiten de scans hiervan hebben we nog steeds geen echte screenshots gezien van Quake IV. Tot vandaag! Want GamesDomain heeft in haar vooruitblik op 2005 de twee eerste screenshots van Quake IV voor je klaar staan. Quake IV maakt gebruik van de Doom 3 engine en zal zowel een uitgebreide single- als multiplayermode bevatten. Daar waar Doom 3 meer horror was, mag je je in Quake IV aan een ware oorlog verwachten.

user posted image
user posted image
ManoWar
Deze beelden zien er strakker uit dan wat ik tot nu toe gezien heb in Doom 3, veelbelovend! smile_new.gif
joda
QUOTE(ManoWar @ zo 26 december 2004, 20:32)
Deze beelden zien er strakker uit dan wat ik tot nu toe gezien heb in Doom 3, veelbelovend! smile_new.gif

Ziet er zeker goed uit, alleen die zombie op het laatste plaatje ziet er erg plastic uit.
joda
Dat record met half life 2 he...nou dat is alweer verbroken

Werd er eerder deze maand nog gemeld dat iemand Half-Life 2 in slechts twee uur, 57 minuten en 35 seconden had uitgespeeld, nu is dat record alweer verbroken!

Een anonieme gamer heeft het spel uit weten te spelen binnen twee uur en veertien minuten. Het merkwaardigste aan dit record is dat het spel sneller is uitgespeeld dan dat het downloaden via Steam duurt.

Een bewijs van dit record is te downloaden via het BitTorrent netwerk en is 1.1 GB groot.
joda
Eerste details Age of Empires 3: Age of Discovery

In het Amerikaanse magazine PC Gamer is de eerste informatie te lezen over Age of Empires 3: Age of Discovery, de nieuwste RTS van Ensemble Studios die zeer binnenkort officieel aangekondigd zal worden. De subtitel geeft eigenlijk al enigszins weg waar het spel om zal draaien: de ontdekkinsreizen rond het jaar 1500. De ontdekking van het Amerikaanse contintent staat hierbij centraal. De singleplayercampaign gaat door tot het jaar 1850.

In multiplayer zal je acht verschillende naties onder je hoede kunnen nemen. Hieronder bevinden zich in ieder geval de Engelsen, Fransen en Spanjaarden. Of de Nederlanders ook van de partij zijn is nog niet bekend gemaakt, maar gezien de historie is de kans aanzienlijk.

Enkele scans van screenshots uit het magazine zijn bij fansite Planet Age of Mythology te bewonderen. Het spel zal net als Age of Mythology volledig in 3D zijn, al ziet het er een stuk indrukwekkender uit.
Shicomm
Een scoop over need for speed wink.gif

De werktitel van de nieuwe need for speed titel is waarschijnlijk uitgelekt.
Zoals nu bekend zal de game Need for speed: most wanted gaan heten.

De leak maakte melding van een release aan het einde van het jaar.

* Nu alvast startklaar staat! biggrin.gif

GTA san andreas komt in juli uit dus de race liefhebber heeft plenty lekkers om naar uit te kijken! smile_new.gif
joda
Naast de herstart van de tekenfilmserie Family Guy komt er ook een videogame in de Family Guy franchise. Het spel zal worden uitgegeven onder het nieuwe label van Take Two: 2K Games.

Het eerste Family Guy spel zal in 2006 worden uitgeven en het is nog niet aangekondigd voor welke platformen dit spel zal uitkomen. In het spel zal je de rol kunnen spelen van onder andere Stewie, Brian the Dog en Peter.

"[...]
"Take-Two has unparalleled experience in reaching what is the core Family Guy [demographic] and we are really excited to be collaborating with them on bringing the Griffins to the gaming community," said Peter Byrne of Fox Licensing and Merchandising.
[...]"

cheer.gif cheer.gif cheer.gif
joda
Klein beetje info over Half-Life 2 add-on beschikbaar

Half-Life 2 oogste eind vorig jaar haast alleen maar lovende kritieken. Het spel sleepte vervolgens ook een ongeëvenaard aantal aan Game of the Year awards binnen en kan met recht dé game van 2004 genoemd worden. Dat Valve nog flink wat centen uit het spel gaat slaan, komt dan ook niet geheel als een verrassing.

Tegenover de PC Gamer (UK) heeft men namelijk al een klein beetje informatie vrijgegeven betreffende aankomende add-on. Zo zal voormalig NPC Alyx in de nog zonder titel levende add-on als speelbaar karakter aanwezig zijn en brengt ze een nieuw wapen, de Alyx Gun (een combinatie van een pistool, SMG en sniper rifle), met zich mee. Ook de hond zal weer van de partij zijn, maar wel enkel als NPC. Wordt ongetwijfeld vervolgd..

user posted image

Bron: gamer.nl
joda
Ubisoft heeft vandaag aangekondigd dat het America's Army: Rise of A Soldier aan het ontwikkelen is samen met het Amerikaanse leger, waarbij men hoopt "de meest authentieke militaire consolegame tot nu toe" te maken. De game, welke uitgebracht zal worden in de zomer van 2005 op de Xbox en PS2 zal spelers in staat stellen om een soldaat te spelen op verschillende punten van zijn loopbaan. Zo zul je beginnen als soldaat en uiteindelijk commandant van de special forces kunnen worden. Naast de carrièremogelijkheden van de game zal er ook via Xbox Live! en Sony's online functionaliteit gespeeld kunnen worden met maximaal 16 spelers tegelijkertijd. Ook offline zal in splitscreenmodus gespeeld kunnen worden.

Het voordeel dat de samenwerking met het Amerikaanse leger biedt is dat de spelontwerpers toegang zullen hebben tot medewerkers van de special forces, waarbij men overleg zal kunnen voeren over zaken als gevechtssimulaties en de beschikbare wapens.
joda
PC vechtgame Metal Combat aangekondigd

Als er in één genre een grote schaarste is op de PC, dan zijn het wel de vechtgames, oftewel de beat 'm ups. Op de console en in de arcade viert dit genre nog steeds hoogtijdagen, op de PC hebben we, naast het matige One Must Fall: Battlegrounds, de laatste jaren weinig spellen in dit genre mogen verwelkomen. Solar Studios hoopt hier met Metal Combat verandering in te brengen en belooft tevens enkele vernieuwingen binnen het genre.

Metal Combat maakt namelijk gebruik van een physics engine om de impact van de verschillende klappen en schoppen van de mechanische wezens in het spel te berekenen. Hierdoor zal een aantal miliseconde verschil in timing al een ander resultaat op kunnen leveren, wat de gevechten continu verschillend en erg uitdagend zou moeten maken. De vechtersbazen in het spel zijn in pure Scrapheap Challenge stijl opgebouwd uit rotzooi van de schroothoop en ook de arena's waarin gevochten wordt, bestaan uit bijeengeraapt puin. Metal Combat verschijnt eind 2005 en zal naast op de PC, ook in de arcades te spelen zijn.
AirRaid
QUOTE(joda @ vr 4 maart 2005, 10:34)
PC vechtgame Metal Combat aangekondigd

Als er in één genre een grote schaarste is op de PC, dan zijn het wel de vechtgames, oftewel de beat 'm ups. Op de console en in de arcade viert dit genre nog steeds hoogtijdagen, op de PC hebben we, naast het matige One Must Fall: Battlegrounds, de laatste jaren weinig spellen in dit genre mogen verwelkomen. Solar Studios hoopt hier met Metal Combat verandering in te brengen en belooft tevens enkele vernieuwingen binnen het genre.

Metal Combat maakt namelijk gebruik van een physics engine om de impact van de verschillende klappen en schoppen van de mechanische wezens in het spel te berekenen. Hierdoor zal een aantal miliseconde verschil in timing al een ander resultaat op kunnen leveren, wat de gevechten continu verschillend en erg uitdagend zou moeten maken. De vechtersbazen in het spel zijn in pure Scrapheap Challenge stijl opgebouwd uit rotzooi van de schroothoop en ook de arena's waarin gevochten wordt, bestaan uit bijeengeraapt puin. Metal Combat verschijnt eind 2005 en zal naast op de PC, ook in de arcades te spelen zijn.

las je ook je eigen vechter kan maken uit puinzooi zou ook wel cool zijn
joda
Tipje voor bar: rome total war:barbarion invasion demo is sinds vandaag te downloaden.

http://files.filefront.com/Barbarian_Invas...;/fileinfo.html
Bar the Grey
QUOTE(joda @ di 9 augustus 2005, 20:28)
Tipje voor bar: rome total war:barbarion invasion demo is sinds vandaag te downloaden.

http://files.filefront.com/Barbarian_Invas...;/fileinfo.html

respekt.gif
alleen nu nog een snellere pc die het grafisch allemaal aankan wink.gif
Asschen Sukar
Weet iemand eigenlijk iets over de 3d versie van transport tycoon. Ik heb er ooit wel eens wat geruchten over gehoord .. maar naderhand nooit meer iets van vernomen.
Lord Dreamer
QUOTE(Asschen Sukar @ wo 10 augustus 2005, 21:38)
Weet iemand eigenlijk iets over de 3d versie van transport tycoon. Ik heb er ooit wel eens wat geruchten over gehoord .. maar naderhand nooit meer iets van vernomen.

Locomotion bedoel je ?? die heb ik hier wel liggen, van een andere versie heb ik niet gehoord
Asschen Sukar
QUOTE(Lord Dreamer @ wo 10 augustus 2005, 21:51)
Locomotion bedoel je ??   die heb ik hier wel liggen, van een andere versie heb ik niet gehoord

Zegt me eigenlijk niks ... maar is het wat?
Lord Dreamer
QUOTE(Asschen Sukar @ wo 10 augustus 2005, 21:52)
Zegt me eigenlijk niks ... maar is het wat?

dat is de nieuwe transport tycoon van chris sawyers

http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc
Asschen Sukar
Ow god .. heartbeat.gif

Ik weet wat ik volgende week aan het doen ben
Asschen Sukar
Het loopt op de Rct engine biggrin.gif
ManoWar
Dragonshard, nieuwe RTS-game gebaseerd op Dungeons and Dragons (met de officiele licentie) komt binnenkort uit. Aan de trailers te zien denk ik dat het op de Warcraft 3-engine draait, ziet er goed uit al!

Zie de site van Atari voor meer info, ik ben benieuwd wat het wordt!
joda
QUOTE(Asschen Sukar @ wo 10 augustus 2005, 21:59)
Ow god .. heartbeat.gif

Ik weet wat ik volgende week aan het doen ben

bij de media markt/v&d ligt hij voor €6,95.
Asschen Sukar
QUOTE(joda @ zo 14 augustus 2005, 08:46)
bij de media markt/v&d ligt hij voor €6,95.

Ik heb hem al biggrin.gif
joda
Vandaag op de Games Covention in Leipzig hebben THQ en Revolution Software aangekondigd dat er een vierde deel komt in de Broken Sword-serie.
Het spel zal in de zomer van 2006 klaar zijn en is voorlopig alleen voor de PC aangekondigd. THQ is de publisher voor Europa, Australië en Azië. Sinds het eerste deel zijn er wereldwijd meer dan 2.5 miljoen exemplaren van Broken Sword verkocht.

Paul Ashcroft, Marketing Director vanr THQ Entertainment GmbH: "Wij zijn erg verheugd om samen met Revolution Software het nieuwste spannende deel in de Broken Sword-serie aan te kunnen kondigen. Hiermee kunnen we verder aan ons doel werken; het aanbieden van aantrekkelijke spellen voor alle doelgroepen en het uitbouwen van geliefde titels."

Volgens Charles Cecil, Managing Director van Revolution Software werd er door fans steeds opnieuw gevraagd naar een nieuw deel in de serie. "De vraag naar een nieuw deel was overweldigend. Broken Sword was eigenlijk als trilogie bedoeld. Met Broken Sword: Sleeping Dragon hadden we eigenlijk de serie afgerond. Nu zijn we erg blij dat we de fans een plezier kunnen doen en met THQ een nieuw deel kunnen maken."

George Stobbart wordt halsoverkop verliefd op een mysterieuze vrouw. Wanneer zij verdwijnt, moet hij natuurlijk naar haar op zoek. Hij stuit op een samenzwering rond een geheimzinnig voorwerp.

Ik zeg: LAAT MAAR KOMEN!!!!!

Bron:games.fok.nl
joda
Wie na Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Singles en 7 Sins nog steeds een slappe Johannes heeft, kan binnenkort loos gaan in Rich & Beatiful. De verpakking van het spel is heel kindvriendelijk, je bouwt een schoonheidskliniek op, maar zodra je eenmaal in de kliniek rondloopt, is je doel niet alleen meer het verzorgen van de gasten.

Je mag je handjes namelijk de vrije loop geven en als charmante dokter de rijke, aantrekkelijke vrouwen proberen te versieren. Meer dan je doel in de game, is er echter nog niet over Rich & Beautiful bekend. Het spel schijnt midden 2006 klaar te zijn en dan door uitgever dtp op de markt gebracht worden. De Duitse uitgever is echter nog op zoek naar bedrijven die het spel wereldwijd op de markt willen brengen, dus of het spel ook naar Nederland komt is nog niet zeker.

Ilantir
7 sins kreeg 0,0 in de PU
Singles een 3,0/4,0 en Larry een mager 6je
Het moet toch iets meer gameplay behelsen om goed te zijn. rolleyes.gif
Bar the Grey
QUOTE(joda @ vr 19 augustus 2005, 13:42)

lijkt wel alsof het spel gebaseerd lijkt op een bepaalde eilander rolleyes.gif
joda
QUOTE(Bar the Grey @ vr 19 augustus 2005, 15:25)
lijkt wel alsof het spel gebaseerd lijkt op een bepaalde eilander  rolleyes.gif

Had jij dat idee ook al?
joda
QUOTE(Ilantir @ vr 19 augustus 2005, 13:45)
7 sins kreeg 0,0 in de PU
Singles een 3,0/4,0 en Larry een mager 6je
Het moet toch iets meer gameplay behelsen om goed te zijn. rolleyes.gif

7 sins deed het niet eens bij mij.
solidsnake1978
alle real gamers ff de demo downloaden van f.e.a.r. ubervette horrorgame, met spanning sensatie, en een nieuwe engine smile_new.gif veel special efects smile_new.gif

(fps) coowwlll smile_new.gif
joda
QUOTE(solidsnake1978 @ ma 22 augustus 2005, 15:05)
alle real gamers ff de demo downloaden van f.e.a.r. ubervette horrorgame, met spanning sensatie, en een nieuwe engine smile_new.gif veel special efects smile_new.gif

...en natuurlijk kopen als ie in de winkel komt.
joda
http://www.3dgamers.com/dlselect/games/age...3trial.exe.html

Demoversie van age of empires 3.

Downloaden maar!
joda
QUOTE(solidsnake1978 @ ma 22 augustus 2005, 15:05)

Vivendi Universal heeft vandaag aangekondigd dat F.E.A.R. gold is gegaan en op 18 oktober wereldwijd in de winkels zal liggen.

F.E.A.R. staat voor First Encounter Assault Recon, dit is een team dat speciale klusjes opknapt als de situatie zelfs voor het leger niet meer in de hand te houden is. Dat veel mensen op F.E.A.R. zaten te wachten bleek wel toen de demo gedownload kon worden. Vele posts beschreven hóe eng hij wel niet was en wat voor een belachelijk hoge systeem eisen er nodig waren.

Als je nog even alles wilt nalezen over F.E.A.R., screenshots of video's wilt bekijken of misschien nog even de demo downloaden dan raden we je aan een bezoekje aan de officiële site te brengen.

games.fok.nl is de bron.
Lord Dreamer
Age Of Empires III is nu gesignaleerd op de torrents wink.gif
suppaflexxa
QUOTE(joda @ 17-09-2005, 07:20 )
Vivendi Universal heeft vandaag aangekondigd dat F.E.A.R. gold is gegaan en op 18 oktober wereldwijd in de winkels zal liggen.

F.E.A.R. staat voor First Encounter Assault Recon, dit is een team dat speciale klusjes opknapt als de situatie zelfs voor het leger niet meer in de hand te houden is. Dat veel mensen op F.E.A.R. zaten te wachten bleek wel toen de demo gedownload kon worden. Vele posts beschreven hóe eng hij wel niet was en wat voor een belachelijk hoge systeem eisen er nodig waren.

Als je nog even alles wilt nalezen over F.E.A.R., screenshots of video's wilt bekijken of misschien nog even de demo downloaden dan raden we je aan een bezoekje aan de officiële site te brengen.

games.fok.nl is de bron.
*

heb hem thuis liggen devil.gif vette game...
enger, mooier en realistischer dan doom3 of q4
vind voornamelijk de kogelgaten mooi gedaan biggrin.gif
neppe polygonen tech
joda
QUOTE(suppaflexxa @ 7-11-2005, 11:18 )
heb hem thuis liggen  devil.gif vette game...
enger, mooier en realistischer dan doom3 of q4
vind voornamelijk de kogelgaten mooi gedaan biggrin.gif
neppe polygonen tech
*

Tijdens de game kon je me regelmatig van het plafond schrapen......

Dan loop je rustig door een gang heen en dan wordt er ineens recht voor je een soldaat door de ruit getyft door die onzichtbare soldaten.....
Lord Dreamer
RCT3 - Wild is gelanceerd en gesignaleerd al op de torrents wink.gif
Shicomm
Aankomende donderdag is ie pas in NL te koop maar nu al in de VS in de winkel ( en dus ook te leechen... kasper.gif ) ; Need for speed : Most Wanted

Dit is echt de allerbeste racegame ooit naar mijn mening.
De auto's zijn geiler dan geil ( o.a. wat lambo's , porches en voor mij de slagroom op de taart ; de mclaren/mercedes SLR ) , de omgeving is weer mooier geworden ( met name het industriegebied ziet er ongekend mooi uit ) en de verschillende spelmogelijkheden zijn super diep ( meerdere types races en krankzinnig aggresieve politie dragen hier aan bij ) .

Ik heb m'n buren met name blij gemaakt met de gruwelijke motorgeluiden die de verschillende bolides maken.
Werkelijk waar ONGEKEND! w00t.gif:
Olympias
Test.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.